Розробка уроку з української літератури з використанням ІКТ

Про матеріал

Пропоную вашій увазі розробку уроку з української літератури для 8 класу на тему "Проблема влади грошей у творі Карпенка-Карого «Сто тисяч" з використанням ІКТ.

Перегляд файлу

Розробка уроку з української літератури  8 клас

Тема: Проблема влади грошей у творі Карпенка-Карого «Сто тисяч»

Мета: Розкрити проблему влади грошей у творі; розвивати навички виразного читання,  вміння логічно мислити, спостерігати, узагальнювати, робити висновки; формувати кругозір, світогляд школярів; розвивати навички усного зв’язного мовлення, формувати вміння дискутувати; виховувати почуття поміркованості щодо матеріальних потреб, бажання залишатися високоморальною людиною за будь-яких обставин, толерантність під час ведення дискусії.

Форма уроку:  змішане навчання

Хід уроку

Епіграф

З золотом, як з вогнем:

 і тепло з ним, і небезпечно.

(Народна творчість)

І Організаційний момент

ІІ Звучить уривок із пісні  «Гроші» у виконанні Дзідзьо. Мотивація уроку

ІІІ Оголошення теми, мети уроку

Робота з епіграфом (учні пояснюють)

ІV Перевірка домашнього завдання.  (Дочитати твір. Створити рекламу твору для майбутніх поколінь: в зошиті або відеофайл). Перегляд і пояснення (Посилання на буктрейлер, створений учнем 8-В класу Чернігівського ліцею № 32 Сердюком Дмитром   https://www.youtube.com/watch?v=u4ypWzHAB3s)

Виконаємо онлайн-вікторину (з гаджетів) на співвідношення героїв та подій. Запрошую на свій сайт http://mostova.net.ua/  з переходом на рубрику українська література 8 клас.

Посилання га гру: https://learningapps.org/watch?v=pw8n7cw9a18

 

Першим учням, котрі виконали завдання, даю бонуси до оцінки

 

 

V Слово вчителя.  Сьогодні ми будемо працювати на станціях у групах. Пропоную пригадати правила роботи в групі і дотримуватись їх протягом уроку:

  1. Умійте слухати одне одного
  2. Говорити повинен хтось один
  3. Говорити слід  конкретно
  4. Висловлюватися піднявши руку
  5. З повагою ставитися до всіх без винятку
  6. Приниження гідності  неприпустиме
  7. Розподіліть обов’язки в групі
  8. Обговоріть отримані результати

 

Робота в групах починається.  Учні повинні виконати роботу на кожній станції ПРОТЯГОМ 5 ХВИЛИН

Станція «Хронологія». Робота над змістом твору. Записати на аркушах події твору і розставити в хронологічному порядку. Участь в роботі беруть усі учасники групи і виконують одночасно. Чим більше правильно записаних аркушів, тим краще виконана робота.

Станція «Впізнай героя за реплікою». Гра-перегони.  Кожен учень обирає собі  гравця і вказує імя. Наприкінці гри буде видно результат кожного учня. Участь в роботі беруть усі.

 Посилання на гру:  https://learningapps.org/display?v=pvitfto2n18

 

                           

 

            

 

Станція «Максимум».  Записати на аркушах максимум прислівїв, приказок та афоризмів про гроші та їх вплив на людину.  Участь в роботі беруть усі.

Станція «Характеристика героя».  Скласти характеристику героя за допомогою асоціацій. Участь в роботі беруть усі.

Станція «Онлайн-тест».  Кожен учасник під наглядом учителя  виконує онлайн-тест на сайті  , вказавши своє прізвище.

Посилання на тест:  https://docs.google.com/forms/d/14tw3JOiVJJHQMFQnNewO6i5ujh8m-AYLllUaqKZLFS8/viewform?edit_requested=true&fbzx=685733324550123500

 

 

Результати тесту  появляться  зразу ж наприкінці роботи і учитель може переглянути їх на своїй електронній пошті .  Зразок нижче.

 

Виконуючи роботу на кожній станції, учні повинні  оцінити одне одного , заповнивши  таблицю. Зразок нижче.

  

VI   Узагальнювальне слово учителя.   До чого призводить потяг до надмірного збагачення?. Звісно, руйнує душу людини.

Підведення підсумків.  Метод «Мікрофон»

  1. Під час уроку я зрозумів (-ла), що…
  2. Я ніколи не буду…
  3. Головним у житті є…

Домашнє завдання. Підготувати інсценізацію найцікавіших фрагментів твору.

 

 

1

 

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку