Розвиток мовлення "Лялька Наталка"

Про матеріал
Тема; Лялька Наталка Мета; Діамонологічна: формувати вміння починати розмову з власної ініціативи, відповідати на запитання; вчити уважно стежити за ходом розповіді, щоб на прохання вихователя активно брати в ній участь; розповідати за картинкою з допомогою дорослого; Граматична: вчити вживати іменники в однині та множині; стежити за правильністю вживання відмінкових закінчень іменників. Лексична: активізувати словник дитини знайомими йому словами; Збагачувати його іменниками – назвами предметів найближчого оточення: одяг; числівники (1, багато)
Перегляд файлу

Тема: Лялька Наталка

Мета:

Діамонологічна: формувати вміння починати  розмову з власної ініціативи, відповідати на запитання; вчити уважно стежити за ходом розповіді, щоб на прохання  вихователя активно брати в ній участь; розповідати за картинкою з допомогою дорослого;

Граматична: вчити вживати іменники в однині та множині; стежити за правильністю вживання відмінкових закінчень іменників.

Лексична: активізувати словник дитини знайомими йому словами; Збагачувати його іменниками – назвами предметів найближчого оточення: одяг; числівники (1, багато)

Хід заняття:

Вихователь організовує дітей навколо себе і проводить психогімнастику «Доброго ранку!»

Доброго ранку, сонечко ясне

Доброго ранку, небо прекрасне

Доброго ранку, Українській землі

Доброго ранку, тобі і мені

  •          Доброго дня вам діти, мене звати Наталка
  •          Діти: Доброго дня

Бесіда «за лялькою»  

  •          Малята погляньте на мене!
  •          У що я одягнена?
  •          Що у мне на голові?
  •          З чого сплетений віночок?
  •          Що це у мене? (вишиванка, сорочка)
  •          А ось це? (спідниця)
  •          А у що я взута?

Дидактична гра «Один багато»

Мета: Розвиток навичок розуміння категорій числа іменників. Вчити утворювати множину іменників.

Матеріали:

Сорочка-сорочок

Спідниця-спідниці

Вінок-вінки

Чобіт-чоботи

Фізкультхвилинка

Рухлива гра «Подоляночка»

Мета: удосконалювати навички ходьби по колу. Виховувати увагу та орієнтуватися в просторі.

Хід гри: Діти беруться за руки і стають у коло. Вибирають Подоляночку. Діти, співаючи, йдуть по колу, а Подоляночка в середині кола зображує все те, про що співається у пісні:  Вихователь разом з дітьми: (Діти йдуть по колу) Десь тут була подоляночка, Десь тут була молодесенька (Діти зупиняються) Тут вона впала До землі припала Сім літ не вмивалась, бо води не мала. (піднімають з ’єднані руки) Ой устань, устань, Подоляночка, Умий личко, як ту скляночку, Та візьмись у боки, покажи нам скоки Підскочи до краю, бери ту що скраю. «Подоляночка » біжить до якої- небудь дівчинки в колі (обирає її замість себе), бере її за обидві руки і крутиться з нею. Так «Подоляночкою» стає інша дитина, гра триває. 

-А на кінець заняття я пропоную вам малята зробити подарунок для нашої гості, ляльки Наталки. Давайте разом з вами зробимо намисто і подаруємо їй.

- Ляльці уже час повертатись до своєї домівки тож давайте усі дружньо скажемо до побачення.

- Малята хто до нас приходив? Наталка

- Що ми з вами розглядали? Одяг

- В яку гру ми грали?

- А що ми ляльці подарували?

Які ви молодці, усе гарненько запам’ятали . Зараз час і нам погратись, ставте стільчики до столу.

 

docx
Додано
30 жовтня
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку