Руханка "Природничі науки"

Про матеріал

Запропоновану руханку доцільно проводити на уроці природознавства для актуалізації уваги учнів:

  • -На початку уроку, щоб діти налаштувалися на сприйняття предмету, пригадали об'єкт вивчення, поновили в пам'яті вивчений матеріал
  • -Всередині уроку, коли увага учнів дещо розсіюється, для відновлення уваги і проведення короткотривалої фізкультхвилинки.

Один учень веде руханку – називає необхідні твердження, учні коментують їх, виконуючи при цьому нескладні розслаблюючі рухи.

Перегляд файлу

Природознавча руханка для учнів 5 класу

на уроці природознавства

« Природа і науки, що вивчають природу»

              Запропоновану руханку доцільно проводити на уроці природознавства для актуалізації уваги учнів:

  • На початку уроку, щоб діти налаштувалися на сприйняття предмету, пригадали об’єкт вивчення, поновили в памяті  вивчений матеріал
  • Всередині уроку, коли увага учнів дещо розсіюється, для відновлення уваги і проведення короткотривалої фізкультхвилинки.

 

           Один учень веде руханку – називає необхідні твердження, учні коментують їх, виконуючи при цьому нескладні розслаблюючі рухи.

 

Біля парти встали враз

Руханку почати час.

                       Учні встають біля парт, налаштовуються на вправи

Природа – це все, що нас оточує…

                     Учні піднімають руки вгору і коловими рухами зверху вниз «охоплюють» навколишній простір, опускаючи їх донизу

                 … і створене без втручання людини

                       Учні стоять рівно, руки опущені вниз. Повертають голову вліво-вправо, роблячи «заперечні» рухи

Повторюємо природознавчі науки:

Географія – наука про землю …

                        Учні роблять нахил вперед, спрямовуючи руки вниз у напрямку до землі

                  … та явища у природі

                       Учні випрямляються, піднімають руки вгору і пальцями зображають «дощик», опускаючи  поволі  руки  донизу

Астрономія – це наука про небесні тіла і космічні об’єкти

                       Учні піднімають руки вгору, голову підносять вверх, витягуються і піднімаються на носочки (позиція «політ у космос»)

Фізика – вивчає тіла неживої природи …

                       Учні присідають, руки на поясі, голови опущені на груди – поза «камінь»

                  … та різноманітні  явища

                       Учні встають, піднімають руки на рівні грудей на кут 45 градусів, роблять рухи, зображаючи «електричний струм»(різкі коливання, схрещуючи руки поперемінно одна над іншою)

Біологія – наука про живі організми на землі

                       Учні ставлять ноги на ширину плечей, піднімають руки вгору і роблять коливання вправо-вліво – «дерево»

Хімія – наука про речовини і їх властивості

                       Учні, стоячи біля парт, охоплюють себе руками на рівні плечей і роблять плавні повороти вліво-вправо («ось я який»)

Екологія – наука про чистоту навколишнього середовища та вплив людини на природу

                        Учні витягують руки перед собою на рівні грудей, повертаючи долоні догори-вниз – «чисті руки»

Природознавство  будемо  ми  вивчати

І довкілля охороняти

Збережем наш рідний дім

Жить безпечно буде в нім

                       Учні сідають за парти, продовжується урок.

Руханку розробила

вчитель хімії і природознавства

Заліщицької державної гімназії

Сопилюк Надія Іванівна

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
2371
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку