Розв'язування задач прикладного змісту

Про матеріал
Презентацію містить прикладні задачі. Цей урок я пропоную провести після підсумкової контрольної роботи. Розв’язування прикладних задач під час вивчення математики є важливим напрямом свідомого сприйняття навчального матеріалу учнями. Вони сприяють активізації розумової діяльності учнів та особистих мотивів навчання. Розвивають творчу самостійність, ініціативність учнів, дозволяють краще реалізувати принцип зв’язку теорії з практикою, сприяють переконанню учнів у прикладній спрямованості математики, показують зв’язок математики з життям.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Задачі практичного змісту06.05.20205 клас НВО № 35 Вчитель Лещишин А. М.м. Кропивницький

Номер слайду 2

Мета: сформувати в учнів переконання у необхідності знань з математики; навчати переводити життєві задачі на мову математики; показати зв'язок математики з життям; активізувати розумову діяльність учнів; розвивати інтерес і допитливість, творчу самостійність та ініціативність; підвищити активність учнів.

Номер слайду 3

У книзі пронумеровано сторінки з першої по 58. Скільки цифр при цьому було написано? 2. Кінцеві пункти автобусного маршруту - А та С. Якщо їхати від А до С, то зупинка К є шостою, а якщо їхати від С до А, то зупинка К-восьма. Скільки всього зупинок на маршруті?

Номер слайду 4

1. Кондуктор тролейбуса на початку зміни продав перший квиток за номером 218453, а в кінці зміни останній- за номером219549. Скільки талонів продав кондуктор за зміну? 2. Телеграфні стовпи розміщені на відстані 50 м один від одного. Яка відстань між п’ятим і сороковим стовпом?

Номер слайду 5

1. Відстань між селищами Антонівка (А) та Вишневе (В) 16км. Селище Сливове (С) знаходиться посередині між Антонівкою та Вишневим, а селище Калинове (К) – посередині між с. Сливове та с. Вишневе. Знайдіть відстань між с. Антонівка (А) та с. Калинове(К).

Номер слайду 6

1. Уранці термометр показував температуру 30 С, а в обід - 90 С. Знайти ціну поділки термометра, якщо стовпчик термометра піднявся на три поділки.2. Група туристів пройшла пішки 65 км, проїхала поїздом у 4 рази більше, ніж пройшла пішки, а автобусом проїхала на 160 км менше, ніж поїздом. Скільки всього км пройшли і проїхали туристи? 11. За течією річки човен пропливає 85 км за 5 год, а проти течії-105 км за 7 год. На скільки швидкість човна проти течії менша за швидкість човна за течією?

Номер слайду 7

Уранці у баку автомобіля було115 л бензину. До обіду водій витратив 47 л бензину, а після обіду - ще 55л. Скільки літрів бензину залишилось в баку? 2. У трьох цехах заводу працює 378 робітників. У першому та другому цехах працює 269 робітників, а в другому та третьому-189 робітників. Скільки робітників працює у кожному цеху?

Номер слайду 8

1. У двох дуплах білка заховала 257 горіхів. Після того як до першого дупла білка поклала ще 18 горіхів, а до другого-удвічі менше, то горіхів у дуплах стало порівну. Скільки горіхів було у кожному дуплі спочатку? 2. На двох пальмах сиділи 94 мавпи. Після того як на першу пальму прибігли ще 4 мавпи, а на другу-удвічі менше, то мавп на обох пальмах стало порівну. Скільки мавп було на кожній пальмі спочатку?

Номер слайду 9

1. Першого дня лисиця пробігла лісом 10248 м, другого дня стільки, скільки й першого, а третього - на 11020 м менше, ніж першого та другого дня разом. Скільки пробігла лисиця за три дні? 2. Бобри однієї родини мешкають у трьох запрудах. У першій та другій мешкає разом 86 бобрів, у другій та третій - 79, а у першій та третій - 83 бобри. Скільки бобрів мешкає у кожній запруді окремо?

Номер слайду 10

1. Першого дня фабрика виготовила 8940 м тканини, другого-на 320 м більше, ніж першого дня, а третього-на 8320 м менше, ніж першого та другого дня разом. Скільки метрів тканини виготовила фабрика третього дня? 2. У теплиці зрізали троянди: білі, жовті і червоні. Білих і жовтих зрізали разом 400 штук, жовтих і червоних-320, а білих і червоних- 440. Скільки зрізано троянд кожного кольору?

Номер слайду 11

Ділянка має форму квадрата. Одна із сторін дорівнює 5 м. На скільки збільшиться периметр ділянки і у скільки разів, якщо кожну сторону збільшити на 15м? Дідусь має дві земельні ділянки. Перша ділянка має форму прямокутника, друга квадрата. Прямокутна ділянка зі сторонами 42 см і 14 см та квадратна ділянка мають рівні периметри. Знайдіть довжину сторони квадратної ділянки.

Номер слайду 12

1. Телефонні розмови в межах міста коштують а к. за 1 хв. Сім’я щомісяця “виговорює” у середньому 550хв, серед яких 100хв безкоштовні. Скільки потрібно заплатити за телефонні розмови за 6 місяців? Складіть вираз для розв’язування задачі та знайдіть його значення, якщо а = 6.2. Із двох міст, відстань між якими дорівнює 116км, одночасно виїхали назустріч один одному два велосипедисти: перший зі швидкістю 12 км/год, а другий- на 5 км/год більшою. Через скільки годин вони зустрінуться?

Номер слайду 13

1. Для приготування вітамінного салату беруть 3 частини помідорів, 1 частину грибів,2 частини яблук, 2 частини зелені і 4 частини моркви. Яка маса вітамінного салату. Якщо маса однієї частини дорівнює 60 г.2. На одній клумбі росте 6 рядів червоних тюльпанів по 5 кущів у кожному, на другій клумбі - 4 ряди жовтих тюльпанів по 6 у кожному ряді, а на третій- 5 рядів нарцисів по 5 у кожному ряді. Скільки кущів квітів росте на трьох клумбах разом?

Номер слайду 14

1. Майстерня виготовила 400 стільців на суму 14400грн. і одержала нове замовлення на суму 20880 грн. На скільки більше стільців має виготовити майстерня за новим замовленням? (Ціна стільця не змінювалась.)2. В одній печі 3900 глиняних виробів можна випалити за 6 днів, у другій- за 5 днів. За скільки днів можна в обох печах випалити 14300 глиняних виробів?

Номер слайду 15

1. Вовк почув шарудіння зайця, коли той перебував на відстані 100 м від нього. Відчуваючи наближення вовка, заєць кинувся втікати до нори, яка розташована за 63 м від нього. Чи впіймає вовк зайця, якщо швидкість вовка 17 м/с, а зайця- 9 м/с.2. Велосипедист розрахував, що, перебуваючи в дорозі щодня по 6 год, він проїде 390 км за 5 днів. По скільки год щодня він повинен бути в дорозі, щоб за 4 дні проїхати 416 км при тій самій швидкості?  

Номер слайду 16

1. Довжина стрічки 84см. Як розділити її між Оленкою і Наталкою, щоб в Оленки стрічка була утричі довша, ніж у Наталки? 2. Селяни зібрали 6728 кг моркви, буряків на х кг більше, а картоплі у 2 рази більше, ніж буряків. Скільки картоплі зібрали селяни? Запишіть відповідь у вигляді виразу і знайдіть його значення для 299 〈 Х 〈 301

Номер слайду 17

У кошику є 125 горіхів. Як розділити горіхи між двома школярами, щоб один з них отримав учетверо більше ніж інший? 2. Один покупець купив 10 груш, 5 яблук, 13 склянок слив і заплатив за це10 грн.90 коп.; другий покупець за 10 груш, 2 яблука і 8 склянок слив заплатив 8 грн. 20 коп.; третій купив 3 яблука і 2 склянки слив і заплатив 1 грн. 80 коп. Скільки коштувало 1 яблуко, 1 груша і одна склянка слив окремо?

Номер слайду 18

1. У ящику було декілька яблук. Коли в нього спочатку доклали ще 10 яблук, а потім забрали 12,то в ящику залишилось 17 яблук. Скільки яблук було в ящику? 2. Батькові та сину разом 53 роки. Скільки років кожному з них, якщо син молодший від батька на 27 років?

Номер слайду 19

До зустрічі!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 травня 2020
Переглядів
2557
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку