Розвага
ІІ-молодша група
«Казка в гості завітала»
Вихователь ДНЗ №8 Бащук Надія Леонідівна
Мета: закріпити знання дітей про знайомі казки; продовжувати вчити розуміти казку, називати та характеризувати її героїв; розвивати інтонаційну виразність мовлення, дикцію, пам’ять, уяву, спостережливість, логічне та креативне мислення; прищеплювати почуття добра, дружніх стосунків, взаємодопомоги; викликати інтерес до народної мудрості.
Матеріал: вірші, загадки, казкові завдання, записи музичних творів, декорації, персонажі рукавичкиного театру, магнітофон.
Попередня робота: читання та інсценізація казок, вивчення віршів.
Хід заняття
Вих: – Діти, сьогодні незвичайний день. Ми з вами вирушаємо в подорож, в якій на нас чекають цікаві зустрічі та завдання.
(Вимикається світло, звучить чарівна музика. Діти проходять і сідають на персональні подушечки. В центрі на килимі відбувається гра світла)
Вих: Блукає вечір за вікном,
Сховавши всі яскраві фарби,
І місто спить чарівним сном,
Знов наступило царство казки.
Вих: – Діти, чи всі ви любите казки?
Фізкультхвилинка
Сонце стукає в віконце. Ви не спіть як сходить сонце. Всі ми в подорож рушаємо, Вже казок багато знаємо! Вліво-вправо повернемось, Дружно за ручки візьмемось. Наші очі загораються, Наші личка посміхаються. Чарівна казка починається!
Під ялинкою дрімає лисичка.
(Діти сідають на подушечки. Обговорення образу Лисички в казках)
Вих: – А чи хотіли б ви мати такого друга як Лисичка?
ній можуть трапитись різні дива, заплющіть очі і уявіть, що загублені речі раптом ожили і тепер вони можуть розмовляти. Може вони нам щось повідомлять.
Гра «Перевтілення»
(Діти за бажанням обирають собі річ і розповідають від її імені: рукавичка, яєчко, ріпка)
Читання віршів дітьми.
Яєчко Я- яєчко не просте, Я-яєчко чарівне. В казках зустрічаюся Дітки зімною граються.
Ріпка Я ріпка красуня, Росла на городі. Дідусь із бабусею, Вирвать не взмозі.
Рукавичка Рукавичка - я казкова, В лісі дід мене згубив. А звірята лісові Теплий дім в її знайшли.
Загадування загадок.
І про діда, і про бабу,І про мишку сіроманку.Я скажу, а ви згадайте,Назву казки відгадайте.(Ріпка)
2. Хто утік від баби з дідом – Не зміг всидіти на вікні.Зустрів у лісі різних звірів І кожному співав пісні?(Колобок)
– Молодці, діти, гарно знаєте казки!
За моїм палким хотінням
За казковим повелінням
Всі хто поруч усміхніться
Двері в казку відченніться.
Погляньте, ми з вами опинилися на казковій галявині!
– Ой, здається до нас хтось поспішає!(Поява Лісовичка)
Лісовичок:
– Добрий день, я – Лісовик, за порядком слідкувати звик. А ви що робите в моєму лісі?
Вих: – Ми подорожуємо по Країні казок, знайшли речі казкових героїв і хочемо їх повернути. Чи не допоможете ви нам знайти господарів цих речей?
Лісовик:
– Я завжди радий допомогти в біді. Але спочатку вам треба виконати мої завдання.
Вих: – Ну що, діти, спробуємо?
Завдання 1
Гра «Розклади за кольором»
Мета: вчити дітей правильно розкладати м’ячики за кольором; розвивати увагу, мислення, пам’ять; виховувати інтерес до роботи та взаємодопомогу.
Матеріал: сніжинки та кошики.
Завдання 2
Гра « В гості до казки»
Мета:вчити правильно називати головних героїв казок; розвивати пам’ять, мислення, увагу; виховувати любов до казки
Матеріал: таблиціз відомими дитячими казками, фішки.
Запитання до гри:
Лісовичок: Ох які ж Ви молодці. Я допоможу Вам знайти господарів цих речей. Лісовичок виводить казкових героїв.
Вихователь: – Діти, подивіться, кого веде до нас Лісовичок! Та це ж наші казкові герої! Ось тепер ми можемо повернути загублені речі.
– Я думаю, що казковим героям теж сподобалась наші виконані завдання. Тож давайте намалюємо на їх обличчях веселі посмішки.
(Діти під музику малюють емоції казковим героям)
Вих: – Настав час прощатися, а нам час повертатись додому.
(Медитаційна).
Уявіть собі теплий літній вечір. Ви лежите на траві і дивитеся на пропливаючі в небі хмари - такі білі, великі, пухнасті хмари в блакитному небі. Навколо все тихо і спокійно, вам тепло і затишно. З кожним подихом і видихом ви починаєте повільно і плавно підніматися в повітря, все вище і вище, до самих хмар. Ваші ручки легкі, легкі, ваші ніжки легкі, все ваше тіло стає легким, як хмаринка. От ви підпливаєте до найбільшої і пухнастої, до найкрасивішої хмарки на небі. Ближче й ближче. І от ви вже лежите на цій хмарі, відчуваєте, як вона ніжно гладить вас, це пухнаста і ніжна хмарка (пауза - погладжування дітей). Гладить вітерець, погладжує вітерець. Вам добре і приємно. Ви розслаблені і спокійні. Але ось хмарка опустила вас на галявинку. Посміхніться своїй хмаринці. Потягніться і на рахунок «три» відкрийте очі. Ви добре відпочили на хмаринці.
Вих: – Ось ми з вами і вдома. Наша казкова подорож скінчилася.
2019 1