Розробка виховної години для 3-го класу на тему "Виразне читання за допомогою театральної постановки"

Про матеріал

Маю мету: сформувати ключові компетентності, а саме уміння вчитися , планувати і виконувати необхідні дії, оцінювати результати, удосконалити володіння спілкуватися і працювати у групі, більш виразно читати, розрізняти пряму мову, сформувати правила поведінки в театрі.

Перегляд файлу

Виразне  читання за допомогою театральної постановки

Маю мету: сформувати ключові компетентності, а саме уміння вчитися , планувати і виконувати необхідні дії, оцінювати результати, удосконалити володіння спілкуватися і працювати у групі,  більш виразно читати, розрізняти пряму мову, сформувати правила поведінки в театрі.

Діти мого класу займаються в кружку «Фольклор в ляльковому театрі», який я веду з ними вже два місяці. Ми ставимо казку «Розум допоможе» за народними мотивами.  З учнями виготовили персонажів Зайця, Їжака та Їжачихи , розучили по ролях, вибрали музичний супровід, виготовили ширму( прикрасили звичайну тканину малюнками з лісовою тематикою) Прийшла черга показати казку в класі.

Але ті, хто не  приймає участь  в постановці опрацює невеличку розповідь . Я підготувала таку:

                       У театрі

Ось і промайнула два учбових місяці, дітей чекала екскурсія до театру.

  • На канікулах підемо до театру!- промовила вчителька, всі загомоніли.
  • А що за вистава?
  • А ранці брати?
  • А бутерброди?

Домовились на перше листопада. Біля школи о 9.00зібралось 20 учнів.

-Кирила немає!

- Мабуть передумав, і зв’язку немає, пішли.

Кирило біг щосили, грав вчора на телефоні, розрядив батарею, зарядку не підключив, ось і маєш….

  • Де наші?- запитав на вході.
  • Клас пішов до театру, відповів черговий.

Кирило махнув рукою, сам дійду. Ось і театр. Кинувся до гардеробу, номерок у карман.

Адміністратор провів до залу. Світла вже не було , вистава ось-ось почнеться.  Йому захотілось коментувати й розмовляти, але гримнули перші акорди музики, на сцені з’явились герої ї  Кирило поринув у казковий світ пригод. Сидів заворожений і боявся поворухнутись. Тістечка і цукерки лежали в ранці, хлопець про них забув, бо він був поруч з героями, там, де сміються і плачуть. Ось і закінчилась вистава, година , яка змінила Всесвіт. Не хочеться бігти, треба все обдумати, хочеться  бути  кращим – чемним  і культурним , не запізнюватись.

Однокласники стояли на виході біля театру. Побачили й оточили  Кирила.

  • А ти був у театрі?
  • Був!Це було так добре!

Хлопець відкрив ранець і пригостив цукерками друзів.

 

 

Читаємо текст разом з вчителем,потім кожен самостійно за 2 хвилинки, вибираємо виконавця – Кирила, читаємо  по ролях, знаходимо слова автора. Головну думку читаємо 3 рази , виписуємо в зошит з читання. Повторюємо правила поведінки в театрі. Можемо трошки відпочити, фізкультурну хвилинку зробити. Коли всі готові(діти заспокоюються, вони попрацювали , зробили висновки ), показуємо казку , яку приготували. Висновок: В ході такого комбінованого уроку літератури було інтегровано елементи уроків « Я у світі» та « Театральне мистецтво».  Діти отримали достатньо інформації та досягли поставленої мети.

docx
Додано
22 грудня 2017
Переглядів
1012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку