Маю мету: сформувати ключові компетентності, а саме уміння вчитися , планувати і виконувати необхідні дії, оцінювати результати, удосконалити володіння спілкуватися і працювати у групі, більш виразно читати, розрізняти пряму мову, сформувати правила поведінки в театрі.
Виразне читання за допомогою театральної постановки
Маю мету: сформувати ключові компетентності, а саме уміння вчитися , планувати і виконувати необхідні дії, оцінювати результати, удосконалити володіння спілкуватися і працювати у групі, більш виразно читати, розрізняти пряму мову, сформувати правила поведінки в театрі.
Діти мого класу займаються в кружку «Фольклор в ляльковому театрі», який я веду з ними вже два місяці. Ми ставимо казку «Розум допоможе» за народними мотивами. З учнями виготовили персонажів Зайця, Їжака та Їжачихи , розучили по ролях, вибрали музичний супровід, виготовили ширму( прикрасили звичайну тканину малюнками з лісовою тематикою) Прийшла черга показати казку в класі.
Але ті, хто не приймає участь в постановці опрацює невеличку розповідь . Я підготувала таку:
У театрі
Ось і промайнула два учбових місяці, дітей чекала екскурсія до театру.
Домовились на перше листопада. Біля школи о 9.00зібралось 20 учнів.
-Кирила немає!
- Мабуть передумав, і зв’язку немає, пішли.
Кирило біг щосили, грав вчора на телефоні, розрядив батарею, зарядку не підключив, ось і маєш….
Кирило махнув рукою, сам дійду. Ось і театр. Кинувся до гардеробу, номерок у карман.
Адміністратор провів до залу. Світла вже не було , вистава ось-ось почнеться. Йому захотілось коментувати й розмовляти, але гримнули перші акорди музики, на сцені з’явились герої ї Кирило поринув у казковий світ пригод. Сидів заворожений і боявся поворухнутись. Тістечка і цукерки лежали в ранці, хлопець про них забув, бо він був поруч з героями, там, де сміються і плачуть. Ось і закінчилась вистава, година , яка змінила Всесвіт. Не хочеться бігти, треба все обдумати, хочеться бути кращим – чемним і культурним , не запізнюватись.
Однокласники стояли на виході біля театру. Побачили й оточили Кирила.
Хлопець відкрив ранець і пригостив цукерками друзів.
Читаємо текст разом з вчителем,потім кожен самостійно за 2 хвилинки, вибираємо виконавця – Кирила, читаємо по ролях, знаходимо слова автора. Головну думку читаємо 3 рази , виписуємо в зошит з читання. Повторюємо правила поведінки в театрі. Можемо трошки відпочити, фізкультурну хвилинку зробити. Коли всі готові(діти заспокоюються, вони попрацювали , зробили висновки ), показуємо казку , яку приготували. Висновок: В ході такого комбінованого уроку літератури було інтегровано елементи уроків « Я у світі» та « Театральне мистецтво». Діти отримали достатньо інформації та досягли поставленої мети.