Розробка уроку з теми " Food "

Про матеріал
Розробка уроку представлена для систематизацii та узагальнення вивченого матерiалу, використано багато рiзноманiтних вправ та цiкавих завдань.
Перегляд файлу

                                                       5 КЛАС                         

Тема:  « FOOD « „ Їжа” 

Тип уроку: Урок узагальнення та систематизацii знань учнів.

 

Задачі  уроку:

Практичні:

     Провести контроль оволодіння учнями мовною і мовленнєвою

    компетенцією в межах вивченої теми.

Освітні:

       підвищувати загальну культуру спілкування;

  • формувати в учнів розуміння мови як засобу спілкування;
  • навчити учнів писати

Розвиваючі:

  • розвивати творчий потенціал учнів на основі використання аналізу синтезу узагальнення систематизації;
  • розвивати фонетичний слух, мовну здогадку, творчі здібності та здатність самостійно планувати мовленнєві дії.

Виховні:

  • виховувати самостійність, активність, працьовитість, толерантність;
  • виховувати   культуру  спілкування  та  повагу до  думки співрозмовника.

 

Обладнання: Підручник  А.Несвіт  Our  English  5 form, Київ, „Генеза”, 2013р, , дошка, малюнки, роздаткові картки, 

Plan of the lesson

 

І. Організаційний момент .

 

  • T. Good afternoon, dear children!  Nice to see you again. Take your seats. Today we are going to sum up the results of  learning the topic “Food”.
  •  Введення в іншомовну атмосферу.Warm-up (5 minutes)

 

  1. Guess . Загадки
  1.    It’s a vegetable. It’s round and yellow.

       It makes you cry when you try.  (An onion)

2)  It's a round, orange fruit/ its also means colour/      (orange

3) It’s white.. We get it from the cow.  ( milk)

4)  It’s not a vegetable, not a fruit. It is cold and sweet. It is made of milk. (An ice-cream

5) its made from fruits/ we drink it (  juice)

6) It is long and yellow fruit. It is sweet and tasty. It grows in the tree.

         Monkeys like to eat it. (A banana).

7) It is a vegetable. It is red. (A tomato)..

8)  You can drink it hot or cold. It can be green, black, white and red. (tea)

 

2/ Основна частина уроку

 

  1. Повторення вивченого материалу

Вправа  « Matching pairs» Знайди пару

To mash                                       eggs

To boil                                         potatoes

To fry                                          meat

To peel                                        pizza

To decorate                                 salad

To mix                                        chicken

To  grill                                        fish

 

2/ Fill in the missing letter/  Вставити пропущену букву

 b....n….na \   s…nd...ich/   p..t…t…e/   ch…ck…n/       ju…ce/   v,,,r…n…ky/

b…r…ch/    …ce- cr…am/   s…l….d/   ch...ck…l…te/   fr…it/   p…dd….ng

 

3/    Слова-загадки

  L k m I /   milk/             alpep/ apple/          hifs/  fish/          csihp/ chips/

   Molne/ lemon               ansiwchd/ sandwich

 

4. Знайди зашифрованi слова

 

BPNPASTACTRMLKDBERSANDWICHIKRBFISHNFSEAPOTATOEDFKLFACGCHICKENNRETEGGLKMILKPOTNCOFFEEYKRYOGHURTOLMNTSTEANITMEATMILYAPPLEIONCORANGEIURPUDDINGKLYTERAVARENYKYYUTHOLUBTSIIOYTBORSHCHMIOGSWEETSOPLKIUJAMTYJNTYPIZZAYUCHOCOLATEUKKLLVEGETABLESOJTYLAPEPPICECREAMNGYOTOASTKIUGFCRISPSJU

 

 

4/  Reading/ Робота з текстом

   Впр. 1. Стр. 59.

Читання тексту, переклад, пошук словосполучень з тексту.

Стр. 60. Впр. 1

 

5.  Speaking

  Answer the questions

     - What do you like to eat for breakfast?

     -  for dinner

     - for supper

     - for  dessert

 

6.  Робота в парах. ( розд. Матер. )

       Would you like some ?.....

 

 7.  Writing/ Письмо

      Заповнення таблици.   HEALTHY  \      UNHEALTHY FOOD

 

3/ Summing –up/ Пiдсумки

      1.Reflexion . Рефлексия

      2/ Д\з

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня 2020
Переглядів
584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку