Розробка "”Знаходження значення виразів на дії різних ступенів. Вправи і задачі на засвоєння множення числа 2. Зимові місяці. Ознаки зими.”

Про матеріал
Математика: формувати вміння знаходити значення виразів на дії різних ступенів; закріплювати вміння застосовувати знання таблиці множення числа 2 у процесі розв’язування прикладів і задач; закріплювати та вдосконалювати навички додавання і віднімання в межах 100; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати старанність, охайність, працелюбність. Природознавство : закріпити знання про ознаки зими, зимові явища в неживій природ. Виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Тема. Вправи і  задачі на засвоєння множення числа 2. Знаходження значення виразів на дії різних ступенів.Погода взимку. Ознаки зими.

Мета. Предметні компетентності

Математика:   формувати вміння знаходити значення виразів на дії різних ступенів; закріплювати вміння застосовувати знання таблиці множення числа  2 у процесі розв’язування прикладів і задач; закріплювати та вдосконалювати навички додавання і віднімання в межах 100; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати старанність, охайність, працелюбність.

 Природознавство : закріпити знання про ознаки зими, зимові явища в      неживій природ. Виховувати любов до природи.

Формування ключових компетентностей

Уміння вчитися організовувати свою працю на досягнення результату. Загальнокультурна : дотримуватися норм культурної поведінки та дотримання моделі  толерантної поведінки.

Математична грамотність уміння застосовувати математичні знання для виконання завдань.

Соціальна : проявляти ініціативу ; продуктивно співпрацювати в парі і групі.

Тип уроку : інтегрований

  Хід уроку

І Організація класу до уроку.

1. Привітання.

2.Перевірка готовності учнів до уроку.

Пролунав дзвінок

Починаємо урок

Розверніться і привітайтеся з гостями. Сідайте рівненько, посміхніться один одному.

ІІ Контроль та корекція знань учнів.

-Сьогодні ми починаемо наш урок математики. Прочитайте , будь ласка , загадку і дізнайтеся хто ж сьогодні  гостя  нашого уроку? Зима

Скатертина біла

увесь світ накрила.

І у місті, і у полі
нагулялася доволі.
Не давала снігу спати,

примусила  танцювати.

 

- Сьогодні до нас завітала Зима і ми іі з радістю зустічаємо  .Сьогодні запросила своїх братів. Щоб вони вас перевірили.

- А може з вас хтось знає як звати братів пані Зими?( Грудень, Січень, Лютий) 

А в народі кажуть .Зима пришла – негоду принесла.А яку негоду може принести нам зима ( відповіді дітей) 

Подивіться , які випробування для вас приготувала Зима

1.  Снігопад.Рахуй з Лего

2. Мороз.  Пиши охайно                                   

3. Завірюха  Працюємо разом

4.Я - вчитель

5. Ожеледиця .Математика для себе.

6.Подумай над задачею .

7. Мій зошит- Моє обличча

І. І перша наша математична проблема  розв яжи вирази ( 1 учень біля дошки)

Розв яжи вирази.     44+…= 56  23- …=18

Нам  потрібен експерт

1. УСНИЙ РАХУНОК з Лего

– А у нас усний рахунок приготував  сам пан  Грудень…. І якою негодою буде випробовувати нас Грудень? Відгадайте загадку

Летять , летять сніжинки,

на поле, ліс і сад

веселий свій таночок

танцює …снігопад

Правильну відповідь знайдіть і Лего цеглину підведіть Сумму треба знайти у кого яка відповідь!

- А зараз спробуйте розкласти на  розрядниі доданки     37,28,65       8 хв

-Ми впорались з цією проблемою, Грудень хоче Вам подякувати .

Так як Оцініть себе  ( У кожного доріжка упіху, викладіть зелену смужку, ті кому все вдалося, жовту- якщо були помилки, червону – хто не впорався з завданням) 

-  У давні часи груднем називали нерівну , покриту грудками дорогу.Іноді у грудні ще снігу немає. Перший місяць зими називали ще мостовиком, бо він крижані мости на річках  зводить.Незвичайним днем у  цьому місяці є 22 грудня – день зимового сонцестояння . 22 грудня найкоротший день і найдовша ніч. Із 23 грудня тривалість дня починає збільшуватися, а ночі – коротшати.

ІІІ. КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА Слайд

  • А може хтось здогадався чому в нас відповіді  5.12 ?

-Відкриваємо зошити і записуємо 5 грудня Класна робота.                                                                                                

Слідуюче випробування підготував для вас місяць  Січень.

Кажуть :» Січень – снігом січе» Другий місяць новий рік розпочинає й половину зими відсікає. Січень називають : сніжень, льодовик,, щипун,   У січні не тільки сніг січе, а ще й мороз вогнем пече. Товща\ лід на річках, збільшуються снігові кучугури.

Відгадайте загадку

Не художник , а малює.

Морозом буде випробовувати ВАС січень …. Впораєтесь?

Починаємо писати охайно з хвилинки каліграфі і Запишіть 5 12

-Запишіть ще три пари чисел збільшуючи кожне число на 2

 ( 5 12;7 14;9 16; 11, 18).

Назвіть пари чисел, які утворюють круглі числа

Знайдіть числа які є добутком двох чисел

– Число 12 є добутком двох чисел 2і 6;

 14 є добутком двох чисел 2і 7;

16 є добутком двох чисел 2 і 8;

18 є добутком дох чисел 2 і 9.( Оцініть себе)

-Мороз  нам з вами зовсім не страшний. (

ІV. ВИВЧЕННЯ     НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. ПОВІДОМЛЕННЯ      ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

Лютий місяць  цікавиться  що ми вчили на попередніх  уроках : ( на дошці показую діі -,+,= , *)

- віднімали одноцифрові числа з двоцифрових,

- додавали двоцифрові , одноцифрові

Множили , вивчили таблицю множення на 2

-А сьогодні ми будемо закріплювати табличне множення числа 2 ; ознайомимося з числовими виразами , де зустрічаються дія множення та дія додавання чи віднімання і в цьому ви допоможете мені самі….

2.Лютий  місяць, хоч і останній однаково приходить до нас із сердитими вітровіямий,  сніговими заметілями , а звідси ще й такі його нази – « сніговій, « вітродуй» 

Відгадайте загадку

Сипле снігом в очі й вуха-

Це , звичайно,…завірюха

Завірюхою буде випробовувати ВАС Лютий

 РОБОТА В ГРУПАХ( 15 хв.)

Об єднайтеся в групи і  по 6  і розв яжіть вирази .

Завдання для груп:

2+ 2+2+4=10

2+22+2+2+2+2=32

2* 9 - 11=7

2*(2+5)=14

2*(14- 6)=16

Поаплодували всім групам

Журнал оцінювання роботи в групах

Поаплодували всім групам

Журнал роботи закриваємо.

3.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА    прибрати    24 хв

Всі проблеми можно роз в'язати посмішкою –

Як тільки я підніму руки –посміхайтеся,  опущу - заспокойтеся

4. ПОБУДЬ ВЧИТЕЛЕМ.

- Прийшов час попрацювати в зошитіі і кожному з вас  побути вчителемі подивимосьяк же ви зрозуміли обчислення виразів там де є дія додавання і віднімання та дія  множення. .Перше

( 1 учень до дошки Я вивішую послідовність обчислення виразів .де зустрічається дія множення та дія додавання чи віднімання НАПЕЧАТАТЬ)

Перше , що ви маєте зробити

1. Заміни суму однакових доданків дією множення.

2. Додати інші доданки.

3. Спочатку виконати дію множення.

4.Потім додати чи відняти.

Спробуємо пояснити  (  Максим )

2+2+2+5=_______

2*3+5=


1)2*3=6

2)6+5=11 ( хто був біля дошки – зелена смужка на доріжку успіху) Розгортаємо підручники на стор.63№3, №4

С. 64 №9  ( визиваю до дошки  обчислювати вирази)

5. САМОСТІЙНА РОБОТА В ЗОШИТАХ   (зроби взаємоперевірку)

Завдання за варіантами Зараз кожен виконує свій варіант 2 хв. щоб виконати. Хто встигає, той робить додаткове завдання для всіх .


1в.                                                                                                                  2 в.

2*4+7

2*8-10

2*5+60

2*9+9

2*7+16

 

2*3+8

 2*9-10

2*5+50

2*8+9

2*6+


 


Час виконати взаємоперевірку.

 Відповіді на дошці.- Якщо у сусіда все вірно- зелена смужка, якщо 1 помилка – жовта, якщо більше – червона)

Ми з вами багато працювали очима, спробуйте прочитати

РОЗВ ЯЖИ ЗАДАЧУ(33 хв)

-Ще одна перешкода на нашому шляху Снігові замети

Спробуємо витримати це випробування  роз язанням задачі.

Задача

Шкільна бібліотека отримала підручники для другокласників.З математики отримали 35 підручників, а з читання 6 коробок по 2 підручники.Скільки підручників отримала шкільна бібліотека?

-Прочитайте цю задачу, знайдіть числові дані і ключові слова.

- Які є числові дані в задачі?  35.6. по 2

-Які є ключові слова , які відкриють нашу задачу?з читання 6 кор. По 2 підр.

-Що значить по 2 підручники?(це означає що в одній коробці 2 підручника)

- А у нас ск. Коробок? 6

-Які ще є ключові слова слова ( Ск. Всього)

Подивились на коротку умову, яка підходить до задачі

  1. Математика – 35 п.           ?          

Читання - ?,6 кор. по 2 п.

 

  1.  Математика – 35 п.

Читання  ?, 6 кор. по 2 п.

  1.  

Математика -35 кор.

Читання  ? 6 і 2 п.

Доведіть що 1

 

Так , записали,1 дія.

-Знаючи , що у нас 6 кор. По 2 п. в кожному  що ми можемо знайти?

 ( Можемо дізнатися ск. підр. з читання привезли.)

  • Якою дією ( дією множення )
  • - Чому ?
  •  - Тому . що по 2 під. Взяли 6 раів.
  • 1) 2*6 = 12 ( п.)з читання

Що наступне?

 Треба дізнатися ск. Разои привезли? 

2 ) 35+12= 47 (п. )- всього;  Продиктуйте відповідь 47 підручників разом

Відповідь записати _

Поставте доріжку хто зрозумів зачачу

 – Зелена, Жота, Чрвона

Ще одна доріжка

 – Оцініть охайність

– Діти , які ж випробування ми сьогоді подолали?

  • Хто ж нас випробував?
  • Отже , ці випробування це і є ознаки зими.
  • Тому Зимонька -Зима  хай не хвилюється, ми знаємо  яка погода взимку. – А якими ви сьогодні були?   (уважними, організованими, старанними)

Тож я бажаю щоб  нехай проблеми та незгоди не роблять  вам в житті  погоди.

  • Дякую за урок, потисніть один одному руку! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 травня 2023
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку