Напис - розтяжка "Кольоровий тиждень".

Про матеріал

Напис-розтяжка "Кольоровий тиждень" стане у пригоді вчителям при проведенні тематичного тижня. Для зручності друку напис створений у програмі Word. Дві літери розміщені на аркуші А4. Букви можна редагувати. Після завантаження документ набуває потрібного формату.

Перегляд файлу

                                                                            ЯДС                                                                           Учень: за запитаннями вчителя називає – власне ім’я, прізвище, по батькові, найближчих родичів; – професії батьків; – свою країну, столицю, державну мову; відповідає на запитання – що входить у домашні обов’язки; – як можна відпочивати у вихідний день; – що належить до живої і неживої природи; за малюнком пояснює – чому і як слід берегти речі; – правила поведінки у громадських місцях, за столом; – за якими ознаками визначається пора року; з допомогою вчителя пояснює – яку домашню роботу діти можуть виконувати самостійно, з допомогою батьків; – яке значення має сонце для живої і неживої природи; дотримується правил поведінки – у громадських місцях; – за столом.                                                                                                                                                                          Учень  за якими ознаками визначається пора року; з допомогою вчителя пояснює – яку домашню роботу діти можуть виконувати самостійно, з допомогою батьків; – яке значення має сонце для живої і неживої природи; дотримується правил поведінки – у громадських місцях; – за столом. Учень: за запитаннями вчителя називає – погодні явища; – пори року; їхні ознаки; з допомогою вчителя пояснює – зміни ознак рослин восени, підготовку тварин до зими; за малюнками наводить приклади – діяльності людей восени на городі, в саду, в парках, скверах; – характерних ознак початку, середи ни, кінця осені; – підготовки тварин до зимування.                                                       Учень: поділяє вивчені рослини на – фрукти і овочі; – дерева, кущі, трави; за наочною опорою і запитаннями вчителя характеризує – овочі, фрукти, ягоди, їхні ознаки; – дерева, кущі, трави, їхні ознаки; з допомогою вчителя пояснює – користь рослин; наводить приклади – назв та ознак вивчених рослин; доглядає – за кімнатними рослинами.                                                                          Учень: за запитаннями вчителя називає – зимові місяці; – характерні погодні явища кожного місяця зими; наводить приклади – святкування зимових свят; за малюнками розповідає про – обряди зимових свят; – життя тварин взимку.                                                                                                  Учень: за запитаннями вчителя називає – представників тваринного світу; – дитинчат вивчених тварин; з допомогою вчителя пояснює – відмінності між дикими та свійсь кими тваринами; – характерні зовнішні ознаки пред ставників тваринного світу (Напр.: у звірів тіло вкрито вовною, у птахів – пір’ям, у риб – лускою); – користь, яку приносять людині до машні тварини; за малюнками наводить приклади – характерних зовнішніх ознак вивче них тварин; розуміє – правила охорони тварин.                                                                                                                                      Весна Учень: за запитаннями вчителя називає – весняні місяці; – характерні погодні явища кожного місяця; – весняні свята; з допомогою вчителя пояснює – зміст і значення праці людей в саду, на городі, у парках, скверах міста; за малюнками наводить приклади – змін у житті тварин та рослин на весні; розуміє – зміст весняних свят.                                                                                          Учень: за запитаннями вчителя називає – домашню адресу; – головну вулицю міста, вулицю, де розташована школа; – назви і вигляд вивчених дорожніх знаків; з допомогою вчителя пояснює – що таке парки, сквери, їх значення; за малюнками наводить приклади – сигналів світлофора; – правил для пішоходів; дотримується – правил дорожнього руху.                                                            Учень за запитаннями вчителя називає – літні місяці; – характерні погодні явища літа; з допомогою вчителя пояснює – значення жнив; за малюнками наводить приклади – сільськогосподарської праці людей влітку; – літнього відпочинку

docx
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
1278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку