До розіграшу
залишилось:
16 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Розробка виховної години для 3-го класу на тему "Виразне читання за допомогою театральної постановки"

Про матеріал

Маю мету: сформувати ключові компетентності, а саме уміння вчитися , планувати і виконувати необхідні дії, оцінювати результати, удосконалити володіння спілкуватися і працювати у групі, більш виразно читати, розрізняти пряму мову, сформувати правила поведінки в театрі.

Перегляд файлу

Виразне  читання за допомогою театральної постановки

Маю мету: сформувати ключові компетентності, а саме уміння вчитися , планувати і виконувати необхідні дії, оцінювати результати, удосконалити володіння спілкуватися і працювати у групі,  більш виразно читати, розрізняти пряму мову, сформувати правила поведінки в театрі.

Діти мого класу займаються в кружку «Фольклор в ляльковому театрі», який я веду з ними вже два місяці. Ми ставимо казку «Розум допоможе» за народними мотивами.  З учнями виготовили персонажів Зайця, Їжака та Їжачихи , розучили по ролях, вибрали музичний супровід, виготовили ширму( прикрасили звичайну тканину малюнками з лісовою тематикою) Прийшла черга показати казку в класі.

Але ті, хто не  приймає участь  в постановці опрацює невеличку розповідь . Я підготувала таку:

                       У театрі

Ось і промайнула два учбових місяці, дітей чекала екскурсія до театру.

  • На канікулах підемо до театру!- промовила вчителька, всі загомоніли.
  • А що за вистава?
  • А ранці брати?
  • А бутерброди?

Домовились на перше листопада. Біля школи о 9.00зібралось 20 учнів.

-Кирила немає!

- Мабуть передумав, і зв’язку немає, пішли.

Кирило біг щосили, грав вчора на телефоні, розрядив батарею, зарядку не підключив, ось і маєш….

  • Де наші?- запитав на вході.
  • Клас пішов до театру, відповів черговий.

Кирило махнув рукою, сам дійду. Ось і театр. Кинувся до гардеробу, номерок у карман.

Адміністратор провів до залу. Світла вже не було , вистава ось-ось почнеться.  Йому захотілось коментувати й розмовляти, але гримнули перші акорди музики, на сцені з’явились герої ї  Кирило поринув у казковий світ пригод. Сидів заворожений і боявся поворухнутись. Тістечка і цукерки лежали в ранці, хлопець про них забув, бо він був поруч з героями, там, де сміються і плачуть. Ось і закінчилась вистава, година , яка змінила Всесвіт. Не хочеться бігти, треба все обдумати, хочеться  бути  кращим – чемним  і культурним , не запізнюватись.

Однокласники стояли на виході біля театру. Побачили й оточили  Кирила.

  • А ти був у театрі?
  • Був!Це було так добре!

Хлопець відкрив ранець і пригостив цукерками друзів.

 

 

Читаємо текст разом з вчителем,потім кожен самостійно за 2 хвилинки, вибираємо виконавця – Кирила, читаємо  по ролях, знаходимо слова автора. Головну думку читаємо 3 рази , виписуємо в зошит з читання. Повторюємо правила поведінки в театрі. Можемо трошки відпочити, фізкультурну хвилинку зробити. Коли всі готові(діти заспокоюються, вони попрацювали , зробили висновки ), показуємо казку , яку приготували. Висновок: В ході такого комбінованого уроку літератури було інтегровано елементи уроків « Я у світі» та « Театральне мистецтво».  Діти отримали достатньо інформації та досягли поставленої мети.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
22 грудня 2017
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку