Сценарій розважального новорічного свята для учнів 1-2 класів, який містить конкурси і розваги для дітей. В ході свята учні активізують свої знання про зимові свята,декламують вірші, відгадують загадки, співають, танцюють і розважаються. Потребує мінімальної підготовки.
Розважальна програма для молодших школярів
« Свято Зими»
(Для невеликої кількості дітей)
Вчитель: Всюди сяйво золоте, іграшок багато.
В залі гарні дітлахи зібрались на свято.
-Діти, а на яке свято ми зібралися?(Свято Зими).
Так, у нас сьогодні «Свято Зими». Хочу привітати вас і всіх присутніх з цим святом! Саме в новорічні свята трапляються дива! От і ми з вами сьогодні давайте загадаємо одне спільне бажання для всієї України, загадаємо, щоб якнайшвидше прийшов МИР на нашу землю.
Ми старанно навчалися з вами, були слухняними, поважали старших, піклувалися про молодших, тому можемо сьогодні трішки відпочити і розважитися. Тож розпочнемо нашу святкову програму!
(Виступ дітей)
1-й уч: Зима-красуня, біла чарівниця.
В ній стільки дива дивного, краси.
І снігу білого нанесено по вінця,
і віхол, і хурделиць голоси.
2-й уч:А сонце блисне – всюди заіскриться.
І сніг заграє барвами всіма.
Така чарівність навіть не присниться.
Це все чаклунка, білая зима.
3-й уч: Рік Новий до нас приходить,
казку й радість всім несе.
Хороводи сніжні водить,
розмальовує усе.
Біло-біло, білосніжно, – дивовижний чарівник!
Інеєм вкриває ніжно все навколо Новий рік.
4-й уч:Новий рік – це гарне свято,
снігу випало багато.
Дід Мороз усівсь на віз,
подарунки нам привіз.
5-й уч:А зеленая ялинка
вся блищить, немов сніжинка.
Ти поглянь на голочки,
там сидять сніговички.
6-й уч:Серед неба й зірочок
Поспішає літачок.
За штурвалом Новий рік
Починає часу лік.
Ми старий рік проводжаємо,
Пам’ятати нас бажаємо.
Пісня: « Новий рік»
Вчитель: Які ж ви молодці! І вірші знаєте, і співати вмієте! А загадки зможете відгадати?
Загадки
Узимку хто, Скажіть мені,
Малює квіти На вікні?
(Мороз)
Невеличкі дві хатини,
В них м’які і теплі стіни.
По п’ять братиків малих
Прожива в хатинах тих. (Рукавички)
Сніг на полях
Лід на річках.
Метелиця гуляє.
Коли це буває?
(зима)
Росте вона зимою
Донизу головою
Тонеькою,
Прозорою,
Біло-голубою.
(бурулька)
Як цей білий цукор зветься,
Що із хмар взимі трясеться?
(сніг)
В огні не горить, у воді не тоне
( лід )
Влітку відпочивають, взимку дітей катають.
(санчата)
За селом була вона
Вся блискуча, чарівна,
По слизьких її боках
Їдуть діти в саночках.
(ковзанка)
По стежині, по дорозі
Бігти я у них не в змозі,
По снігу не йдуть як слід:
До вподоби – тільки лід.
(ковзани)
Зелену сукню маю,
Ніколи не міняю,
Один — єдиний раз на рік
ЇЇ я прикрашаю.
(Ялинка)
Вчитель: Ви дійсно молодці! Пропоную трішки розважитися і пограти в новорічні ігри. Та для цього нам необхідно об’єднатися в дві команди. Тож почнемо!
Кожен по черзі підходить до мене, витягує одну картку , а потім , в кого однакові зображення збираємося в команду.( Команда « Сніговик» і « Ялинка»)
Вчитель: Ну що ж, почнемо! Нещодавно ми святкували День Святого Миколая. А що ви знаєте про нього? ( Діти відповідають)
То ж перший конкурс саме про нього.
Збери Миколая!
Це універсальний конкурс на швидкість. Діток можна розділяються на команди. Учасникам роздаються однакові пазли із зображенням Святого Миколая. Конкурс триває на швидкість.
Вчитель: Ось і подолали перше випробування. Вам сподобалось? Рухаємося далі.
Морквинка для віслючка
Миколая був чудовий помічник – віслюк. І цей конкурс передбачає збір моркви, яку так полюбляє осел. Дітей потрібно розділити на 2 команди. На початку зали викладається 2 купи з морковкою, у кінці дистанції – кошики для її складання. На забіг виходить по одному учаснику від кожної команди. Проте переносити морквинку до кошика потрібно щоразу в цікавій формі:
Естафета триває доти, доки одна з команд не перенесе всі морквинки до кошика.
Вчитель: А що чи кого ми можемо зліпити із снігу?(сніговика) Отже наступний конкурс називається «Збери сніговика»
Збери сніговика
Для участі в конкурсі запрошують команди – по два учасника . Усім видають великий аркуш паперу, фломастери, олівці чи фарби. Завдання дітей – намалювати сніговика. Проте учасники буду зв’язані між собою. За допомогою стрічки діткам потрібно перев’язати дві руки разом. Інша рука залишається вільною. Конкурс триває на швидкість – у дітей є лише 5 хвилин. Найкращий портрет обирають голосуванням дітки чи однокласники, які не брали участь у цьому конкурсі.
Вчитель: А який символ Нового року? ( Новорічна ялинка).
так давайте зараз разом прикрасимо новорічні ялиночки.
Новорічна ялинка
Дві дівчинки імітують новорічну ялинку, а решта учасників по черзі, витягуючи одну прикрасу вішають на ялинку. Конкурс закінчується коли у якоїсь із команд закінчаться прикраси.
Вчитель: І ялинка вже у нас прикрашена, саме час і нам зібратися на свято!
Маскарад
Діти стають у коло і по колу під музику передають мішок, у якому різні предмети з карнавальних костюмів. Коли музика змовкає, той учасник, у якого в руках мішок, витягує одну річ і одягає на себе. І так поки всі будуть одягнуті.
Вчитель: А які ваші улюблені зимові розваги?(гра в сніжки, катання на санчатах, ліплення снігової баби тощо). Тож давайте зараз разом пограємо в сніжки.
Сніжки
Діти кидають в кошик сніжки, переможе та команда, у якої сніжків буде більше.
Вчитель: Ось і підходять до завершення наші змагання. Переходимо до останнього конкурсу-домашнього завдання.
Конкурс « Новорічна маска»
Діти одягають заздалегідь приготовані маски. Переможця обираємо шляхом голосування. Голос віддаємо за одну маску крім своєї. Переможе той, хто набере більше голосів.
Вчитель: Ну ось і підійшло до завершення наше сьогоднішнє свято. Дозвольте ще раз привітати вас, побажати всього найкращого. Незабаром Новий рік, а саме в новорічну ніч трапляються дива, тож загадуйте все ,що бажаєте і воно обов’язково здійсниться. Гадаю, що вам сподобалось сьогоднішнє свято і кожен з вас заслужив подарунок!
(Діти отримують подарунки)
А далі « Святкова дискотека»