Календарно-тематичне планування до уроків англійської мови для 5 класу (ІІ семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до уроків англійської мови для 5 класу (ІІ семестр) розраховане на 3 навчальні години в тиждень. Містить інтегровані змістові лінії.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування за підручником  Карпюк О.Д., 5 клас, II семестр                    (3 навч. год. в тиждень)                               

№ уроку

Дата проведення

Тематика ситуативного спілкування

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Змістова лінія

лексика

граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемне продукування, писемна взаємодія

Усне продукування, усна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

 2

  3

4

Тема: Свята і традиції. Holidays and traditions.

1.

(49)

 

Різдво. Введення нових ЛО

ЛО уроку

 

 

В.2, с.112

 

В.3, с.113

2. націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах

2.

(50)

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

Прийменники

 

 

В.2,с.115

 

4. націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

3.

(51)

 

Прийменники часу. Удосконалення граматичних навичок

 

Прийменники

За завданням вчителя;                                                  В.1,с. 115

4.

(52)

 

Розвиток граматичних навичок. Виконання тренувальних вправ

ЛО до тексту

 

 

В.3, с.115

За завданням вчителя;                                                 

2. націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах

5.

(53)

 

Усне продукування за темою «Святкуємо день народження»

ЛО уроку. С.120

Модальні дієслова

В.5, с.117

За завданням вчителя

В.4, с.117

2. націлює на уміння порівнювати сімейні традиції

6.

(54)

 

День подяки. Удосконалення навичок читання

С.123

Правопис та вимова дат

За завданням вчителя. С.118-119

4. на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

7.

(55)

 

Минулий неозначений час. Удосконалення граматичних навичок

 

 

 

В.6,с.120

В.1,с.121

В.6,с.120

В.5,с.120

2. націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах

8.

(56)

 

Виконання тренувальних граматичних вправ

 

Past Simple від дієслова “to be”

 

 

В.1,с.125

В.2,с.125

2. обговорювати розмаїття літературної спадщини

9.

(57)

 

Вживання неправильних дієслів у минулому неозначеному часі

 

 

Виконання вправ за завданням вчителя

 

10

(58)

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

Past Simple

В.3,с.126

 

В.4,с.126

В.5,с.127

2.націлює на уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи

 

Тематична

 

Тема:Природа. Nature.

11

(59)

 

Погода. Введення  нових ЛО теми

ЛО с.140

 

 

 

В.1,с.141

В. 3, с.141

В.2,с.140

1. націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища

12.

(60)

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

ЛО  с.149

 

С.142-143

1. націлює на уміння розглядати природу як цілісну систему

13.

(61)

 

Погода в Англії. Удосконалення навичок діалогічного мовлення

ЛО с.145

Прислівник

В.2,с.145

В.3,с.146

В.4,с.146

В.1,с.147

3. націлює на уміння робити повідомлення про складні погодні умови

14.

(62)

 

Використання граматичних часів у порівнянні

 

Теперішній неозначений та теперішній тривалий у порівнянні

В.3,с.148

15.

(63)

 

Писемне продукування: виконання тренувальних граматичних вправ

 

Виконання вправ за завданням вчителя

3. націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей

16.

(64)

 

Погода в Україні. Введення додаткових ЛО

 

Виконання вправ за завданням вчителя

 

17.

(65)

 

Прогноз погоди. Удосконалення навичок говоріння

 

Питальні слова

 

 

В.1,с.150

1. націлює на уміння екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності

18.

(66)

 

Виконання тренувальних граматичних вправ

 

Минулий час

Виконання тренувальних вправ

1. націлює на уміння пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи

19.

(67)

 

Узагальнення вивченого матеріалу

С.172-173 Виконання тренувальних вправ

1. націлює на необхідність бережливого ставлення до природи

Тематична

 

 

 

Тема: Одяг. Clothes.

20.

(68)

 

Одяг. Введення ЛО теми

Слова теми «Одяг»

ЛО уроку

Виконання вправ

В.3,с.153

3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

21.

(69)

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

Питальні речення: загальні, спеціальні

За завданням вчителя

3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

22.

(70)

 

Удосконалення навичок аудіювання. Виконання тренувальних вправ

С.154. Виконання тренувальних вправ

3. націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

23.

(71)

 

Що ми вдягаємо. Введення додаткових ЛО

 

 

В.3,с.156

 

В.4,с.157

 

3.націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

24.

(72)

 

 

 

Активізація додаткових слів та виразів

 

Виконання тренувальних вправ

25

(73)

 

 

 

Усне продукування за темою «Одяг»

ЛО уроку

С.157-159 . Виконання тренувальних вправ

 

26

(74)

 

Пори року та одяг. Удосконалення навичок говоріння

 

 

В.5,с.161

 

 

В.4,с.161

4. націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету

27.

(75)

 

Улюблена діяльність. Усна взаємодія: аргументація свого вибору

Додаткові ЛО теми, с.162

 

Виконання тренувальних вправ

 

В3, с.163

3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

28.

(76)

 

Дозвілля. Удосконалення навичок читання

Додаткові ЛО, с.165

В2, с.164

В3, с.165

1. націлює на уміння дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я

3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

29.

(77)

 

Прийменники місця. Удосконалення граматичних навичок

 

Прийменники місця

Виконання тренувальних вправ

В4 5, с.168

3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

30.

(78)

 

Узагальнення вивченого матеріалу

Питальні слова

Виконання тренувальних вправ. С.178-181

 

 

 

 

Тематична

 

Тема:  Рідне місто, село.

 

31.

(79)

 

У місті. Введення нових слів

ЛО уроку с.184

С.184-186

3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

32.

(80)

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

За завданням вчителя

33.

(81)

 

Туристичний центр.

Удосконалення навичок аудіювання

 

 

 

В.1,с.186

 

 

В.5,с.189

 

В.3,с.188

 

3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях

34.

(82)

 

Усна взаємодія на тему «По місту»

С. 191. Пошук визначних місць

35

(83).

 

Удосконалення навичок говоріння за темою «Напрямки руху»

 

3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

36.

(84)

 

Місто, в якому я живу. Усне продукування

 

ЛО уроку

I think

 

В.2,с.190

В.1,с.190

В.3,с.191

2. демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

37.

(85)

 

Моє місто. Удосконалення навичок читання

 

За завданням вчителя

38.

(86)

 

Карта міста. Удосконалення навичок діалогічного мовлення

 

За завданням вчителя

3. націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

39.

(87)

 

Усна взаємодія: опис власного досвіду

 

 

40.

(88)

 

Моє місто. Визначні місця

ЛО уроку

С.192-193

4. націлює на уміння визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні та порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту

41.

(89)

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

Виконання вправ у робочому зошиті

Тематична

 

 

Тема:  Подорож

 

42.

(90)

 

Подорож Британією. Введення нових слів теми

ЛО теми

Типи запитань та відповіді на них

В.2,с.194

 

 

В.4,с.196

2. націлює на уміння розпитувати про правила поведінки в європейських столицях

43.

(91)

 

Активізація нових слів. Виконання тренувальних вправ

 

 

В.3,с.195

 

 

4. націлює на уміння визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні та порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту

44

(92)

 

Використання теперішнього доконаного часу в усній взаємодії за темою «Подорож».

 

 

Present Perfect

 

 

В.6,с.197

В.1,с.198

В.3,с.199

2. націлює на розуміння необхідності жити разом

45.

(93)

 

Удосконалення граматичних навичок. Виконання тренувальних вправ

 

Present Perfect

За завданням вчителя

3. націлює на уміння запитувати та пояснювати правила безпеки пересування по Києву

46

(94)

 

Відомості про Україну. Удосконалення навичок читання

С.204

Назви міст

 

 В.1,с.210

В.2,с.211

 

2. націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття

47

(95)

 

Контроль читання

 

 

 

 

48

(96)

 

Контроль говоріння

49

(97)

 

Контроль аудіювання

50

(98)

 

Контроль письма

 

51

(99)

 

Міста України. Усне продукування

 

 

 В.5,с.212

В.6,с.213

 

 

 

 

 

2. націлює на уміння робити повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва

52

(100)

 

Усна взаємодія за темою «Традиції українців»

ЛО уроку

Минулий неозначений та теперішній доконаний у порівнянні

 

 

С.214-216

 

2. націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах та Україні

 

53

(101)

 

Плани на літні канікули. Удосконалення навичок читання

С.232

В.1,с.223, В.2,с.224

3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

54

(102)

 

Майбутній неозначений час. Удосконалення граматичних навичок

 

ЛО уроку

За завданням вчителя

3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

55

(103)

 

Виконання тренувальних вправ

 

За завданням вчителя

3. націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

56

(104)

 

Узагальнення вивченого матеріалу

ЛО уроку

 

С.238

Тематична

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шатрук Яна Вячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
4 січня 2020
Переглядів
4793
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку