Конспект прогулянки на тему: "Спостереження за птахами взимку" для дітей ІІ-молодшої групи

Про матеріал
продовжувати розвивати у дітей пізнавальний інтерес до природи. Уточнити знання дітей до зимуючих птахів, викликати співчуття до їх проблем в холодну пору року та бажання допомагати пташкам. Вчити правильно підбирати корм для птахів, впізнавати пернатих сусідів за зовнішнім виглядом , голосом. Залучати дітей до участі в екологічної акції «Піклуємося про зимуючих птахів». Розвивати мовлення, увагу, мислення, пізнавальний інтерес до життя птахів взимку. Виховувати бажання піклуватися про птахів взимку.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ ПРОГУЛЯНКИ                                      СПОСТЕРЕЖЕННЯ ДО ГОДІВНИЦІ В ІІ МОЛОДШІЙ ГРУПІ    Вихователь:ДНЗ№8 «Казка» БАщук Н.Л.

 

Тема: «Піклуємося про зимуючих птахів».

Мета:продовжувати розвивати у дітей пізнавальний інтерес до природи. Уточнити знання дітей до зимуючих птахів, викликати співчуття до їх проблем в холодну пору року та бажання допомагати пташкам. Вчити правильно підбирати корм для птахів, впізнавати пернатих сусідів за зовнішнім виглядом , голосом. Залучати дітей до участі в екологічної  акції  «Піклуємося про зимуючих птахів».  Розвивати  мовлення, увагу, мислення, пізнавальний інтерес до життя птахів взимку. Виховувати  бажання піклуватися про птахів  взимку.

Попередня робота: щоденне спостереження за зимуючими птахами: синичкою, горобцями, вороною, голубами, розгляд альбому «Птахи», читання оповідань, загадок, легенд про птахів, вивчення віршів  із збірки «Світанок».

Матеріал: корм  - зерно різного виду, шматочок сала,варені овочі, годівнички, іграшкова пташка – горобчик.

                                   Хід заняття:

Діти виходять на майданчик до годівнички.

Організаційний момент.

Вихователь:

-         Діти, сьогодні наша прогулянка обіцяє бути не тільки цікавою, але й корисною. Як ви думаєте, яку корисну справу ми збираємося зробити?  Давайте влаштуємо їдальню для птахів. Зверніть увагу, діти, нас уже чекають , як ви гадаєте хто?

Бесіда про зимуючих птахів.

-         Так, саме птахи. Яких птахів можемо побачити взимку на нашому майданчику?(горобчиків, синичок, ворон, голубів, сорок). Як ми називаємо цих птахів? (зимуючі)

-         Зима – це пора року, коли вся природа поринула у глибокий сон. Єдине,що нагадує нам про те, що природа жива – це птахи, які своїм голосом звеселяють холодний  пейзаж за вікном. Але це тільки для нас, людей , птахи взимку – радість. Для самих  же птахів наступає найважчий період їхнього життя.

-         Що птахам страшніше – холод чи голод?  ( голод)

-         Так ,  саме голод – найбільша небезпека для пташок взимку. І сьогодні ми зробимо для птахів їдальню.

Розгляд годівнички.

-          Давайте роздивимось ближче годівничку,що зробили Рома зі своїм татом. Це справжнісінька  їдальня  для птахів.

-         З чого вона зроблена? ( з дерев’яних дощок). Таку годівницю не буде  розгойдувати вітер, а отже птахи не будуть полохатися. А ще у неї є дашок. Для чого він? (щоб сніг не замітав їжу). Ця годівничка висить  у нас ще спочатку зими і птахи не бояться до неї прилітати.

Читання вірша.

       В день зимовий серед гілля

       Щедро діти стіл накрили,

       Але він не для  людей:

       Для крилатих для гостей –

       Ворон  і горобців,

       Сизих голубів,

       Сороки та синиці….

       Повісим годівниці.

Вихователь:

-         Діти, дивіться до нас горобчик прилетів, давайте його запитаємо:

-         Горобчику, чи подобається тобі наша годівничка?

Горобчик:

-         Так, мені дуже подобається прилітати до вашої годівнички,але у мене є багато друзів, тому ми не помістимось всі.

Вихователь:

-         Діти, що ж нам робити, щоб нагодувати усіх птахів.

Діти:

-         Потрібно порозвішувати багато годівничок.

Спостереження за птахами.

           Дитактична гра «Хто як кричить?» (звуконаслідування голосам птахів)

Вихователь:

-         Будемо спостерігати за акробатичними  вправами, на які здатні тільки синички, коли клюють висяче сало, діти, он по майданчику поважно ходить ворона, вона також хоче до нашої годівнички, але вона велика і може налякати горобчиків, синичок, тому давайте  кинемо їй шматочок хліба.

-         Пригощайся ворона хлібом – тільки в менших птахів не забирай!

Дидактична гра «Хто що їсть?»

1.Хто любить не смажене насіння соняшника? (снігурі, синиці)

2. Насіння конопель? (цим насінням смакують всі птахи)

3.Овес, пшеницю? (для горобчиків)

4.Насіння кавуна та ясеня? (улюблені ласощі снігурів)

5.Ягоди горобини і калини, що залишились на дереві? (для снігурів, дроздів, омелюхів)

 

Діти разом з вихователем розвішують годівнички, які виготовили із картонних коробок, пластикових пляшок.

Вихователь:

-         Як на людському так і на пташиному столі повинно бути розмаїття. Насиплемо у годівнички корму, щоб  допомогти вижити  у  голодний і холодний час тим птахам, які  восени не залишають рідні краї , а залишаються зимувати  і будьте впевнені – птахи сповна віддячать нам влітку за нашу турботу.

Горобчик:

-         Ми – птахи дуже вдячні вам, дітки, що ви піклуєтесь про нас.

Вихователь:

-         Лети, лети , горобчику, скликай усіх   своїх друзів до дитячого садка, до пташиної їдальні. А ми, діти, давайте перейдемо на інший майданчик, щоб не турбувати та не лякати птахів і пограємо в рухливу гру «Горобчики – стрибунці».

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Никитина Настя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
19104
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку