Урізноманітнення занять допомагає забезпечити,щоб навчання було цікавим та веселим для дітей.Тому творчий підхід і варіативність дуже заохочуються.
Метою ранкового ритуалу є дати дітям відчути,що їм раді та їх цінують. Формування такої звички допомагає створити стабільне та передбачуване оточення,у якому діти будуть знати,на що чекати. Групові ритуали також створюють відчуття незалежності і сприяють згуртуванню дітей. Денний ритуал допомагає дітям і вчителям разом завершити день. За допомогою цього завершального ритуалу вони відчуватимуть себе більш безпечно:вони розумітимуть ,що зараз вони підуть додому,але побачать одне одного знову наступного дня.
Розважальні заняття та ігри на уроках англійської мови в початковій школі
Урізноманітнення занять допомагає забезпечити,щоб навчання було цікавим та веселим для дітей. Тому творчий підхід та варіативність дуже заохочуються.
Ранковий та денний ритуал
Чому це важливо?
Метою ранкового ритуалу є дати дітям відчути,що їм раді та їх цінують. Формування такої звички допомагає створити стабільне та передбачуване оточення,у якому діти будуть знати,на що чекати. Групові ритуали також створюють відчуття незалежності і сприяють згуртуванню дітей. Денний ритуал допомагає дітям і вчителям разом завершити день. За допомогою цього завершального ритуалу вони відчуватимуть себе більш безпечно:вони розумітимуть ,що зараз вони підуть додому,але побачать одне одного знову наступного дня.
Що потрібно зробити?
Попросіть дітей стати в коло та спитайте у них ,чи всі вони прокинулись,запитайте як у них справи .
Почніть співати або читати вірша на англійській мові разом із ними, і робіть ті рухи, про які ви співаєте або читаєте вірша :плескайте в долоні на слово «clap» .
Попросіть дітей стати в коло,почніть співати або читати вірша разом із ними.
Hello ,hello …How are you? Скажи Hello ,hello …по-своєму Привітайтеся як качка « а duck» …кря-кря-кря, привітайся як песик « а dog» …гав-гав-гав, привітайся як киця «а cat»…няв-няв-няв
Варіації
Міняйте слова тварин ,щоб дітям не набридло. Коли діти запамˈятають назви тварин на англійській мові у пісні,додайте типові рухи цих тварин і попросіть дітей повторити їх.
Підсумок дня.
Попросіть дітей стати в коло та взятися за руки ,поставте їм запитання стосовно різних дій,які вони виконували за день, доповніть пісню їхніми відповідями .
Що ми сьогодні їли ? «What are you eating today ?». « We are eating…»,«What are you doing today?»? « We are singing…
Якщо діти не памʼятають що вони робили сьогодні під час уроку,підкажіть їм. Можете нагадати їм, що вони робили, за допомогою жестів.
Розповідання історії (казок)
Чого діти навчаються?
Слухаючи історії діти навчаються концентруватися та бути уважними . Вони розвивають сприйняття на слух та вивчають нові слова . Розповідання історій також допомагає дітям описувати заняття та виражати почуття за допомогою слів ,рухів та звуків . Коли діти не можуть дочекатися кінця історії та вигадують можливі закінчення для неї, це стимулює їхню уяву.
Які матеріали потрібні?
Книжка з оповіданням або малюнками на англійській мові . Ляльки ,наручні або пальчикові ляльки ,малюнки тварин або предметів,інструменти, костюми.
Що потрібно зробити?
Роздайте кожній дитині по малюнку ,який зображує предмет або тварину. Попросіть дітей вставати, якщо тварина або предмет на їхньому малюнку згадується в історії,яку Ви розповідаєте .
Перетворіть розповідання історій на гру-здогадайку:коли в історії згадуються (прості) дії,як-от ходити(go),їсти(eat),пити(drink) або спати(sleep) , зображайте їх жестами . Тоді попросіть дітей здогадатися,які дії Ви зображаєте і назвати їх англійською мовою.
Поради
Міняйте голос,говорячи за кожного з персонажів історії,там,де це доцільно, видавайте звуки . Щоб дітям не набридло ,обирайте історію яка відповідає їхньому віку:не занадто довго і не занадто складну. Щоб отримати ідеї для нових історій,заохочуйте батьків розповідати Вам,які історії подобаються їхнім дітям.
Що потрібно зробити?
Попросіть дітей стати в коло. Відстань між ними має бути достатньою для того,щоб вони вільно рухали руками. Показуйте рухи, про які Ви говорите, та попросіть дітей повторювати за вами слова на англійській мові та рухи.
Варіації
Вигадайте іншу ситуацію, в якій відбуваються події, наприклад, подорож брата до сестри, до бабусі і дідуся, які живуть у сусідньому селі. Дорогою вони використовують та стикаються з різними :
Співаємо, танцюємо та граємо музику
Чого діти навчаються?
Коли діти співають, танцюють та грають музику, вони можуть навчитися використовувати свій голос, виражати себе та співпрацювати з іншими. Коли вони співають, це підвищує їхню здатність запам`ятовувати інформацію, тренує їхню пам’ять. Діти вчаться бути уважними та концентруватися, запам’ятовувати та грати ритм.
Що потрібно зробити?
Міняйте голос,говорячи за кожного з персонажів історії,там,де це доцільно, видавайте звуки . Щоб дітям не набридло ,обирайте історію яка відповідає їхньому віку:не занадто довго і не занадто складну. Щоб отримати ідеї для нових історій,заохочуйте батьків розповідати Вам,які історії подобаються їхнім дітям.
Що потрібно зробити?
Попросіть дітей стати в коло. Відстань між ними має бути достатньою для того,щоб вони вільно рухали руками. Показуйте рухи, про які Ви говорите, та попросіть дітей повторювати за вами слова на англійській мові та рухи.
Варіації
Вигадайте іншу ситуацію, в якій відбуваються події, наприклад, подорож брата до сестри, до бабусі і дідуся, які живуть у сусідньому селі. Дорогою вони використовують та стикаються з різними :
Співаємо, танцюємо та граємо музику
Чого діти навчаються?
Коли діти співають, танцюють та грають музику, вони можуть навчитися використовувати свій голос, виражати себе та співпрацювати з іншими. Коли вони співають, це підвищує їхню здатність запам`ятовувати інформацію, тренує їхню пам’ять. Діти вчаться бути уважними та концентруватися, запам’ятовувати та грати ритм.
Що потрібно зробити?