Розвага для дітей ІІ-молодшої групи на тему «Казка в гості завітала»

Про матеріал
закріпити знання дітей про знайомі казки; продовжувати вчити розуміти казку, називати та характеризувати її героїв; розвивати інтонаційну виразність мовлення, дикцію, пам’ять, уяву, спостережливість, логічне та креативне мислення; прищеплювати почуття добра, дружніх стосунків, взаємодопомоги; викликати інтерес до народної мудрості.
Перегляд файлу

Розвага

ІІ-молодша група

«Казка в гості завітала»

Вихователь ДНЗ №8 Бащук Надія Леонідівна

 

 

Мета: закріпити знання дітей про знайомі казки; продовжувати вчити розуміти казку, називати та характеризувати її героїв;  розвивати інтонаційну виразність мовлення, дикцію, пам’ять, уяву, спостережливість, логічне та креативне мислення; прищеплювати почуття добра, дружніх стосунків, взаємодопомоги; викликати інтерес до народної мудрості.

Матеріал: вірші, загадки, казкові завдання, записи музичних творів, декорації, персонажі рукавичкиного театру, магнітофон.

Попередня робота: читання та інсценізація казок, вивчення віршів.

 

Хід заняття

Вих: – Діти, сьогодні незвичайний день. Ми з вами вирушаємо в подорож, в якій на нас чекають цікаві зустрічі та завдання.

(Вимикається світло, звучить чарівна музика. Діти проходять і сідають на персональні подушечки. В центрі на килимі відбувається гра світла)

Вих: Блукає вечір за вікном,

Сховавши всі яскраві фарби,

 І місто спить чарівним сном,

Знов наступило царство казки.

Вих: – Діти, чи всі ви любите казки?

  • Чи хотіли б ви сьогодні зустрітись з героями казок? Тож вирушаємо у подорож!
  •  

Фізкультхвилинка                                                                                        

Сонце стукає в віконце.                                                                                               Ви не спіть як сходить сонце.                                                                                           Всі ми в подорож рушаємо,                                                                                               Вже казок багато знаємо!                                                                                                                        Вліво-вправо повернемось,                                                                                              Дружно за ручки візьмемось.                                                                                                  Наші очі загораються,                                                                                                    Наші личка посміхаються.                                                                                             Чарівна казка починається!

Під ялинкою дрімає лисичка.

(Діти сідають на подушечки. Обговорення образу Лисички в казках)

Вих: – А чи хотіли б ви мати такого друга як Лисичка?

  • Яким, на вашу думку, повинен бути справжній друг?

 

  • Ой, подивіться, що це за кошик! Ми з вами Звичайно знаємо, що чужих речей чіпати не можна, але може статись так, що комусь дуже потрібна допомога. Зараз з’ясуємо!

 

  • Та тут чиїсь речі! Де ж нам знайти їх господарів?

 

  • Діти, ми з вами подорожуємо казковою країною, а в

ній можуть трапитись різні дива, заплющіть очі і уявіть, що загублені речі раптом ожили і тепер вони можуть розмовляти. Може вони нам щось повідомлять.

Гра «Перевтілення»

(Діти за бажанням обирають собі річ і розповідають від її імені: рукавичка, яєчко, ріпка)

Читання віршів дітьми.


Яєчко                                                                                                                             Я- яєчко не просте,                                                                                                           Я-яєчко чарівне.                                                                                                              В казках зустрічаюся                                                                                                 Дітки зімною граються.

Ріпка      Я ріпка красуня,                     Росла на городі.                              Дідусь із бабусею,                         Вирвать не  взмозі.    

Рукавичка                                                                                                             Рукавичка - я казкова,                                                                                                         В лісі дід мене згубив.                                                                                                             А звірята лісові                                                                                                      Теплий дім в її знайшли.

 


  • Ось бачите, діти, речі теж можуть сумувати за своїми господарями. Як же нам знайти цих казкових героїв?
  • Давайте візьмемо кошик з собою і помандруємо далі на килимі-літаку, може когось зустрінемо.(Діти розсаджуються на квіточки, що є на великому килимі)
  • А поки будемо летіти я загадаю вам загадки і перевірю, як ви знаєте казки.

 

  • (Під час загадування загадок навколо килимка виставляються ялинки, пеньочки, квіти – імітація галявини)

 

Загадування загадок.

 

  1. Розкажу вам, діти, казку Я про кішку, про собачку,

І про діда, і про бабу,І про мишку сіроманку.Я скажу, а ви згадайте,Назву казки відгадайте.(Ріпка)

2. Хто утік від баби з дідом – Не зміг всидіти на вікні.Зустрів у лісі різних звірів І кожному співав пісні?(Колобок)

– Молодці, діти, гарно знаєте казки!

За моїм палким хотінням

За казковим повелінням

Всі хто поруч усміхніться

Двері в казку відченніться.

 Погляньте, ми з вами опинилися на казковій галявині!

 

      – Ой, здається до нас хтось поспішає!(Поява Лісовичка)

Лісовичок:

– Добрий день, я – Лісовик, за порядком слідкувати звик. А ви що робите в моєму лісі?

Вих: – Ми подорожуємо по Країні казок, знайшли речі казкових героїв і хочемо їх повернути. Чи не допоможете ви нам знайти господарів цих речей?

Лісовик:

 – Я завжди радий допомогти в біді. Але спочатку вам треба виконати мої завдання.

Вих: – Ну що, діти, спробуємо?

Завдання 1

Гра «Розклади за кольором»

Мета: вчити дітей правильно розкладати м’ячики за кольором; розвивати увагу, мислення, пам’ять; виховувати інтерес до роботи та взаємодопомогу.

Матеріал: сніжинки та кошики.

Завдання 2

Гра « В гості до казки»

Мета:вчити правильно називати головних героїв казок; розвивати пам’ять, мислення, увагу; виховувати любов до казки

Матеріал: таблиціз відомими дитячими казками, фішки.

Запитання до гри:

  • Покажіть малята казку де горой має гострі зуби та сіре забарвлення.
  • Покажіть малята казку де горой має довгі вуха;
  • Покажіть малята казку де горой  має круглу форму;
  • Покажіть малята казку де горої працювали разом;
  • Покажіть малята казку де є дід;
  • Покажіть малята казку в якій є мишка;
  • Покажіть малята казку де герої ледарювали;
  • Покажіть малята казку де били не розбили, бігла та розбила;
  • Покажіть малята казку де горої пригощали один одного.

Лісовичок: Ох які ж Ви молодці. Я допоможу Вам знайти господарів цих речей. Лісовичок виводить казкових героїв.

Вихователь: – Діти, подивіться, кого веде до нас Лісовичок! Та це ж наші казкові герої! Ось тепер ми можемо повернути загублені речі.

– Я думаю, що казковим героям теж сподобалась наші виконані завдання. Тож давайте намалюємо на їх обличчях веселі посмішки.

(Діти під музику малюють емоції казковим героям)

Вих: – Настав час прощатися, а нам час повертатись додому.

  • Сідайте зручніше, заплющіть оченята та уявіть, що ви сидите на м’якенькій, легенькій хмаринці, вона злегка вас погойдує і ви летите..

 

(Медитаційна).

Уявіть собі теплий літній вечір. Ви лежите на траві і дивитеся на пропливаючі в небі хмари - такі білі, великі, пухнасті хмари в блакитному небі. Навколо все тихо і спокійно, вам тепло і затишно. З кожним подихом і видихом ви починаєте повільно і плавно підніматися в повітря, все вище і вище, до самих хмар. Ваші ручки легкі, легкі, ваші ніжки легкі, все ваше тіло стає легким, як хмаринка. От ви підпливаєте до найбільшої і пухнастої, до найкрасивішої хмарки на небі. Ближче й ближче. І от ви вже лежите на цій хмарі, відчуваєте, як вона ніжно гладить вас, це пухнаста і ніжна хмарка (пауза - погладжування дітей). Гладить вітерець, погладжує вітерець. Вам добре і приємно. Ви розслаблені і спокійні. Але ось хмарка опустила вас на галявинку. Посміхніться своїй хмаринці. Потягніться і на рахунок «три» відкрийте очі. Ви добре відпочили на хмаринці.

 

Вих: –  Ось ми з вами і вдома. Наша казкова подорож скінчилася.

 

2019 1

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коменко Наталя Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
11310
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку