розвага "Валентнинів день" старша група

Про матеріал
Сценарій тематичної розваги присвяченої дню Св. Валентина, разрахований на дітей старшого та середнього дошкільного віку. Вміщує в себе жартівливі пісні, веселі та інтелектуальні конкурси.
Перегляд файлу

1

 

Конкурсно-розважальна програма до Дня святого Валентина

Сценарій до Дня Валентина

«Валентин та Валентина ЗДО №4 2020 р.»

для дітей старшого дошкільного віку

 

Мета: організовувати дозвілля дошкільників; розвивати творчу активність, комунікабельність, мову, мислення, пам’ять, увагу; розширювати світогляд дітей; виховувати почуття товариськості, доброзичливості, взаємопідтримки та взаємовиручки.

 

Оформлення зали: сцену оформлено в червоно-білих тонах, прикріплено назву програми «Пан та Панна», прикрашено сердечками та янголятами, мультимедійна дошка.

 

Реквізит: таблички з номерами для команд; кульки у вигляді серця; картки з зображенням відомих пар; ножиці, сухий клей, заготівки на валентинки; питання для інтелектуального конкурсу; фартухи, капелюхи, квіти; для журі - бланки підсумків; медалі зі званням міс та містер «Валентина та Валентин ДНЗ №4» музичні фонограми.

 

Звучить тиха романтична мелодія:

 

Ведуча 1:

Так ніхто не кохав.

Через тисячі літ  лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцвітає весна на землі

І земля убирається зрання..

Ведуча 2:

В’яне серце моє од щасливих очей,

що горять в тумані наді мною…

Розливається кров і по жилах тече,

ніби пахне вона лободою…

Ведуча 1:

Гей, ви, зорі ясні!.. Тихий місяцю мій!..

Де ви бачили більше кохання?..

Я для неї зірву Оріон золотий,

я — поет робітничої рані…

Ведуча 2:

Так ніхто не кохав. Через тисячі літ

лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцвітає весна на землі

І земля убирається зрання..

 

Ведуча 1:  Добрий день, шановні глядачі! Ви, мабуть, здогадалися, що сьогодні наш вечір ми присвячуємо чудесному святу – ДНЮ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА.

А чи знаєте ви, що це за день такий? (припущення дітей)

 

Ведуча 1: Я пропоную вам познайомитися з історією виникнення цього свята, увага всім на екран. (відеоролик на мультимедійній дошці)

 

Ведуча 2: Традиція святкування Дня Закоханих прийшла в нашу країну не так давно, але майже одразу прижилась і здобула належне місце серед улюблених свят.

Ведуча 1:  Валентинів день святкують усі – і дорослі  і діти. З родиною, з друзями та колегами.  .

Ведуча 2: У нас це свято проводиться вперше. Тож запрошуємо вас стати учасниками конкурсно-розважальної програми «Валентин та Валентина». На сцену для участі у конкурсі запрошуємо представників від старшої групи «Метелики».

 

Ведуча 1:

1_______________________

2__________________________

3__________________________

4__________________________

 

(під музику та оплески пари заходять до зали, на середині кланяються, і сідають на свої стільці)

  

Ведуча 2: А в ролі справедливих арбітрів представляємо:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Ведуча 1:  Отже, шановні учасники і вболівальники, сьогодні нам належить пройти через ряд випробувань, які покажуть, що в нашому садочку виховуються справжні леді та джентльмени.

Ведуча 2:  І по закінченню з усіх гідних учасників буде обрана пара-переможець, Валентин і Валентина нашого свята.

Ведуча 1:  визначити послідовність участі в конкурсах, та номер пар пропоную обравши сердечко, в середині якого і буде номер пари, тож прошу обирати.

 

1. Музичний супровід до конкурсу «Номер пари»

 

Отже парою під номером 1 буде __________________

парою під номером 2 буде______________________

парою під номером 3 буде________________________

парою під номером 4 буде _____________________

(називають і одягають на руки відповідні бутоньєрки з номером пари)

 

Ведуча 2: Діти, тож як ми вже зрозуміли День Валентина, це свято закоханих, а як ви думаєте, що таке кохання?

(відповіді дітей)

Давайте подивимось відео, як на це запитання відповіли дітки різних міст України.

Відео «Що таке кохання»

 

Ведуча 1:  Оголошуємо перший конкурс «Упізнай пару».

 

2. Конкурс «Упізнай пару»

(муз. супровід»

Ведуча2:  Ми запрошуємо учасників витягнути  картку з зображенням відомих пар з мультфільмів, або казок. Хто в вас зображений? Запам’ятайте їх. (Фіона та Шрек, Леді Бах і Супер Кіт, …)

 А тепер шикуйтесь в два ряди, - дівчата та хлопці, на столику будуть розміщенні картки з зображенням персонажів вам потрібно віднайти своїх, хлопчику – чоловіка, дівчинці – дівчинку. І стати разом, показуючи картинки. Конкурс оцінюється чотирма балами, яка пара перша впоралась із завданням, отримує найвищий бал. Увага, почали.

Отже журі оголосіть оцінки.

Ведуча: А тепер пропонуємо нагодувати ваших героїв смачним спагеті.

 

3. Конкурс « Нагодуй спагеті»

На спинках стільчиків зображення героїв, на сидінні тарілка з нитками, через отвір в роті на малюнку потрібно змотати нитку на швидкість.

 

Ведуча1: Як ти вважаєш, що основне у стосунках між людьми?

Ведуча2: Я думаю взаємоповага, доброзичливість та порозуміння. Завжди приємно спілкуватися з людино, яка тобі посміхається і добре до тебе ставиться.

Ведуча1: Я з тобою абсолютно згодна. І пропоную дізнатися, чи можуть наші конкурсанти похвалитись вмінням говорити приємні слова, тобто робити компліменти своїм співрозмовникам.

 

3. Конкурс «Компліменти на швидкість»

 

Ведуча1: Кожній парі дається 10 секунд, щоб сказати якнайбільше компліментів один одному. Говорити хлопець і дівчина повинні по одному компліменту по черзі, дивлячись в очі. Повторюватись не можна. Як тільки час спливає, ми говоримо «Стоп!», і черга переходить до наступної команди.  Перемагає та пара, яка зможе придумати найбільше компліментів.  Конкурс оцінюється чотирьохбальною системою.

Ведучий бере таймер і оголошує «Старт!», засікаючи 10 секунд

 

Ведуча1: Дякуємо командам за відповіді. Просимо журі оголосити результати

Ведуча2: Ах, скільки тільки-но компліментів прозвучало! Та які приємні.

Ведуча1: Але, ти знаєш, буває так, що одні і ті самі слова іноді висловлюють та передають зовсім різні почуття.

Ведуча2: Абсолютно вірно. Це залежить від інтонації голосу та виразу обличчя. Ось наприклад: як можна зрозуміти фразу «Ооооо, та він справжній красень…» якщо я її скажу ось так…. (захоплено), або ось так.. (зневажливо)?

Ведуча 1: Ой, тільки про мене так не кажи, а то моя самооцінка не те що понизиться, а зовсім пропаде.

Ведуча2: Добре, не буду. Та поглянути, як наші команди зможуть передати інтонацією та мімікою свої почуття було б дуже цікаво.

Ведуча1: І тому наступний наш конкурс, конкурс акторської майстерності.

Дівчата виконають пісню, а журі обере найартистичніших.

 

Ведуча 2: А поки команди готуються ми з вами, шановні глядачі, відправимось на побачення.: І побачення у нас буде не просте, а прогулянка по місту в екіпажі, запряженому четвіркою гарних вороних коней.

 

Гра з глядачами «Прогулянка на конях»

Муз. супровід

Ведуча 1: 

  • Ми з вами будемо їхати по асфальтованій дорозі ось так….(по черзі клацаємо пальцями рук),
  • а по піску так…(тремо долоню об долоню),
  • потрапимо під дощ…..(плескаємо руками по колінах),
  • вскочимо у ямку колесом…робимо рухи обома руками, неначе потрапляємо у яму. При цьому вигукуємо «Уууух»),
  • проїдемо повз «Макдональдс»…(піднімаємо праву руку і вигукуємо «Вільна каса!»), 
  • ще ми будемо повертати вліво…(складаємо долоні «човником» і повертаємо наліво)
  •  і вправо… …(складаємо долоні «човником» і повертаємо направо). 
  • А перехожі вітатимуть нас вигуками «Бажаєм щастя».

 

Ведуча: Ну то що, поїхали..(ведучі проговорюють текст, вставляючи вищезазначені команди).

 

Ведуча2: Наша прогулянка  закінчилась, а  команди готові  позмагатися у конкурсі акторської майстерності.

 

 

4. Конкурс «Акторської майстерності»

(танок- пісня дівчат «Я у дзеркало на себе подивлюсь»)

 

Ведуча1: Просимо журі оголосити набрані командами бали.

Ведуча2: Знаєш, що я нещодавно зрозуміла? Спілкуватись з розумним, освіченим та начитаним хлопцем набагато приємніше та цікавіше, ніж з тим, хто жодної книжки у житті не прочитав.

Ведуча1: Можливо ти здивуєшся, але це правило стосується і дівчат також. Ну от уяви, я зустрілася з подругою, а у неї тільки і розмов про косметику, глянцеві журнали, естрадних зірок та кому вона лайкнула у фейсбуці. З глузду можна з’їхати! Так ще і розумному мені слова ніде вставити.

Ведуча2: Ото ти натерпілась. Але наші конкурсанти не відносяться до такої категорії співрозмовників. З ними можна змістовно поспілкуватись.

Ведучий1: Зараз ми це перевіримо. Оголошується конкурс  «Інтелектуальний поєдинок».

Ведуча 2: Кожна команда відповідає  на поставлене їй питання і отримує один бал. Якщо відповідь не дано інші команди можуть відповісти і отримати додаткові бали. Викрикувати і перебивати один одного забороняється, в такому разі бали не зараховуватимуться. Почали.

 

5. Конкурс «Інтелектуальний поєдинок»

(Завдання на мультимедійні дошці)

 

Ведуча1: Щоб журі підбили підсумки конкурсу оголошується танцювальна перерва, до вашої уваги номер «А ми з тобою, в одне дівча закохані»

 

Танець «А ми з тобою, в одне дівча закохані»

 

Ведуча 1: Оголошення балів

Ведуча 2:  Переходимо до наступного випробування.

Ведуча 1: На День святого Валентина усі ми мріємо отримати Валентинку. І не обов’язково це має бути освічення у коханні, хоча це також дуже приємно. Ми отримуємо листівки від друзів, рідних і просто знайомих.

Ведуча 2: Валентинки приємно отримувати, а ще приємніше писати і дарувати.Особливо цінуються послання виготовлені своїми руками і підписані словами, що линуть від серця особисто для цієї людини.

Ведуча 1:  А чи вміють наші конкурсанти виразити свої почуття за допомогою Валентинки?

Ведучий 2: Про це ми дізнаємось через деякий час, по закінченню конкурсу «Валентинка». Із запропонованих матеріалів команди мають виготовити Валентинку та прикрасити її.

Ведуча1: На виготовлення Валентинки відводиться 2 хвилин. Коли час закінчиться ви представите свої Валентинки журі для оцінювання. Тож, починаємо! Час засічено.

6. Конкурс «Валентинка»

(муз. супровід)

 

Ведуча 2: А поки наші учасники працюють ми з вами, шановні глядачі, пограємо в гру «Подаруй серце». Зараз ми кинемо в зал ось це серце, а той хто його зловить повинен передати наступному, але опис цього учасника повинен відповідати тому, який ми вам запропонуємо. Передавати потрібно швидко, тій людині, яка першою прийшла вам на думку. Перехоплювати серце не можна, ми не в «собачку» граємо і не в «жабку». Розпочинаємо. (кидає серце ведучому) Віддай серце своєму найкращому другу.

 

Гра з залом «Подаруй серце»

 

Віддай  найчарівнішій дівчині

Віддай класному хлопцеві

Віддай дівчині з екстравагантною зачіскою

Віддай своїй подружці

Віддай найвеселішому хлопцеві

Віддай найскромнішій дівчині

Віддай найкращому танцюристу

Віддай найвірнішому другу

Віддай найвірнішій подрузі

Віддай найввічливішому хлопцеві

Віддай найвеселішій дівчині

Віддай хлопцеві з екстравагантною зачіскою

Віддай найкращій співачці

Віддай найстильнішому хлопцеві

Віддай найкращій танцівниці

Віддай найрозумнішому хлопцеві

Віддай класній дівчині

(останній) Віддай найчарівнішому ведучому

 

 

Ведуча 1: Дякуємо глядачам за гру. І повідомляємо команди, що час на виготовлення Валентинок сплив, тож презентуйте свої вироби.

 

Ведуча  2: А поки журі розглядає листівки ми переходимо до наступного конкурсу, який має назву «Кавалер».

 

7. Конкурс «Кавалер»

Ведуча 2: Пари стають на стартову лінію. На фініші розміщується стільці за кількістю пар. На них знаходяться: фартух, капелюх, і квітка. За сигналом хлопчики біжать до стільчиків, беруть фартух, повертаються до дівчат,одягають, біжать за капелюхом, а потім квіткою, і дають її ставши на коліно. Перемагає пара яка швидше виконає завдання.

 

Ведуча 1: Конкурс закінчено. Просимо журі оголосити набрані бали за конкурси.

Оголошення балів

8. А зараз танцювальний конкур «Танго»

 

Ведуча 2: Просимо журі підвести остаточні підсумки нашого конкурсу і оголосити Валентина і Валентину нашого свята.

Ведуча: А поки журі працює ми з вами, шановні глядачі зіграємо ще в одну гру.

Ведучий: І для цього нам потрібно вивчити такі слова:

В святого Валентина дванадцять янголят,

Вони літали, стріли пускали,

Серця єднали увесь день.

(повторюють декілька разів, доки не вивчать)

Ведуча: Ну то що, починаємо? (В ході гри при першому повторі, в такт, плескаємо правою рукою по лівому плечу. Під час другого повтору плескаємо правою рукою по лівому плечу, а лівою – по правому. Далі під час наступних повторів, по черзі, додаємо тупіт правою ногою, тупіт лівою ногою. Вкінці з усіма попередніми рухами хитаємо головою зі сторони в сторону).

 

Гра з глядачами «Стріли янголят»

Ведучий: Дякуємо вам, дорогі глядачі, за гру.

Ведуча: І просимо вельмишановне журі підвести підсумки і оголосити Валентина і Валентину нашого свята.

Оголошення результатів конкурсу

 

Ведучий: Ну от і закінчилась наша розважальна програма

Ведуча: Але свято ще не закінчилось і ми запрошуємо вас на дискотеку.

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
14 лютого
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку