Показовий урок 5 – А клас
Самоаналіз уроку
Тема: Дім – мій любий дім
Цілі: формування предметних компетентностей:
Освітня: активізувати лексику теми;
Ознайомити учнів з лексикою по темі;
Опрацювати граматичну конструкцію There is\There are;
Практикувати учнів у роботі в парах та групах, фронтальну роботу;
Розвиваюча: Розвивати навички усного продукування та розвивати навички висловлювання;
Продовжувати розвивати навички письмової взаємодії та сприймання на слух інформації та сприйняття іншомовних текстів;
Виховна: Виховувати почуття відповідальності та любові до свого рідного дому та краю, почуття взаємопідтримки.
Формування ключових компетентностей: уміння вчитися, спілкування іноземною мовою, математична, комунікативна, соціально – громадянська, загальнокультурна, інформаційна, екологічна грамотність та здорове життя, підприємливість.
Очікувані результати: здобувачі освіти в кінці уроку описують свій дім за допомогою активізації лексики та граматичної конструкції
Тип уроку: формування компетентностей
Обладнання: авторська презентація, роздруківки, проєктор, відеоматеріал з каналу YouTube за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk, картки, мікрофон, підручник, зошит, цеглинки для рефлексії.
Міжпредметні зв’язки: «Українська мова», «Дизайн і технології», «Мистецтво», «Математика»
Під час уроку намагалась формувати ось всі ці предметні компетентності, ключові компетентності, щоб досягти мети. Зміст, мета та тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми. Дотримувалась академічної доброчесності.
Обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням. Прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, текстовий та медіаматеріал, що становить певний інтерес для учнів.
Учні працювали в парах, групах, колективно і самостійно. Уважно прислухались до лідера своєї групи.
Якщо говорити про оцінювання, воно у нас на перше півріччя – формувальне
У контексті компетентнісного підходу формувальне оцінювання відбувається постійно, на кожному уроці і під час позаурочної навчальної діяльності (проєктна діяльність, виконання домашнього завдання) у різних формах (оцінювання вчителем, взаємооцінювання, самооцінювання).
В процесі проведення уроку на всі етапибув раціонально та пропорційно розподілений час, відповідно до значущості кожного етапу в контексті уроку.
Вибір методів, прийомів і засобів навчання повною мірою відповідають змістові навчального матеріалу. Урок повністю відповідає віковим особливостям учнів. Учні працювали творчо і тому досягли результатів. На уроці була забезпечена досить висока працездатність, всі були залучені до роботи, працювали активно і плідно. Настрій у учнів був піднесений. Перевантаження я не відчула. Діти достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. Відхилень від плану не було. Недоліків при проведенні я не помітила. Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю.
Вважаю, що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати. Атмосфера була позитивна. Вважаю, що урок проведено методично правильно.