Розв'язування компетентнісних задач

Про матеріал
Практичне завдання для учнів 8 класу з теми:"Розв'язування компетентнісних задач"
Перегляд файлу

Розв’язування компетентнісних задач

 

 Задача. Подорож Україною. Обрання маршруту. Презентація і кошторис подорожі.

Родина із трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України. Потрібно визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні дані знайти в Інтернеті для одного з маршрутів: Нововолинськ – Київ – Одеса,  Нововолинськ – Львів –Хмельницький, Нововолинськ – Тернопіль – Івано-Франківськ, Нововолинськ – Київ - Чернігів та моделі машини, наприклад Toyota Corolla.

Оформити кошторис в табличному процесорі можна за поданим нижче  зразком.

Створити презентацію, в якій відобразити інформацію про міста та культурні пам’ятки, які плануєте відвідати, а також результати досліджень та висновки. Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей.

При створенні презентації використовуй заготовки і Інтернет-ресурси.

 

 Вказівки до виконання

  1.               Вказати, які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти.
  2.               Вказати URL-адреси використаних пошукових служб.
  3.               Вказати ключові слова для пошуку потрібних відомостей.
  4.               Вказати URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані.
  5. Створити й використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:
    •  вказати відстань між містами, норму витрат пального та його ціну;
    •  кількість квитків та їхні ціни;
    •  розрахувати суму, яку витратить сім'я для подорожі (а також врахувати додаткові витрати):

- автомобілем;

- купейним і плацкартними вагонами Укрзалізниці.

  1.               Зробити висновки щодо найдешевшої подорожі.
  2.               Визначити кількість слайдів презентації? Яких?
  3.               Описати, які програми використано для виконання завдань?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання виконання завдання

 

  •                  Учень зрозумів умову завдання — учень приступив до виконання завдання, визначив дані необхідні для розв'язання задачі — 1 бал.
  •                  Учень вміє формулювати критерії відбору даних для пошуку — вказано URL-адреси однієї або кількох пошукових служб, URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані — 2 бали.
  •                  Учень вміє здійснювати пошук в Інтернеті — вказано правильно ключові слова для пошуку потрібних відомостей — 1 бал.
  •                  Учень вміє створювати електронні таблиці — створено правильну електронну таблицю для  даних щодо подорожі автомобілем та щодо подорожі потягом — 2 бали.
  •                  Учень вміє знаходити стратегію розв'язування задачі — визначено оптимальну кількість слайдів та доцільне розміщення обґрунтування — 3 бали.
  •                  Учень вміє робити висновки щодо спрямованості наявних відомостей на розв'язування конкретного завдання — вірно зроблено й обґрунтовано висновки та рекомендації щодо подорожі — 2 бали.
  •                  Учень правильно обирає засіб для розв'язування завдання та подання даних — правильно вказано програмне забезпечення, яким користувався учень — 1 бал.

 

 

 

docx
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
4394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку