Вашій увазі пропонується урок з математики для 5 класу. На уроці застосовуються інтерактивні технології кооперативного навчання. На уроці учні мають можливість розвивати логічне мислення, виконуючи творче завдання.
Губська Олена Федорівна. НВК № 27 ПЛОЩІ ФІГУР
10147513322
1071)Площа прямокут.- 70 см кв.2)Площа квадрату – 4 см. кв.3) 70-4=66 см.кв.22
1053221)Ширина другого прямокутника –10-3=72)Площа другого прямокутника 7 5=35
131)Довжина третього прямокутника дорівнює14-(7+5)=2 см2)Площа третього прямокутника дорівнює13=26 см кв.3)Площа фігури –66+35+26=127 см.кв.
24 см25 см53 Відповідь: 300-15=285
16 см11 см10 10 Відповідь:176-100=76
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект