Алгоритми в середовищі Scratch2
5 клас
Розв'язки завдання до п.4.1. Алгоритми. Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch
Завдання №11. Складіть проект для Рудого кота, щоб він перейшов у правий верхній кут Сцени і привітався.
Варіанти розв’язку:
Завдання №12. Складіть проект для Рудого кота, щоб він обійшов по краях Сцену і в кожному її куті повідомив де він знаходиться.
Варіанти розв’язку:
Завдання №13. Складіть проект для Рудого кота, щоб він намалював на Сцені два прямокутники різних розмірів і різних кольорів.
Варіанти розв’язку:
Розв'язки завдання до п.4.2. Способи подання алгоритмів. Редагування і відкривання проектів у середовищі Scratch
Завдання №8. Відкрийте проект указаний вчителем. Відредагуйте проект, щоб виконавець намалював два квадрати з різнокольоровими сторонами. Сторона першого квадрата 60 кроків, а другого – 80 кроків.
Варіанти розв’язку:
Завдання №9. Відкрийте проект указаний вчителем. Відредагуйте проект, щоб виконавець намалював два прямокутники з різнокольоровими сторонами і після закінчення малювання кожного прямокутника повідомляв про це. Сторони першого прямокутника 60 кроків і 80 кроків, а другого – 40 кроків і 50 кроків.
Варіант розв’язку:
Розв'язки завдання до п.4.3. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch
Завдання №1. Складіть проект у середовищі Scratch, у якому виконавець обійде Сцену по краях і під час переходу на інший край змінить свій образ на інший вид.
Варіант розв’язку:
Завдання №2. Складіть проект у середовищі Scratch, у якому виконавець набуває образів різних людей, і в кожному образі переміщується в певному напрямку на певну кількість кроків і повідомляє про це.
Варіант розв’язку:
Завдання №3. Намалюйте у вбудованому графічному редакторі три дерева в різні пори року. Створіть проект з використанням цих образів.
Варіант розв’язку:
Завдання №4. Складіть проект з двома виконавцями, які спочатку знаходяться в середині Сцени, а потім рухаються один від одного в напрямку країв Сцени.
Варіант розв’язку:
Завдання №5. Складіть проект із чотирма виконавцями, кожен з яких рухається вздовж відповідного краю Сцени.
Варіант розв’язку:
Розв'язки завдання до п.4.4. Повторення (цикл). Алгоритми з повторенням.
Завдання №5. Складіть проект для Рудого кота, щоб він намалював, малюнок, зображений на малюнку 4.40
Варіанти розв’язку:
Завдання №6. Складіть проект для Рудого кота, щоб він намалював, малюнок, зображений на малюнку 4.41
Варіанти розв’язку:
Завдання №7. Складіть проект, у якому виконавець малюватиме прямокутник, змінюючи при цьому колір олівця і товщину лінії.
Варіант розв’язку:
Завдання №8. Складіть проект для двох виконавців, які рухаються назустріч один одному від країв Сцени, у якому буде використано команду циклу з лічильником.
Варіанти розв’язку:
Завдання №9. Складіть проект, у якому виконавець малюватиме прямокутник, змінюючи при цьому свої образи.
Варіанти розв’язку:
Практична робота №5 «Складання та виконання алгоритмів з використанням циклів з лічильником» с.162
Розв'язки завдання до п.4.5. Алгоритми з розгалуженням.
Завдання №8. Складіть проект у середовищі Skratch, у ході виконання якого виконавець пройде 40 кроків за натисненої клавіші стрілка вниз
Варіанти розв’язку:
Завдання №9. Складіть проект у середовищі Skratch, у ході виконання якого за натисненої клавіші стрілка вправо виконавець обійде перешкоду синього кольору (мал. 4.52)
Варіанти розв’язку:
Розв'язки завдання до п.4.6. Цикли з передумовою.
- виконавець іде до межі змінюючи свій образ і колір ( цикл з умовою)
- виконавець завжди питає як звати і вітається.
1