Розвага-ввест дасть змогу молодшим школярам в доступній форммі ознайомитисяучнів з країнами Європи, членами ЄС, їхніми культурою, мовою, традиціями, історією створення ЄС; підвищити інформаційний рівень; виховувати повагу до культури народів Європи.
Як козаки Євросоюзом мандрували
Розвага-квест для молодших школярів
Як козаки Євросоюзом мандрували
Розвага-квест для молодших школярів
Мета: Ознайомити учнів з країнами Європи, членами ЄС, їхніми культурою, мовою, традиціями, історією створення ЄС; підвищити інформаційний рівень; виховувати повагу до культури народів Європи.
Обладнання: карта Європейського Союзу, макет повітряної кулі, солодощі.
(На сцену виходять три козаки).
Козак 1. Добрий день, шановні гості!
Раді вас вітати!
Всім бажаємо здоров‘я
І щастя повну хату!
Козак 2. Живіть всі багато років,
До золотого весілля.
А ми вас запрошуємо
На наше дозвілля.
Козак 3. Ми – козаки запорозькі,
Холодногорські та ще й баварські.
В цей весняний, святковий час
Вітаємо всіх вас!
Козак 1. Щось нудно мені. Може, друзі, в мандри нам пуститися? То і світу трохи побачимо і себе покажемо.
Козак 2. А чом би ні? Ось і куля повітряна у нас є, і карта ця чарівна.
(Козаки сідають у кошик від повітряної кулі і рушають у подорож. Співають веселу пісню).
Козак 3. Друзі, погляньте, а що це за дивовижна споруда?
Козак 1. На вежу схожа.
Козак 2. Невже ви не знаєте? Це візитна картка країни Франції – відома у всьому світі Ейфелева вежа.
Козак 3. Яка?
Козак 2. Ейфелева. Щоб піднятися на її вершину потрібно подолати шлях довжиною у 1792 сходинки!
Козак 1. А яка ж її висота? Мабуть, тисяча метрів…
Козак 2. Її висота більше 300 метрів.
Козак 3. Якби ми подорожували вночі могли б своєю повітряною кулею натрапити на неї…
Козак 2. Ні, тому що вночі Ейфелеву вежу можна побачити за багато кілометрів, адже її освітлюють більше тисячі золотавих лампочок.
Козак 1. А у цій, як ти там кажеш Франції ще якісь цікавинки є?
Козак 2. Побувавши у Франції можна побачити багато цікавого: найшвидший у світі пасажирський швидкісний потяг; наскельні малюнки, що збереглися на скелях з найдавніших часів; дикі коні; величезний художній музей – Лувр; тріумфальна арка та багато іншого. Крім того повітряну кулю, на якій ми мандруємо, вперше сконструювали також у Франції в 1783 році брати Монгольф’єє. Першими мандрівниками в кошику з кулею були вівця, качка і курка.
Козак 3. Ну і жартівники ж ці французи!
Козак 2. ще б пак! В деяких провінціях Франції використовують свиней з дуже цікавою метою – для пошуку грибів. …Свині – дуже кмітливі тварини. Їх можна привчити виконувати різні команди. Смачні гриби – трюфелі ростуть лише під землею. Свині добре відчувають їх запах. Знайшовши гриби, вони риють землю, вказуючи господарю на знахідку.
Козак 1. Щось я вже зголоднів. А ти тут про таку смакоту розказуєш.
Козак 3. Та і я не проти чимось смачненьким поласувати.
Козак 2. От мешканці цієї гостинної країни приготували нам смачненькі ласощі – круасани – пиріжки з шоколадом.
(Дівчинка роздає усім присутнім пиріжки, всі ласують).
Козак 1. А як же нам подякувати французам за їх гостинність? (Чухає потилицю). Давайте їм танок подаруємо.
(Український танок).
Козак 3. Щось ми забарились. Час вже далі вирушати.
(Козаки сідають у кулю, лунає музика).
Козак 1. Погляньте он знову якусь країну видно, і якщо вірити нашій карті, то це Німеччина.
Козак 2. Он і мешканці цієї країни. Друзі, а хто з вас допоможе нам привітатися з мешканцями Німеччини, адже ви у школі вивчаєте іноземну мову?
(Виходить дівчинка -німкеня. Учні вітаються з нею).
Козак 3. Я знаю, що Німеччина також багата на досягнення і винаходи, як і Франція. От, наприклад, тут уперше з‘явився автомобільний номерний знак (влітку 1901 р.). Берлінський купець Рудольф Герцог встановив на своїй машині табличку «ЙА – 1». ЙА – були ініціали його дружини Йоганни Анкер.
Козак 1. А ще у Німеччині було багато математичних винаходів:
Усіх винаходів і не перерахуєш.
Дівчинка-німкеня. Оскільки ви згадали про математичні винаходи я запрошую вас до «Математичного цирку». Ми вам покажемо, що математика не лише серйозна і точна наука, а й дуже цікава ми вам доведемо у цирку.
(Лунає музика, виходить фокусник).
Фокусник. Вітаю вас у нашому чудовому цирку. А ви любите фокуси? (Діти відповідають). Тоді приготуйте усю вашу кмітливість, розум, увагу – до вашої уваги – математичні фокуси:
Математичні фокуси
1. Відгадайте місяць року
Задумайте місяць року. Пригадайте його порядковий номер і зробіть наступні дії: додайте 17, відніміть 18, додайте 27, відніміть 23.
(Для відгадування треба від отриманого результату відняти 3).
2. Задумайте число від 1 до 5. Додайте 9, поділіть на 2, відніміть задумане число. Одержите 5.
3. Задумайте число від 1 до 4. додайте стільки ж, додайте 12, поділіть пополам, відніміть задумане. Одержите 6.
4. Як взнати задуманий день тижня?
Задумайте день тижня. Пригадайте його порядковий номер і зробіть наступні дії: помножте на 2, додайте 9, відніміть 8. Назвіть результат.
(Для відгадування треба від отриманого результату відняти 1 і поділити на 2).
5. Задумайте непарне число від 1 до 8. Помножте його на 3, додайте 6, розділіть на 3. назвіть результат.
(Для відгадування треба від названого результату відняти 2, вийде задумане число).
Козак 1. А зараз давайте трохи розважимося і пограємо в українські народні ігри.
(Діти грають ігри).
Козак 2. Ох і втомився ж я.
Козак 3. Так. Сьогодні ми так багато нового та цікавого дізналися.
Козак 1. Незабаром ми знову продовжимо нашу подорож Європейським Союзом. На нас чекають нові пригоди, знання, розваги.
Козак 2. До побачення, друзі!
Козак 3. До нових зустрічей!