Розробка уроку з теми "Розв’язування вправ на застосування законів множення"

Про матеріал
Застосовуючи різні форми та методи роботи: фронтальне опитування, роботу в парах, вправи «Закінчи речення», "Хто швидше", «Шифрувальник», індивідуальні завдання ,завдання за QR-кодом можна закріпити навички множення десяткових дробів
Перегляд файлу

План конспект уроку математики, 5 клас

Дата:   17 .03.2021

Тема уроку: Розв’язування вправ на застосування законів множення

Мета уроку: закріпити навички множення десяткових дробів; сприяти вихованню таких якостей особистості, як зосередженість, працьовитість, бажання вчитися, спрямованість на результат у своїх діях;  розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу

Тип уроку: комбінований.

Наочність і обладнання: підручник, роздатковий матеріал

Епіграф: Дорогу подолає той, хто йде, а математику – той, хто мислить.

                                 Хід  уроку

            І. Організація класу (Перевірити готовність учнів до роботи)

Вправа «Бартер»

Я на свої долоні кладу свою любов до вас, розуміння, терпіння. Ви ж на свої долоні покладіть свої знання, уважність. А тепер давайте з вами зробимо обмін: я легенько здуваю до вас те, що лежить на моїх долонях, а ви здуваєте те, що лежить на ваших долонях. Ось ми з вами здійснили бартер, а наскільки він успішний, побачимо в кінці уроку

           ІІ. Перевірка виконання домашнього завдання (учитель пропонує учням помінятися зошитами для взаємоперевірки вправ з домашнього завдання. Правильний розв’язок учитель показує на екрані. Підводиться підсумок)

         ІІІ. Оголошення теми  і мети уроку. Мотивація

Епіграф: Дорогу подолає той, хто йде, а математику – той, хто мислить.

ІV. Актуалізація опорних знань

4.1. Фронтальне опитування

  •  Сформулювати правило множення десяткових дробів на 10, 100, 1000
  • Сформулювати правило множення двох десяткових дробів.
  • Сформулювати правило множення десяткових дробів на 0,1,  0,01,  0,001
  • Скільки цифр після коми буде мати добуток чисел 3,06 і 0,2? (три)

Вправа «Закінчи речення»

  • Добуток – це результат дії …  (множення)
  • Дріб, який записують за допомогою дробової риски?  (звичайний)
  • Як називають число, написане під рискою дробу?  (знаменник)
  • Як називають число, написане над рискою дробу?  (чисельник)
  • Як називається дріб у якого ціла частина відділяється від дробової комою?  (десятковий)
  • Як називається частина десяткового дробу, що стоїть після коми?  (дробова)

Вправа «Хто швидше»


5,3 ∙ 10=

12,008 ∙ 0,1=

0,025 ∙ 0,01=

17,094 ∙ 100 =

125,05 ∙ 0,001 =

3,7 ∙ 1000 =

0,0002 ∙ 100 =

0,02 ∙ 0,01 =

155 ∙ 0,1 =

22,022 ∙ 0,01 =


          V . Формування умінь і навичок

  1. Робота в парах.Заповнити ланцюжок, зображений на малюнку

       

                   ∙ 10                   +0,6                  ∙ 0,01                  +1,99  

 

  1. Розв’язування письмових вправ № 948(10, № 952,  № 958(2),  № 963 Ст.219-220  за підручником «Математика 5 клас» автор А.Г.Мерзляк Х.:Гімназія, 2018р.: (учитель викликає до дошки одного за одним учнів, решта працюють у зошитах)
  2. Виконати завдання за QR-кодом

C:\Users\Администратор\Desktop\qr-code.png

  1. Самостійна робота.  Вправа «Шифрувальник»

Найбільша у світі змія

50,34

359,73

89,622

0,9909

9.45

1,4

10,67

908,4

Н

А

А

О

К

Д

А

Н

 

  1. 39,97 ∙ 9 =
  2. 41,95∙1,2 =
  3. (5,3 ∙ 2,7) – (1,4 ∙ 2,6) =
  4. 3,5 ∙ 2,7 =
  5. 99,09 ∙ 0,01 =
  6. 37,85 ∙ 24 =
  7. 0,8 ∙ 1,75 =
  8. (20,7 ∙ 5,06) – (5,6 ∙ 2,7) =

VІ.  Домашнє завдання (параграф 34  вивчити правила, ст 214.  Виконати вправи  № 953, 964 (за підручником «Математика 5 клас» автор А.Г.Мерзляк Х.:Гімназія, 2018))

 

VІІ.  Підсумок уроку.

Вправа «Дякую за співпарцю»

  • Якщо ви поповнили свої знання на уроці, то підведіть руку.
  • Якщо ви переконалися в тому, що знання з математики потрібні людям, сплесніть двічі у долоні.
  • Якщо болить душа від того, що неефективно використовувалася ваша енергія, покладіть руку на серце.
  • Якщо хочете йти разом до вершини знань, візьміть одне одного за руку і підніміть їх угору.
  • Якщо вам було приємно працювати разом, посміхніться одне одному і скажіть: «Дякую за співпарцю»
  • А я говорю вам: «Дякую за плідну працю»

 

docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку