Календарно-тематичне планування за підручником Карп’юк О.Д., 5 клас, II семестр (3 навч. год. в тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістова лінія |
||||||||||||||||||||||||||||
лексика |
граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемне продукування, писемна взаємодія |
Усне продукування, усна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Свята і традиції. Holidays and traditions. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
1. (49) |
|
Різдво. Введення нових ЛО |
ЛО уроку |
|
|
В.2, с.112 |
|
В.3, с.113 |
2. націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах |
||||||||||||||||||||||||
2. (50) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
Прийменники |
|
|
В.2,с.115 |
|
4. націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
||||||||||||||||||||||||
3. (51) |
|
Прийменники часу. Удосконалення граматичних навичок |
|
Прийменники |
За завданням вчителя; В.1,с. 115 |
||||||||||||||||||||||||||||
4. (52) |
|
Розвиток граматичних навичок. Виконання тренувальних вправ |
ЛО до тексту |
|
|
В.3, с.115 |
За завданням вчителя; |
2. націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах |
|||||||||||||||||||||||||
5. (53) |
|
Усне продукування за темою «Святкуємо день народження» |
ЛО уроку. С.120 |
Модальні дієслова |
В.5, с.117 |
За завданням вчителя |
В.4, с.117 |
2. націлює на уміння порівнювати сімейні традиції |
|||||||||||||||||||||||||
6. (54) |
|
День подяки. Удосконалення навичок читання |
С.123 |
Правопис та вимова дат |
За завданням вчителя. С.118-119 |
4. на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|||||||||||||||||||||||||||
7. (55) |
|
Минулий неозначений час. Удосконалення граматичних навичок |
|
|
В.6,с.120 |
В.1,с.121 |
В.6,с.120 |
В.5,с.120 |
2. націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах |
||||||||||||||||||||||||
8. (56) |
|
Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
Past Simple від дієслова “to be” |
|
|
В.1,с.125 |
В.2,с.125 |
2. обговорювати розмаїття літературної спадщини |
||||||||||||||||||||||||
9. (57) |
|
Вживання неправильних дієслів у минулому неозначеному часі |
|
|
Виконання вправ за завданням вчителя |
|
|||||||||||||||||||||||||||
10 (58) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
Past Simple |
В.3,с.126 |
|
В.4,с.126 |
В.5,с.127 |
2.націлює на уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи |
||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Природа. Nature. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
11 (59) |
|
Погода. Введення нових ЛО теми |
ЛО с.140
|
|
|
В.1,с.141 |
В. 3, с.141 |
В.2,с.140 |
1. націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища |
||||||||||||||||||||||||
12. (60) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
ЛО с.149 |
|
С.142-143 |
1. націлює на уміння розглядати природу як цілісну систему |
|||||||||||||||||||||||||||
13. (61) |
|
Погода в Англії. Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
ЛО с.145 |
Прислівник |
В.2,с.145 |
В.3,с.146 |
В.4,с.146 |
В.1,с.147 |
3. націлює на уміння робити повідомлення про складні погодні умови |
||||||||||||||||||||||||
14. (62) |
|
Використання граматичних часів у порівнянні |
|
Теперішній неозначений та теперішній тривалий у порівнянні |
В.3,с.148 |
||||||||||||||||||||||||||||
15. (63) |
|
Писемне продукування: виконання тренувальних граматичних вправ |
|
Виконання вправ за завданням вчителя |
3. націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
||||||||||||||||||||||||||||
16. (64) |
|
Погода в Україні. Введення додаткових ЛО |
|
Виконання вправ за завданням вчителя |
|
||||||||||||||||||||||||||||
17. (65) |
|
Прогноз погоди. Удосконалення навичок говоріння |
|
Питальні слова |
|
|
В.1,с.150 |
1. націлює на уміння екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності |
|||||||||||||||||||||||||
18. (66) |
|
Виконання тренувальних граматичних вправ |
|
Минулий час |
Виконання тренувальних вправ |
1. націлює на уміння пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи |
|||||||||||||||||||||||||||
19. (67) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
С.172-173 Виконання тренувальних вправ |
1. націлює на необхідність бережливого ставлення до природи |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тематична
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Одяг. Clothes. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
20. (68) |
|
Одяг. Введення ЛО теми |
Слова теми «Одяг» ЛО уроку |
Виконання вправ |
В.3,с.153 |
3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
|||||||||||||||||||||||||||
21. (69) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
Питальні речення: загальні, спеціальні |
За завданням вчителя |
3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
|||||||||||||||||||||||||||
22. (70) |
|
Удосконалення навичок аудіювання. Виконання тренувальних вправ |
С.154. Виконання тренувальних вправ |
3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
|||||||||||||||||||||||||||||
23. (71) |
|
Що ми вдягаємо. Введення додаткових ЛО |
|
|
В.3,с.156 |
|
В.4,с.157 |
|
3.націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди
|
||||||||||||||||||||||||
24. (72) |
|
Активізація додаткових слів та виразів |
|
Виконання тренувальних вправ |
|||||||||||||||||||||||||||||
25 (73) |
|
Усне продукування за темою «Одяг» |
ЛО уроку С.157-159 . Виконання тренувальних вправ |
||||||||||||||||||||||||||||||
26 (74) |
|
Пори року та одяг. Удосконалення навичок говоріння |
|
|
В.5,с.161 |
|
|
В.4,с.161 |
4. націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
||||||||||||||||||||||||
27. (75) |
|
Улюблена діяльність. Усна взаємодія: аргументація свого вибору |
Додаткові ЛО теми, с.162 |
Виконання тренувальних вправ |
В3, с.163 |
3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|||||||||||||||||||||||||||
28. (76) |
|
Дозвілля. Удосконалення навичок читання |
Додаткові ЛО, с.165 |
В2, с.164 |
В3, с.165 |
1. націлює на уміння дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я 3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|||||||||||||||||||||||||||
29. (77) |
|
Прийменники місця. Удосконалення граматичних навичок
|
Прийменники місця |
Виконання тренувальних вправ |
В4 5, с.168 |
3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|||||||||||||||||||||||||||
30. (78) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
Питальні слова |
Виконання тренувальних вправ. С.178-181
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Рідне місто, село. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
31. (79) |
|
У місті. Введення нових слів |
ЛО уроку с.184 |
С.184-186 |
3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху |
||||||||||||||||||||||||||||
32. (80) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
За завданням вчителя |
|||||||||||||||||||||||||||||
33. (81) |
|
Туристичний центр. Удосконалення навичок аудіювання
|
|
|
В.1,с.186
|
|
В.5,с.189
|
В.3,с.188
|
3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях |
||||||||||||||||||||||||
34. (82) |
|
Усна взаємодія на тему «По місту» |
С. 191. Пошук визначних місць |
||||||||||||||||||||||||||||||
35 (83). |
|
Удосконалення навичок говоріння за темою «Напрямки руху» |
|
3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху |
|||||||||||||||||||||||||||||
36. (84) |
|
Місто, в якому я живу. Усне продукування
|
ЛО уроку |
I think… |
|
В.2,с.190 |
В.1,с.190 |
В.3,с.191 |
2. демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
||||||||||||||||||||||||
37. (85) |
|
Моє місто. Удосконалення навичок читання |
|
За завданням вчителя |
|||||||||||||||||||||||||||||
38. (86) |
|
Карта міста. Удосконалення навичок діалогічного мовлення |
|
За завданням вчителя |
3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху |
||||||||||||||||||||||||||||
39. (87) |
|
Усна взаємодія: опис власного досвіду |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
40. (88) |
|
Моє місто. Визначні місця |
ЛО уроку |
С.192-193 |
4. націлює на уміння визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні та порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту |
||||||||||||||||||||||||||||
41. (89) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
Виконання вправ у робочому зошиті |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тематична
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Подорож
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
42. (90) |
|
Подорож Британією. Введення нових слів теми |
ЛО теми |
Типи запитань та відповіді на них |
В.2,с.194 |
|
|
В.4,с.196 |
2. націлює на уміння розпитувати про правила поведінки в європейських столицях |
||||||||||||||||||||||||
43. (91) |
|
Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ |
|
|
В.3,с.195 |
|
|
4. націлює на уміння визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні та порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту |
|||||||||||||||||||||||||
44 (92) |
|
Використання теперішнього доконаного часу в усній взаємодії за темою «Подорож».
|
|
Present Perfect |
|
|
В.6,с.197 В.1,с.198 |
В.3,с.199 |
2. націлює на розуміння необхідності жити разом |
||||||||||||||||||||||||
45. (93) |
|
Удосконалення граматичних навичок. Виконання тренувальних вправ |
|
Present Perfect |
За завданням вчителя |
3. націлює на уміння запитувати та пояснювати правила безпеки пересування по Києву |
|||||||||||||||||||||||||||
46 (94) |
|
Відомості про Україну. Удосконалення навичок читання |
С.204 |
Назви міст |
|
В.1,с.210 |
В.2,с.211 |
|
2. націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття |
||||||||||||||||||||||||
47 (95) |
|
Контроль читання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
48 (96) |
|
Контроль говоріння |
|||||||||||||||||||||||||||||||
49 (97) |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||||||||||||||||||
50 (98) |
|
Контроль письма |
|||||||||||||||||||||||||||||||
51 (99) |
|
Міста України. Усне продукування |
|
|
В.5,с.212 |
В.6,с.213
|
|
|
2. націлює на уміння робити повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
||||||||||||||||||||||||
52 (100) |
|
Усна взаємодія за темою «Традиції українців» |
ЛО уроку |
Минулий неозначений та теперішній доконаний у порівнянні |
|
|
С.214-216 |
|
2. націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах та Україні |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
53 (101) |
|
Плани на літні канікули. Удосконалення навичок читання |
С.232 |
В.1,с.223, В.2,с.224 |
3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
||||||||||||||||||||||||||||
54 (102) |
|
Майбутній неозначений час. Удосконалення граматичних навичок
|
ЛО уроку |
За завданням вчителя |
3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
||||||||||||||||||||||||||||
55 (103) |
|
Виконання тренувальних вправ |
|
За завданням вчителя |
3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
||||||||||||||||||||||||||||
56 (104) |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
ЛО уроку |
|
С.238 |
||||||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||||||||||