Урок 61. Розв'язування компетентнісних задач.
Цілі:
Урок №61 Розв’язування компетентнісних задач |
|
Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.
Цілі:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: ПК із встановленою системою програмування Delphi 7 або Lazarus, офісним пакетом програм і доступом до Інтернету.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: правила використання діалогових вікон для відкриття і збереження графічних файлів, алгоритм створення меню програми.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Слово вчителя. «Недостатньо опанувати премудрість, потрібно також уміти користуватися нею.» (Цицерон).
Перебуваючи в інформаційному суспільстві, кожному з вас необхідно не лише орієнтуватися в океані інформації, а й організовувати своє життя таким чином, щоб при найменших витратах часу, сил і засобів отримувати від своєї діяльності найбільшу віддачу. Будемо цього вчитися, розв'язуючи практичні компетентнісні задачі.
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 35
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 235-236.
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
1. Що нового ви сьогодні дізналися?
2. Чого навчилися?
3. Чи виникали труднощі?
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 35 ст. 235-236.
ІХ Оцінювання роботи учнів