Міні-проєкт“Розвиток судноплавства та повітроплавання”
Номер слайду 2
Мета проекту: ознайомитись з історією судно- та повітроплавання. З'ясувати технічні характеристики водних та повітряних суден.
Номер слайду 3
Історія судноплавства. Людина почала плавати по воді ще в доісторичні часи. Пліт,зв'язанний з колод,а потім човен,видовбаний з стовбура дерева,були першими спорудами для пересування по воді.
Номер слайду 4
Використання сили людиною. Веслові судна. Стародавні єгиптяни вже близько 4000 г до н.е. вміли будувати човни з очерету. Стародавні греки і римляни плавали на веслових галерах.
Номер слайду 5
Сила вітру. Вітрильні судна Між 700 і 1000 р н.е. вікінги на своїх знаменитих довгих човнах завоювали мало не всю Північну Європу. У 16 столітті парусні кораблі - галеони - використовувалися в якості вантажних і військових судів.
Номер слайду 6
Сталеві судна. Друга половина ХІХ ст. ознаменувалася новими прогресивними змінами для будівництва суден: починають застосовувати сталь. Розвитку суднобудування сприяло подальше вдосконалення та збільшення потужності судових парових машин, а також створення більш економічних парових турбін і двигунів внутрішнього згорання. Використання парових турбін на суднах почалося 1901 р. в Англії і надалі вони отримали широке поширення на великих океанських суднах та військових кораблях. Корабель “Великобританія”1843р.
Номер слайду 7
«Це — наше і це – твоє»Українське суднобудування активно почало розвиватися в часи козаччини. Будувалися як малі човни-чайки,так і великі одномачтові кораблі. У 1895-1897 роках збудовано два суднобудівних заводів у Миколаєві.
Номер слайду 8
Чому “Титанік” був громадним?Пароплавам було потрібно багато палива (вугілля), і тому вони мали величезні розміри.
Номер слайду 9
Дизельні двигуни
Номер слайду 10
Атомні двигуни
Номер слайду 11
Від Дедала-Ікара до сучасних літаків. Протягом всієї нашої історії багато хто створював крила, схожі на пташині, але люди не розуміли, що м'язи їх рук занадто слабкі, щоб змусити їх рухатися. (Отто Лілієнталь )
Номер слайду 12
Успіхи братів Монгольф'єУ 1783 році злетів перший апарат, винайдений людиною: куля, що піднялася в повітря завдяки тому, що був наповнена гарячим повітрям. Куля пролетіла 9 км.
Номер слайду 13
Аеростати Дирижаблі
Номер слайду 14
Дирижабль - значить «керований» Перший політ дирижабля «Франція» був у 1884 році.
Номер слайду 15
Багато аварій6 травня 1937 дирижабль «Гінденбург» загорівся і впав на землю під час посадки недалеко від Нью - Йорка. У катастрофі загинуло 35 осіб з 97, що знаходилися на його борту. Після цього використання дирижаблів наповнених воднем, в транспортних цілях припинили.
Номер слайду 16
Перші літаки - які вони?У перших літальних апаратів, керованих людиною, не було двигунів. Це планери. Їх треба було запускати з пагорбів або з тросів, підвішених на великій висоті, щоб вони могли піднятися.
Номер слайду 17
Сила людської мрії17 грудня 1903 американці брати Райт, встановили автомобільний двигун на один зі своїх планерів і здійснили політ першого аероплана в історії тривалістю в 12 секунд на відстань в 30 м.
Номер слайду 18
Висновки. У наші дні багато типів літальних апаратів використовується в самих різних цілях: комерційних, військових, цивільних і навіть розважальних. Літаки і вертольоти - це літальні апарати, що важчі за повітря, які тримаються в повітрі завдяки крилам або лопатей гвинта. Повітряні кулі та дирижаблі літають завдяки тому, що наповнені легким газом.