Самоаналіз уроку з математики в 5 класі
Тема: Подільність натуральних чисел
Мета уроку: Формування ключових компетентностей учнів, зокрема:
- математичної ключової і предметної, що передбачає подальше вивчення особливостей подільності натуральних чисел, формування умінь і навичок розв’язування типових вправ і задач, узагальнення, систематизацію і корекцію навчальних компетенцій з вивченої теми;
- навчання впродовж життя, що виявляється в умінні визначати мету навчальної діяльності, відбирати і застосовувати потрібні знання та способи діяльності для її досягнення, прагнути до вдосконалення результатів своєї діяльності;
- інноваційність, що реалізується у ході узагальнення засвоєних компетенцій;
- інформаційно-комунікаційної шляхом роботи з соціальними мережами, знаходження додаткової інформації в Інтернет-джерелах, критичного осмислення інформації, одержаної з різних джерел;
- соціальної як відповідальність працювати в колективі, уміння з повагою ставитися до вчителя й однокласників.
- спілкування державною мовою – розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово) Інтерактивні методи та прийоми мотивації навчання: метод презентацій, рефлексія «Кольорове зображення своєї роботи», «Самооцінка» метод «Мікрофон», метод «Мозкова атака», метод «Закінчи речення», кросворд, самостійна робота
Форми роботи: колективна, самостійна робота, тестова перевірка знань
Обладнання: презентація, зошити, підручник
Основні поняття і терміни: просте і складене число, ознаки подільності, найбільший спільний дільник та найменше спільне кратне натуральних чисел
Тип уроку: урок розвитку та корекції компетентностей
Зміст, мета і тип даного уроку повністю відповідають вимогам навчальної програми.
При проведені уроку я дотримувалася загально-дидактичних вимог: намагалася визначити оптимальний зміст уроку відповідно до вимог шкільної програми, враховуючи підготовку учнів; вибрала найбільш раціональні методи, прийоми і засоби навчання, що могли забезпечити пізнавальну активність і творчий розвиток учнів.
Обраний тип і структура уроку відповідають його цілям і завданням. Прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів. Початок уроку був організованим. Учні впевнилися, що їхні робочі місця готові до уроку, налаштувалися на продуктивну роботу. Діти протягом уроку показували хорошу працездатність.
Урок проходив у вигляді подорожі країною « Подільність чисел»
На уроці була атмосфера доброзичливості та взаєморозуміння. Учні на уроці були активними.Вони показали вміння продуктивно працювати ,робити висновки з побаченого, вміння аналізувати й узагальнювати свої знання. Також діти показали наявність навичок самоконтролю
На уроці була забезпечена досить висока працездатність, всі учні були залучені до роботи, працювали активно і плідно, було опитано переважну більшість учнів.
Настрій учнів на уроці був піднесений. Перевантаження учнів я не відчула. Діти достатньо були завантажені роботою і в результаті отримали радісне відчуття успіху. На уроці виявлялися взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів.
Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю. Вважаю, що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.
Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички .