«Я досліджую світ»: математична галузь 2 клас 06.03.2023 Безпрозванна Т. С. |
||
1. |
Розв’язування практично-зорієнтованих задач.
|
- позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками/ 2 МАО 3-4.7-7; - знаходить необхідні (суттєві) дані для виконання завдання/ 2 МАО 2-3.1-1; - використовує календар для опису і розв’язання повсякденних проблем/ 2 МАО 3-4.7-8; - виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання/ 2 МАО 3-1.2-7; - розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин/ 2 МАО 3-1.2-1; - застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах)/ 2МАО 2-3.4-5; - наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури/ 2 МАО 4-4.5-4 |
Сценарій уроку
Дорогі діти ! Вітаю !
З яким настроєм ви розпочинаєте свою роботу на уроці ?
Прошу вас вибрати смайлик відповідного настрою та помістити його на полях у зошиті.
Прошу : співставте свій настрій з кольором цеглинки LEGO
Чому саме такий колір ? ( розвиток зв'язного мовлення )
1. Робота з LEGO – килимком
( Кожен учень розв'язує лише той вираз, якого кольору у нього цеглинка. Накриває.)
Відповіді :
Синя – 75
Блакитна – 26
Зелена – 9
Жовта – 30
Оранжева – 18
Червона – 14
2. Гра «Мікрофон»
( Кожен учень дістає із скриньки запитання та шукає на нього відповідь )
Назви найменше одноцифрове число
Назви найбільше одноцифрове число
Назви найменше двоцифрове число
Назви найбільше двоцифрове число
Коли люди вечеряють, яка це частина доби ?
Коли люди сплять, яка це частина доби ?
Коли люди снідають, яка це частина доби ?
Коли люди працюють, яка це частина доби ?
Назви дні тижня у зворотному порядку.
Цікаво, чому п'ятниця має таку назву ?
Якщо сьогодні понеділок, то який день був учора ?
Якщо сьогодні четвер, то який день буде завтра ?
Який день сьогодні, якщо вчора був вівторок ?
Який день сьогодні , якщо завтра буде середа ?
Як знайти периметр прямокутника ?
Як знайти площу прямокутника ?
Намалюй у повітрі ламану із чотирьох ланок
Придумай СВОЮ назву трикутнику ( мак, лак, ліс, сік, рік…)
Скільки дівчаток сьогодні на уроці ?
Скільки хлопчиків сьогодні на уроці ?
3. Повідомлення теми уроку
Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати
досліджувати та учитися розв'язувати життєві ситуації.
Для чого нам це вивчати ?
4. Поетапне дослідження історії
У понеділок о 9 годині ранку в іграшковий магазин привезли нові музичні інструменти.
Прошу вас : позначити час на зображенні
циферблату годинника
Вартість трембіти – 35 грн., гітара – на 45 грн. дорожча, ніж трембіта , а барабан – у 2 рази дешевший , ніж гітара. Яка вартість кожного музичного інструмента ?
Обведіть слово, значення якого вам потрібно пояснити.
5. Стіна слів ( діти шукають значення слова у ґаджетах )
ТРЕМБІТА - український народний духовий музичний інструмент.
Перегляд відео «Як звучить трембіта»
6. Квадрат успіху ( командна робота )
( Діти шукають та зафарбовують відомості із задачі )
( Досліджуємо життєву історію у командах. Записуємо розв'язання.
Правильна відповідь заховалася у замальованих прямокутниках )
7. Операції з грошима
Сьогодні найнижча ціна на справжні музичні інструменти така :
Барабан – 400 грн. ( діти показують купюри )
Гітара – 800 грн. ( діти показують купюри )
Трембіта – 3500 грн. ( діти показують купюри )
На якому музичному інструменті ви хотіли б навчитися грати та можливо купили б собі ? ( робота в парах )
7. Графічний диктант
8. Дослідницька робота
( Дослідити , яка діаграма підходить до реальних цін на музичні інструменти)
9. Релаксація
Перегляд відео «Як звучить гітара» ( співаємо пісню – карооке )
Перегляд відео «Як звучать барабани» ( досліджуємо – яка це сучасна українська пісня )
10. Завершення дослідження історії
Іграшковий магазин працював дев'ять годин. О котрій годині зачинився магазин ?
Прошу вас : позначити час на зображенні
циферблату годинника
11. Рефлексія
З яким настроєм ви завершуєте роботу на уроці ?
Прошу вас вибрати смайлик відповідного настрою
та помістити його на полях у зошиті.
12. Чек – лист ( самооцінювання )
Математика 06.03.2023 |
|
|
|
Моє ім'я ________________________________ |
Мені було складно |
Іноді потрібна була допомога |
Я задоволений / задоволена своїм результатом |
Робота з LEGO – килимком |
|
|
|
Квадрат успіху |
|
|
|
Операції з грошима |
|
|
|
Діаграма |
|
|
|
Позначити час на годиннику |
|
|
|