Комплексний орієнтовний план виховної роботи для 1 класу НУШ на 2021-2022 н.р.
Вересень
№ |
Спеціально організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані виховні моменти в ході щоденних уроків |
Спеціально організовані позаурочні виховні заходи 5-10хв |
Батьківське партнерство |
Зміни |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1.День знань. 2.Знайомство з класом. Правила безпеки. |
Тема тижня «Я - школяр»
|
Обговорення «Навіщо мені ходити до школи?». |
Діалог у взаємодії(батьківські збори з дотриманням умов адаптивного карантину)
|
||
1.Міжнародний день благодійності. Акція «Від серця до серця» 05.09 2.День фізичної культури і спорту. |
Тема тижня «Наш клас» |
Погляд збоку. Екскурсія по школі. |
Індивідуальні зустрічі з батьками |
||
1.Акція «Голуб миру над Україною» 2.Всенародний день батька 16. 09 листівка для тата |
Тема тижня «Мої друзі»
|
Рефлексія емоційного стану |
Батьківська просвіта(батьківські збори з дотриманням умов адаптивного карантину)
|
||
1.Міжнародний день миру 21.09 2.Всесвітній день туризму 21 вересня – виставка «Дари осені»
|
Тема тижня «Моє довкілля»
|
Вправа «Незакінчене речення»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
||
Для нотаток
|
Жовтень
№ |
Спеціально організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані виховні моменти в ході щоденних уроків |
Спеціально організовані позаурочні виховні заходи 5-10хв |
Батьківське партнерство |
Зміни |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1.Міжнародний день музики. Караоке. 01.10 2.Всесвітній день посмішки (02.10) Акція «Допоможи бабусі й дідусю»
|
Тема тижня «Осінь» |
Гра «Я – спостерігач» Складання правил поведінки в осінньому лісі |
Індивідуальні зустрічі з батьками |
||
1.День захисту тварин. Фотовиставка «мій домашній улюбленець». День працівника освіти. Малюнок на асфальті |
Тема тижня «Я і моя Батьківщина» |
Незакінчене речення «Батьківщина – це … »
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
||
1.Всесвітній день здорового харчування. Зустріч з медичною сестрою. 2.День українського козацтва. Змагання.
|
Тема тижня «МИ – ПІДПРИЄМЛИВІ» |
Мозковий штурм для скарбнички ідей |
Діалог у взаємодії (батьківські збори) (батьківські збори з дотриманням умов адаптивного карантину)
|
||
1.Міжнародний День шкільних бібліотек (22.10) 2.Екскурсія до бібліотеки.
|
Тема тижня «Техніка, яка допомагає»
|
Бесіда про роль роботів у житті людини Бесіда «Бережись незнайомців»
|
Батьківська просвіта
|
||
Для нотаток
|
Листопад
№ |
Спеціально організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані виховні моменти в ході щоденних уроків |
Спеціально організовані позаурочні виховні заходи 5-10хв |
Батьківське партнерство |
Зміни |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Колективна справа « Де живуть класні (шкільні) речі?» |
Тема тижня «Ігри»
|
Рефлексія «Що я беру із собою?»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
1.День української писемності. Конкурс читців 2.Всесвітній день доброти. «Я і толерантність»
|
Тема тижня «Театр»
|
Рефлексія «Чому люди ходять до театру?». Вправа «Незакінчені речення»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
1.Всесвітній день дитини. Малюнок на асфальті. (в рамках дит. орг. Богданівські козачата)
|
Тема тижня «Мода»
|
Бесіда «Професія моїх батьків. Ким я хочу стати.» |
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
Всесвітній день домашніх тварин. Фото-колаж домашніх улюбленців.
|
Тема тижня «Пригоди капельки»
|
Створення пам’ятки: Збережімо воду!
|
Батьківська просвіта
|
||
Для нотаток
|
Грудень
№ |
Спеціально організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані виховні моменти в ході щоденних уроків |
Спеціально організовані позаурочні виховні заходи 5-10хв |
Батьківське партнерство |
Зміни |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1.Всесвітній день боротьби зі СНІДом 02.12 2. Проведення бесіди на тему «Здоровий спосіб життя. Що це?» |
Тема тижня «Зима»
|
Бесіда за коміксом «За що любити зиму?»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
1.День української хустки.
