Розвивальні вправи для графічного редактора TuxPaint
Для збереження шаблонів використайте «Зберегти як зображення» на малюнках
Вправа 1.
а) Прочитай у підручнику про продукти харчування, багаті на органічні речовини. Спробуй запам’ятати, які продукти містять найбільше білків, жирів та вуглеводів.
б) У програмі Tux Paint обери створити новий малюнок:
в) Завантаж шаблон та розглянь його:
г) На цьому етапі не підглядай у підручник. Обведи продукти, які багаті на вуглеводи, зеленим кольором, багаті на жири – червоним, а багаті на білки – синім.
д) Якщо на малюнку залишилися ще не обведені продукти, знайди їх у підручнику. Запитай вчителя про незнайомі продукти.
Вправа 2. Для виконання цієї вправи потрібно завантажити додатковий набір штампів одягу.
а) У програмі Tux Paint обери створити новий малюнок та завантаж наступний шаблон:
б) Розглянь шаблон. Поміркуй, у які пори року буває вказана температура, та наскільки на вулиці холодно або тепло в цей час.
в) Натисни кнопку «Штампи» . Знайди в меню справа дві категорії штампів одягу, змінюючи розділ за допомогою стрілок .
г) Для кожного з п’яти стовпчиків обери зі штампів одяг, що підходить для вказаної температури. Розмісти обраний одяг у стовпчиках на фоні дерев. Зверни увагу, що один предмет одягу може підходити для різних погодних умов. За потреби змінюй розмір штампа:
Вправа 3.
а) У програмі Tux Paint обери створити новий малюнок та завантаж наступний шаблон:
б) Розглянь шаблон. Порахуй, скільки клітинок у ширину та висоту займає намальована частина хустки.
в) Спробуй відтворити цілу хустку. Частини хустки можуть виходити за межі малюнка – в такому разі їх малювати не треба.
г) В разі потреби використовуй гумку та команду «Скасувати».
д) Тепер можеш розмалювати хустку за допомогою пензлика.