Розв'язки Практичних Завдань з теми "Алгоритми та програмування" для підручника 5 клас Ривкінд Й. Я.

Про матеріал
Пропоную розв'язки практичних завдань в середовищі Scratch 2 з теми "Алгоритми та програмування" до підручника Інформатика 5 клас Ривкінд Й.Я та ін.
Перегляд файлу

Алгоритми в середовищі  Scratch2

5 клас

  1. Розв'язки завдання до п.4.1. Алгоритми. Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch.
  2. Розв'язки завдання до п.4.2. Способи подання алгоритмів. Редагування і відкривання проектів у середовищі Scratch.
  3. Розв'язки завдання до п.4.3. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch.
  4. Розв'язки завдання до п.4.4. Повторення (цикл). Алгоритми з повторенням.
  5. Практична робота №5 «Складання та виконання алгоритмів з використанням циклів з лічильником» с.162
  6. Додаткові завдання на цикл.
  7. Розв'язки завдання до п.4.5. Алгоритми з розгалуженням.
  8. Розв'язки завдання до п.4.6. Цикли з передумовою.


Розв'язки завдання до п.4.1. Алгоритми. Середовище складання та виконання алгоритмів Scratch

Завдання №11.  Складіть проект для Рудого кота, щоб він перейшов у правий верхній кут Сцени і привітався.

Варіанти розв’язку:

 

 

Завдання №12. Складіть проект для Рудого кота, щоб він обійшов по краях Сцену і в кожному її куті повідомив де він знаходиться.

Варіанти розв’язку:

 

Завдання №13. Складіть проект для Рудого кота, щоб він намалював на Сцені два прямокутники різних розмірів і різних кольорів.

Варіанти розв’язку:

Розв'язки завдання до п.4.2. Способи подання алгоритмів. Редагування і відкривання проектів у середовищі Scratch

Завдання №8. Відкрийте проект указаний вчителем. Відредагуйте проект, щоб виконавець намалював два квадрати з різнокольоровими сторонами. Сторона першого квадрата 60 кроків, а другого – 80 кроків.

Варіанти розв’язку:

 

 

Завдання №9. Відкрийте проект указаний вчителем. Відредагуйте проект, щоб виконавець намалював два прямокутники з різнокольоровими сторонами і після закінчення малювання кожного прямокутника повідомляв про це.  Сторони першого прямокутника 60 кроків і 80 кроків, а другого – 40 кроків і 50 кроків.

Варіант розв’язку:


Розв'язки завдання до п.4.3. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch

Завдання №1. Складіть проект у середовищі Scratch, у якому виконавець обійде Сцену по краях і під час переходу на інший край змінить свій образ на інший вид.

Варіант розв’язку:

Завдання №2. Складіть проект у середовищі Scratch, у якому виконавець набуває образів різних людей, і в кожному образі переміщується в певному напрямку на певну кількість кроків і повідомляє про це.

Варіант розв’язку:

 

 

Завдання №3. Намалюйте у вбудованому графічному редакторі три дерева в різні пори року. Створіть проект з використанням цих образів.

Варіант розв’язку:

 

 

 

Завдання №4. Складіть проект з двома виконавцями, які спочатку знаходяться в середині Сцени, а потім рухаються один від одного в напрямку країв Сцени.

Варіант розв’язку:

 

Завдання №5. Складіть проект із чотирма виконавцями, кожен з яких рухається вздовж відповідного краю Сцени.

Варіант розв’язку:

 

 

Розв'язки завдання до п.4.4. Повторення (цикл). Алгоритми з повторенням.

Завдання №5. Складіть проект для Рудого кота, щоб він намалював, малюнок, зображений на малюнку 4.40

                         

Варіанти розв’язку:

 

Завдання №6. Складіть проект для Рудого кота, щоб він намалював, малюнок, зображений на малюнку 4.41

Варіанти розв’язку:

 

 

 

Завдання №7. Складіть проект, у якому виконавець малюватиме прямокутник, змінюючи при цьому колір олівця і товщину лінії.

Варіант розв’язку:

 

 

Завдання №8. Складіть проект для двох виконавців, які рухаються назустріч один одному від країв Сцени, у якому буде використано команду циклу з лічильником.

Варіанти розв’язку:

 

Завдання №9. Складіть проект, у якому виконавець малюватиме прямокутник, змінюючи при цьому свої образи.

Варіанти розв’язку:

 

Практична робота №5 «Складання та виконання алгоритмів з використанням циклів з лічильником» с.162

 

 

Додаткові завдання

  1. Сніжинки

  1. Трикутник і ромб.

Розв'язки завдання до п.4.5. Алгоритми з розгалуженням.

Завдання №8. Складіть проект у середовищі Skratch, у ході виконання якого виконавець пройде 40 кроків за натисненої клавіші стрілка вниз

Варіанти розв’язку:

 

Завдання №9.  Складіть проект у середовищі Skratch, у ході виконання якого за натисненої клавіші стрілка вправо виконавець обійде перешкоду синього кольору (мал. 4.52)

Варіанти розв’язку:

 

Розв'язки завдання до п.4.6. Цикли з передумовою.

- виконавець іде до межі змінюючи свій образ і колір ( цикл з умовою)

- виконавець завжди питає як звати і вітається.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мацюра Тетяна Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2019
Переглядів
47008
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку