"Рукавичка" інтегроване заняття зустріч в сімейному медіа-клубі

Про матеріал

Медіа-просвіта – це можливість донести до батьків будь-яку інформацію в доступній формі, тактовно нагадати про батьківські обов'язки і відповідальність. А взаємодія з батьками в такій формі стає неформальним і водночас потужним механізмом впливу на них. В нашому дошкільному закладі інтегровані родинні заняття-зустрічі в рамках батьківського клубу «Сімейне коло», проводяться протягом 4 років. В їх організації і проведенні беруть участь: адміністрація ДНЗ, вихователі, музичні керівники, хореограф. Але активними учасниками занять є мами, тата і дошкільнята.

Перегляд файлу

                                                                                               Опис : Картинки по запросу картинки варежка

Зустріч                                                                                                                                          батьків та дітей в сімейному медіа - клубі                                                                                          (за мультфільмом «Рукавичка»)

 

Мета:

  1. Розкриття потенційних можливостей використання мультпродукту для розвитку дитини в сімї.
  2.  Формування щирих та доброзичливих відносин між батьками та дітьми, встановлення системи взаємодії «вихователь – батьки – дитина – співпраця».
  3. Залучення батьків у спільну діяльність з ДНЗ за допомогою використання ІКТ.
  4. Формування у дітей гендерної, сімейної, громадянської  приналежніості, патріотичних почуттів.
  5. Вивчення особливостей, творчого потенціалу, традицій сім'ї.

 

Завдання щодо батьків:

  • сприяти зміцненню сімейних зв’язків, встановленню партнерських стосунків батьків з дітьми;
  • сприяти формуванню правильного ставлення батьків до індивідуальних особливостей дитини;
  • підвищувати педагогічну компетентність батьків у художньо-творчому розвитку дошкільників;
  • створювати сприятливий мікроклімат для розвитку фантазії та уяви у дітей та батьків.
  • навчити прийомам спільної діяльності, залучаючи в роботу членів сім'ї.
  • викликати інтерес до інтегрування художньо - естетичних видів діяльності в різних варіантах і поєднаннях між собою.

 

Завдання щодо дітей:

  • продовжувати знайомити дітей з нетрадиційними техніками зображення предметів;
  • вчити створювати з готових форм барвисту композицію. Викликати почуття радості від створеної роботи. Підвищувати інтерес дітей до творчості;
  • удосконалювати вміння орієнтуватися в просторі групи, творчо та ініціативно підходити до вирішення завдань, розвивати мислення, уяву, діалогічне та монологічне мовлення (відповідати на запитання за змістом мультфільму), виховувати допитливість, співчуття, вміння домагатися поставленої мети, дбайливо ставитися до природи та її мешканців;
  • розвивати уміння передавати різні почуття, використовуючи міміку та жести, дрібну моторику.

 

Інтеграція освітніх галузей: пізнання, соціалізація, комунікація, безпека, музика.

 

Форма проведення: заняття в сімейному медіа-клубі.

 

Учасники: діти, педагоги, батьки.

 

Застосовуються педагогічні технології: ігрова (як провідний вид діяльності), особистісно-орієнтована, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікативна.

 

Опис : http://multfilmchik.ru/uploads/1262260617_varezhka.jpgОчікувані результати діяльності дітей та батьків: виражають позитивні емоції (інтерес, радість, захоплення) в художньо-продуктивній діяльності, підтримують бесіду, виражають свою точку зору; підвищення психолого-педагогічної компетентності, навчання ефективним способам спілкування, розвиток навичок рефлексії, налагодження позитивних взаємовідносин в групі.

Час проведення: 30 хвилин.

Обладнання та матеріали:

  • Демонстраційний – мультимедійна система, аудиозапис.
  • Роздатковий – шаблони рукавичок з пухнастим покриттям, різнокольорові нитки з овечої вовни.

 

                                                    ЗМІСТ ЗАХОДУ

 

Звернення до батьків практичного психолога:

  • У кого є вдома телевізор? Комп’ютер? Планшет?
  • Чи дивитеся Ви мультфільми? Які?
  • А чи дивитеся Ви мультфільми разом з дітьми? Які?
  • Сьогодні  Ви дізнаєтесь, як мультфільм можна використовувати в навчанні та вихованні дитини і які мультфільми можуть принести користь.

 

1. Підготовка дітей до сприйняття теми заняття.

   Діти стоять гуртом, вихователь зосереджує їхню увагу, вітання до батьків.

 

2. Психогімнастика «Живі іграшки» (проводить практичний психолог)

  • Ви напевно чули про те, що ваші іграшки, з якими ви граєте, можуть оживати. Заплющіть очі, уявіть свою найулюбленішу іграшку і уявіть, що вона робить, коли оживає. Уявіть, що господар ваш спить. Тепер нехай кожен із вас побуде своєю найкращою іграшкою і познайомиться з іншими іграшками. Тільки робити це потрібно мовчки, а то господар прокинеться.
  • Раз – два – три – гру почни!.. (Діти показують, рухаються за роллю, вітаються, обнімаються).
  • Стоп гра! Зараз ви вже не іграшки, а діти і можете говорити. Розкажіть, ким ви були? ( Відповіді дітей).

 

Питання до батьків: Як по-вашому можна ще  оживити іграшку? Яким способом? (Відповіді батьків).

 

3. Перегляд мультфільму «Варежка».

     - А тепер сідайте на стільчики зручніше і дорослі, і малята і подивимось мультфільм про те, що сталось з однією дівчинкою.

 

4. Бесіда з дітьми за  сюжетом мультфільму (проводить вихователь групи)                      - Яка пора року в цій історії?

- Чому ви так вирішили? (Варіанти відповідей: іде сніг, на землі лежить сніг, люди одягнуть в теплий одяг, на вікні морозний візерунок…).

  •                   Чому дівчинка принесла додому цуценя? (Варіанти відповідей: у всіх дітей вже є собаки, почувається самотньою, не спілкується з рідними, мати зайнята різними справами…).
  •                   Чому мама не дозволила залишити цуцика? (Варіанти відповідей: не спитали дозволу, не приготували місце та посуд для тваринки, не домовилися із родиною, мама не полюбляє хатніх тварин…).
  • Що сталося з рукавичкою? (Варіанти відповідей: рукавичка ожила, перетворилася на собачку…). А чому так сталося? (Варіанти відповідей: бо дівчинка дуже хотіла друга, уявила живу тваринку, хотіла гратися, було нудно, відчувала самотність…).
  •                   Чим закінчилася історія? І чому мама таки взяла цуценя?
  • Чому навчив Вас цей мультфільм? Які почуття у вас викликав перегляд цієї історії?

 

5.  Пальчикова гра з батьками та дітьми (проводить практичний психолог).

Як живеш?  - Ось так!

(Великі пальці обох рук – вгору, інші зібрані в кулак)

 

А пливеш? - Ось так!

(Руками зображують рухи плавця)

 

Як ідеш? - Ось так!

(Ходьба на місці)

 

Як біжиш? - Ось так!

(Руки зігнуті у ліктях, рухи упродовж тулуба)

 

Удаличинь глядиш? - Ось так!

По черзі прикладають долоні до лоба)

 

Махаєш вслід? - Ось так!

(Енергійні рухи кистями рук)

 

Як береш? - Ось так!

(Хватальні рухи долонями)

 

Як даєш? - Ось так!

(Виставити розкриті долоні уперед)

 

Вночі спиш? - Ось так!

(Долоні під голову)

 

Як грозиш? - Ось так!

(Показати вказівним пальчиком, інші зібрані в кулак)

 

А шаліш? – Ось так!

(Кулачками обох рук хлопнути по надутим щокам, або покривлятися)

 

6.  Творча гра «Рукавички» (проводить вихователь).                

 

  •      Раніше, коли телевізорів ще не було, на Україні жінки довгими зимовими вечорами займалися рукоділлям: ткали, вишивали, в’язали, плели. Часто до цієї справи залучали і дітей. Пропоную вам всім цікаве і дуже корисне завдання.  На столах лежать рукавички.  Виберіть собі одну того кольору, який подобається найбільше. Давайте їх прикрасимо. Але спочатку згадаємо віршик  В. Чернишова…

 

Кто пришёл из доброй сказки,

И немного пошалил?

Кто смешал на небе краски,

И на радугу пролил?

И тепер она цветная,

Улыбается с небес,

Вызывая у прохожих

Очень сильный интерес!             

 

  •   Як на небі яскравіють кольори веселки, так і в тарілочках на Ваш вибір розкладені різнокольорові ниточки. Зробіть на рукавичках малюнок такий, як вам захочеться.

 

Діти виконують запропоноване завдання під супровід української народної пісні, потім запрошують батьків повторити візерунок, який вони створили, щоб вийшла пара рукавичок, всім разом помилуватися парочками рукавичок.

                                 

7.  Підсумок. Рефлексія (проводить практичний психолог).

 

  • Як вам було сьогодні під час зустрічі? Як можна здобути бажаного? Як можна привернути увагу дорослого? Які відносини з рідними сподобалися б Вам?
  • Що можна ще запропонувати дитині після перегляду цього мультфільму?

 

 

 Опис : Картинки по запросу картинки варежка                                                                                                               

 

 

docx
Пов’язані теми
Батьківські збори, Сценарії
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку