Розробка виховного заходу “ІТ-спеціаліст”.
Містить план заходу, анкетування, перелік професій ІТ.
Може використовуватись учитялями на уроках та позакласних заходах.
Тема заходу : Професія “ІТ-спеціаліст”.
Мета : Профінформування та профкунсультування учнів. Ознайомити учнів з професіями комп'ютерного спрямування, донести до відома старшокласників вимоги щодо вибору такої спеціальності, за допомогою анкетування допомогти визначитися з обраним напрямком навчання.
Форма проведення: конференція
Обладнання: проектор
До заходу підготовлено :
Хід уроку
І .Організація учнів. Вступна частина.
Слово вчителя.
Всім відомо, що ми живемо в еру інформаційного суспільства, комп’ютерні технології все глибше проникають у наше житті, і надалі, мабуть, ми все більше потребуватимемо справді хороших ІТ- спеціалістів.
У переліку перспективних спеціальностей напрям "інформаційні технології" (Information Technologies, IT) займає особливе місце. Ця галузь вже змінила світ і продовжує відігравати провідну роль в його подальшій зміні. Без комп'ютерів нам вже не обійтися, і люди, які на них знаються дуже потрібні на ринку праці.
У їхніх головах цифри, алгоритми та оригінальні ідеї складаються в корисні, прості і доступні програми, здатні полегшити життя мільйонам користувачів персональних комп'ютерів.
ІІ. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності.
Програміст - одна з найзатребуваніших та високооплачуваних професій сучасності.
Саме тому сьогодні я б хотіла вам більше розповісти про цю спеціальність.
ІІІ.Основна частина
ІТ-спеціалістами чи програмістами узагальнено називають категорію людей, які займаються розробкою алгоритмів та програм на основі математичних моделей.
Програмістів умовно можна розділити на три категорії:
Де працює програміст:
Перелік професій
Професія редактор сайту
Професія контент-менеджер Назва професії пішла від англійського слова "контент" - зміст. Такі фахівці управляють змістом і структурою web-сайту. Вони контролюють появу/видалення розділів web-сайту і стежать за інформаційним наповненням.
Плюси професії:
Мінуси професії:
Особисті якості:
Кар'єра
Успішний починаючий програміст в майбутньому може претендувати на посади:
Програміст - жіноча професія?
Хоча ні жіночий склад розуму, ні «жіноча логіка» не є перешкодою для роботи в технічній галузі. Про це говорить хоча б той факт, що першим у світі програмістом була саме жінка.
V. Виступ запрошеного на захід програміста. Відповіді на питання учнів.
VI. Підведення підсумків.
Чи маєш ти здібності для професії
“ІТ-спеціаліст”
№ |
|
БАЛИ |
Питання 1 |
Чи вмієш ти складати конспект прочитаного? |
|
Питання 2 |
Чи проявляєш ти наполегливість та допитливість у справах? |
|
Питання 3 |
Чи здатен ти сконцентруватися на справі, не відволікаючись на сторонні речі? |
|
Питання 4 |
В тебе не виникають труднощі з висловлюванням своїх думок? |
|
Питання 5 |
Чи подобається тобі робити підрахунки, складати алгоритми, схеми? |
|
Питання 6 |
Чи уважна ти людина? |
|
Питання7 |
Ти маєш гарне логічне мислення, цікавишся точними дисциплінами, здатний до самонавчання? |
|
Питання8 |
Ти завжди доводиш почату справу до кінця, яких би сил тобі це не коштувало? |
|
Питання 9 |
Чи цікавишся ти різними творчими підходами під час розв’язання будь-яких справ, прагнеш до неординарності та раціональності? |
|
Питання10 |
Чи важливо для тебе який саме результат ти отримаєш, виконуючи якесь завдання? |
|
Чи маєш ти здібності для професії
“ІТ-спеціаліст”
№ |
|
БАЛИ |
Питання 1 |
Чи вмієш ти складати конспект прочитаного? |
|
Питання 2 |
Чи проявляєш ти наполегливість та допитливість у справах? |
|
Питання 3 |
Чи здатен ти сконцентруватися на справі, не відволікаючись на сторонні речі? |
|
Питання 4 |
В тебе не виникають труднощі з висловлюванням своїх думок? |
|
Питання 5 |
Чи подобається тобі робити підрахунки, складати алгоритми, схеми? |
|
Питання 6 |
Чи уважна ти людина? |
|
Питання7 |
Ти маєш гарне логічне мислення, цікавишся точними дисциплінами, здатний до самонавчання? |
|
Питання8 |
Ти завжди доводиш почату справу до кінця, яких би сил тобі це не коштувало? |
|
Питання 9 |
Чи цікавишся ти різними творчими підходами під час розв’язання будь-яких справ, прагнеш до неординарності та раціональності? |
|
Питання10 |
Чи важливо для тебе який саме результат ти отримаєш, виконуючи якесь завдання? |
|
1