|
Тема тижня «Таємниці космосу»
|
Гра-фантазування «Казкова планета»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
1.«Зимова фантазія» конкурс малюнків 2.Конкурс кабінетів «Зустрічаємо Новий рік
|
Тема тижня «Подорожуємо у часі»
|
Рефлексія «Що про цей тиждень я розкажу рідним...»
|
Батьківська посвіта
|
||
Новорічне свято
|
Тема тижня «Зимові свята»
|
Обмін досвідом: ігри для свята
|
Діалог у взаємодії (батьківські збори)
|
||
Для нотаток
|
Січень
№ |
Спеціально організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані виховні моменти в ході щоденних уроків |
Спеціально організовані позаурочні виховні заходи 5-10хв |
Батьківське партнерство |
Зміни |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Перегляд презентації «Історія свята та цікаві факти» Хмаринка слів до Дня «Дякую»
|
Тема тижня «Світ захоплень»
|
Інтерактивна вправа «Крісло автора», «Моє захоплення»
|
Батьківська просвіта
|
||
День Соборності України Виставка дитячих робіт «Нас єднає Україна» |
Тема тижня «Я - мандрівник»
|
Вправа «Продовж речення»
|
Батьківські збори «Адаптація першокласників. Формувальне оцінювання»
|
||
«Проєкт «Ми нащадки козаків» в рамках дит. організації «Богданівські козачата» Конкурс малюнків «Героям Крут присвячено» |
Тема тижня «Ми – дослідники, ми - винахідники»
|
Дискусія «Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже на світі винайдено до
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
Для нотаток
|
Лютий
№ |
Спеціально організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані виховні моменти в ході щоденних уроків |
Спеціально організовані позаурочні виховні заходи 5-10хв |
Батьківське партнерство |
Зміни |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
«Проєкт «Ми нащадки козаків» в рамках дит. організації «Богданівські козачата» Театралізована вистава «Як козаки грали у футбол» |
Тема тижня «Спорт»
|
Рефлексія «Спорт і здоров'я»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
День безпеки в Інтернеті. Інформаційна хвилинка «Як Інтернет змінює життя людей» р
|
Тема тижня «Моя улюблена книга»
|
Рефлексія. Вікторина «Жила-була книжка»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
Святкова пошта до Дня Святого Валентина Проєкт «Ми нащадки козаків» в рамках дит. організації «Богданівські козачата» вікторина до «Міжнародного дня рідної мови» |
Тема тижня «Транспорт»
|
Рефлексія «Транспорт на першу літеру імені мого»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
Конкурс проектів «Професії моїх батьків»
|
Тема тижня «Професії»
|
Рефлексія. «Щоденник вражень» про професії, які зацікавили.
|
Батьківська просвіта
|
||
Для нотаток
|
Березень
№ |
Спеціально організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані виховні моменти в ході щоденних уроків |
Спеціально організовані позаурочні виховні заходи 5-10хв |
Батьківське партнерство |
Зміни |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Міжнародний жіночий день. Флешмоб – привітання.. |
Тема тижня «Час»
|
Інтерактивна вправа «Крісло автора»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
1. Акція «Допоможемо воїнам АТО». 2. Проєкт «Ми нащадки козаків» в рамках дит. організації «Богданівські козачата» Тематичний день «Сім'я Тараса Шевченка» |
Тема тижня «Весна»
|
Вправа «Незакінчені речення»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
Флешмоб «Шануймо рідну мову». Конкурс поезій
|
Тема тижня «Весняні свята. Великдень»
|
Рефлексія. «Щоденник вражень». «Які традиції святкування Великодня я хотів би/ хотіла б перейняти від родин своїх однокласників?» |
Діалог у взаємодії (батьківські збори)
|
||
Для нотаток
|
Квітень
№ |
Спеціально організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані виховні моменти в ході щоденних уроків |
Спеціально організовані позаурочні виховні заходи 5-10хв |
Батьківське партнерство |
термін |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1.Виставка малюнків «Вітаміни для дитини» 2.Театралізований урок «Сторінками казок І. Франка!
|
Тема тижня «Навіщо їсти»
|
Рефлексія. «Щоденник вражень». «Навіщо мені їсти?»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
Проєкт «Ми нащадки козаків» в рамках дит. організації «Богданівські козачата» Екскурсія на природу. Спостереження за пробудженням рослин «А ми тую калину….». |
Тема тижня «Світ рослин»
|
Гра – фантазування «Що станеться, якщо….»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
1.Дитячий кінозал. Перегляд мультфільму до Всесвiтнього дня космонавтики
|
Тема тижня «Світ тварин»
|
Дискусія «Чи бувають шкідливі тварини?
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
Проєкт «Ми нащадки козаків» в рамках дит. організації «Богданівські козачата». Конкурс Малюнків на асфальті/ папері до всесвітнього дня Землі
|
Тема тижня «Веселка»
|
Рефлексія. «Щоденник вражень». Чому веселка різнокольрова?
|
Батьківська просвіта
|
||
1.Квест/свято до дня прощання з Букварем 2.Конкурс Великодніх листівок |
Корекційно-рефлексивний тиждень: «Чого я навчився в школі» |
Думки вголос « Що я розповім про школу друзям?» |
Святкова зустріч з батьками. |
||
Для нотаток
|
Травень
№ |
Спеціально організовані позакласні виховні заходи |
Інтегровані виховні моменти в ході щоденних уроків |
Спеціально організовані позаурочні виховні заходи 5-10хв |
Батьківське партнерство |
Зміни |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Акція вітальних листівок «Добрий ранок, ветеране!»
|
ТЕМА ТИЖНЯ: «МОЯ РОДИНА»
|
Рефлексія. Колаж «Моя родина»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
Конкурс листівок та фотографій «Моїй матусеньці вклонюсь»
|
«МИ – УКРАЇНЦІ. МИ - ЄВРОПЕЙЦІ»
|
Обговорення проблемних ситуацій «Кого називають українцем?»
|
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
||
»Проєкт «Ми нащадки козаків» в рамках дит. організації «Богданівські козачата» Колективна аплікація «Прапор України»/ «Прапор Євросоюзу»
|
ТЕМА ТИЖНЯ: «ЛІТО»
|
Рефлексія. «Щоденник вражень». «Як розпізнати літо»
|
Діалог у взаємодії (батьківські збори)
|
||
День вишиванки
|
Корекційно-рефлексивний тиждень |
Парад вишиванок |
Святкова зустріч з батьками
|
||
Свято останнього дзвоника
|
|
|
Підсумкові батьківські збори |
||
Для нотаток
|
Соціальний паспорт 1 класу
Богданівської ЗШ І-ІІІст. на 05 січня 2022 р.
Всього учнів 7
З них хлопчиків 5
Дітей – сиріт _
Їх прізвище _____________________________________________
Дітей-напівсиріт -
В т. ч. без матері _
Без батька _
Дітей, яких виховує один із батьків _
В т. ч. батько _
мати _
багатодітніх сімей 2
малозабезпечених сімей _
неблагонадійних сімей _
взято на облік в ІСН _
Взято на облік у школі _
Оздоровлено протягом року _
1.Багатодітні сім’ї
№ п.п |
П І П батьків |
Всього дітей |
К-сть дітей д/віку |
К-сть дітей шк.віку |
Навчаються в школі |
1 |
Шаповал С. В. Коваль О.В. |
4 |
3 |
1 |
1 |
2 |
Ферсович Д.М. Степанюк К.Д. |
6 |
0 |
4 |
4 |
І. ВСТУП Психолого – педагогічна характеристика 1 класу
У 1 класі навчається 7 учнів. З них 6 – хлопчиків і 1 – дівчинка.
Учні першого класу - це діти 6-ти років. Провідною діяльністю є гра.
Основними потребами дитини в молодшому шкільному віці є необхідність: у спілкуванні з людьми; в емоційному контакті, визнанні, оцінці своїх дій та вчинків, виявленні власних позицій у ставленні до інших, світу, у дружбі, товариськості, повазі до особистості, самоповазі, набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.
На цьому віковому етапі у дитини формується ядро особистості (моральні почуття, цінності, переконання), відбувається набуття досвіду моральної поведінки. Вона вчиться не лише виконувати вимоги колективу, а й бере активну участь у постановці вимог, виборі доручень, справи, яка їй по душі. В учнів виникає ще одне новоутворення – відносно стійкі форми поведінки і діяльнісні, які в майбутньому становитимуть основу формування її характеру.
У частини дітей не до кінця сформовані особистісні новоутворення, що є характерними для першокласників, а саме:
недостатнє усвідомлення сприйняття шкільного життя, необхідності впорядкувати та організувати його за певними законами і правилами співжиття(Дорошкевич Ілля);
недостатнє усвідомлення внутрішньої етичної інстанції, такої як совість (орієнтування лише на зовнішній контроль з боку дорослих, невміння діяти самостійно), що викликає у школярів почуття невпевненості у собі (Шаповал Олександр, Ферсович Богдан), спричиняє конфлікти у спілкуванні;
- відсутність переваг та продуманих дій над імпульсивними (стримування бажань відбувається лише в разі очікування винагороди чи покарання);
- несформованість адекватної самооцінки.
Учні першого класу у переважній більшості зацікавлено ставляться до навчання, до нової гри чи цікавих нестандартних завдань, але швидко стомлюються і потребують зміни діяльності. виявляють інтерес до нового цікавого матеріалу, але працювати самостійно не вміють, вчаться працювати в групах, колективно та самостійно.
Високий потенціал до навчання мають Шиндор Богдан та Кострубенко Всеволод. Потребують постійної уваги з боку батьків та учителя такі учні як Шаповал Олексадр, Ферсович Богдан. Здібності до навчання мають Ферсович Артем, Комаревцева Анастасія, Дорошкевич Ілля.
Беручи участь у спільних видах діяльності, учні вчаться будувати свої взаємини з однолітками, входити в колектив ровесників. У них виникає потреба до взаємовимогливості та взаємодопомоги. В учнів формуються моральні мотиви поведінки; розвивається здатність співпереживати, співчувати. Загалом стосунки в класі товариські, толерантні. Колектив класу живий, енергійний, вихований.
У класі є діти, яких за певних сімейних обставин, виховують тільки батько, бабуся і дідусь. Вони обмежені у материнській турботі та любові, тому потребують не тільки навчання і виховання, а й особливої уваги.
Підсумки роботи
Виховна робота у 1 класі в першому семестрі проводилась згідно затвердженого виховного плану. Пріоритетною цінністю у вихованні класного колективу є ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. та ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Формуванню такої цінності сприяли різноманітні форми роботи з дітьми: робота над проєктом «Ми – нащадки козаків», сюжетно-рольові ігри, презентації, екскурсії, усні журнали, створення лепбуків, індивідуальні бесіди, виховні хвилинки, конкурси, свята, тематичні діалоги, акції, флешмоби та інші.
Виходячи із поставлених завдань, першокласники брали активну участь у таких заходах: у виставці «Дари осені», у флешмобі до Дня вчителя, до Дня української хустки, у конкурсі «Голуб миру» ( діти прикрашали дерева, особисто виготовленими паперовими білими голубами), були редакторами газети (до Дня української писемності і мови). Також сподобалися дітям перегляд та обговорення мультфільмів «Жив собі чорний кіт», «Про пташок», «Вірте у любов, вірте у Різдво» (щодо попередження булінгу серед дітей), відверта розмова «Я та мій клас», що виховує в учнів згуртованість класу; урок – спогад «Засвіти свічку пам҆яті»(до Дня голодомору), акція «Я допомагаю українській армії», «Від серця до серця» (до дня благодійності) свято «Ой хто, хто Миколая любить», новорічні конкурси та інші.
Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей та рис характеру: (чесність, ввічливість, доброта). З цією метою щоденно проводила бесіди «Давай миритись», інтерактивні ігри-бесіди «Красиве і некрасиве в поведінці дітей» .
За планом виховної роботи працюємо з учнями над проєктом «Ми нащадки козаків» (в рамках дитячої організації Богданівські козачата) – створили лепбуки «Рослини – символи України» та «Державні символи України», брали участь у спортивних змаганнях (до Дня козацтва).
У роботі з батьками використовую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками.
У ІІ семестрі продовжую працювати над такою метою:
Мета:
Завдання:
Пріоритетна цінність, над якою працює класний колектив:
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави