Самоаналіз роботи класного керівника
………
за 2018-2020 н.р.
У 2018 році я стала класним керівником 5-Б класу. Початок нового навчального року вніс кардинальні зміни в життя класу. Діти перейшли на новий етап власного зростання.
Виховна робота з класним колективом побудована на тісній співпраці з батьками та дітьми. На початку року були проведені різного роду анкетування, оброблені результати яких лягли в основу визначення напрямків та форм виховної роботи в 2018 – 2019 навчальному році. Я мала можливість звертати увагу не тільки на особливості поведінки своїх вихованців, а й на ті зміни, які відбувалися в їхньому розвитку. Крім цього, передбачалася співпраця між учителями-предметниками, із одного боку, та батьками й учнями, із іншого, при посередництві класного керівника.
На початку року у 5-Б класі було 27 учнів: 17 хлопців та 10 дівчат. Класний колектив був добре сформований. У класі вже були свої лідери: Горох Мирослава, Балцат Ярослав, Бежан Максим, Денисова Крістіна. Особливої уваги потребували: Василевський Павло, Чорний Микола, Георгієви Данило та Кирило.
Діти класу одразу добре себе показали, були дуже активні, працьовиті, мали бажання досягати добрих результатів як у навчальній діяльності, так і в позаурочній. Учні показали, що добре вміють працювати у команді.
Більшість дітей у класі відповідально ставляться до навчання. Найкращі показники успішності у кінці 2018-2019 н.р. мали: Балцат Ярослав, Бежан Максим, Горох Мирослава, Тариця Денис. Добрі результати мали: Кружкова Вікторія, Денисова Крістіна, Козлова Любов та Надія, Болокан Евеліна, Мутавчі Владислав, Муту Інга, Северюк Іван, Зозулін Микита, Койчев Андрій та Чорний Микола. Аналізуючи рівень навчальних досягнень із основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною середнього та достатнього показника успішності.
Протягом року я регулярно проводила класні години та години спілкування, бесіди та інструктажі. Розвиток особистості учнів не припинявся й у позаурочний час. Діти охоче відвідували бібліотеку, музеї та приймали участь у позакласних заходах. Протягом навчального року ми три рази були у бібліотеці на різноманітних ігрових уроках, відвідали Історико-краєзнавчий музей Придунав’я на святі Хеллоуіна, а також були на архіологічному уроці та прийняли участь у чаюванні. Також у класі проводили свята Святого Миколая, Новий рік та Різдво. Окрім цього 5-Б клас змагався у шкільних позакласних заходах і учні були нагороджені грамотою у фестивалі-конкурсі «Ми за здоров’я» в номінації «Тематична відповідність» та у шкільному конкурсі строю і пісні посіли 1 місце.
Спостереження доводять, що в цілому оточення позитивно впливає на розвиток переважної частини учнів, хоча трапляються й деякі прикрі моменти. У зв’язку з тим, що діти є досить жвавими та емоційними, їхня активність не завжди спрямована в позитивне русло. Тому при роботі з учнями класному керівнику та учителям-предметникам необхідно це враховувати
Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя учнів. Батьки учнів налаштовані досить позитивно й прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування в школі їх дітей. За ініціативи батьківського комітету були зібрані кошти та встановлено телевізор у класі. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та всунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично в телефонному режимі відбувається спілкування батьків із класним керівником, наслідком якого є коригування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.
Головним завданням, що стояло перед учнівською спільнотою 5 класу, було адаптація учнів та підтримка їх протягом навчального року. За результатами психологічних тестів, було з’ясовано, що позитивні зміни в поведінці дітей відбулися, але слід продовжити роботу над виконанням поставлених цілей різними засобами педагогічно-виховного впливу.
На початку 2019-2020 навчального року заплановано продовжити роботу зі зміцнення класного колективу, формуванню в учнів позитивного відношення до його цілей, завдань, діяльності й окремих членів колективу. Також продовжено роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності.
У цьому навчальному році я продовжила роботу з адаптації учнів до середньої школи, до більшої самостійності та відповідальності , а також до нових навчальних предметів.
У першому семестрі багато заходів було проведено в напрямку формування здорового способу життя, це: «Бережи своє здоров’я» , «Здоров’я і шкідливі звички». Крім того багато уваги приділялося безпеці учнів у різних надзвичайних ситуаціях, зокрема під час землетрусів, пожеж та інших. Я намагалася прищеплювати учням любов до рідної мови, до нашої держави, виховання ціннісного ставлення до особистості та суспільства.
За результатами першого семестру на високий рівень закінчили Бежан Максим, Балцат Ярослав, Тариця Денис. Нажаль, Горох Мирослава не змогла втриматися серед кращих учнів і за результатами І семестру отримала дві «9». Вісім учнів показали результати на середньому рівні, це: Болокан Евеліна, Козлова Надія та Любов, Горох Мирослава, Мутавчі Владислав, Северюк Іван, Кружкова Вікторія та Муту Інга.
Учні дуже актвно приймають участь у позакласних заходах. Протягом семестру ми ходили до бібліотеки, провели Новорічне свято. Крім цього, учні підготували багато творчих робіт до Тижня англійської мови і отримали грамоту й посіли ІІ місце у конкурсі робіт. Важливо зазначити, що учні різних рівнів приймали участь у Всеукраїнський онлайн олімпіаді з англійської мови та посіли призові місця: Балцат Ярослав та Бежан Максим отримали диплом І ступеня, Мутавчі Владислав – ІІ ступеня, а Денисова Крістіна – диплом ІІІ ступеня. Загалом в олімпіаді прийняло участь 16 учнів.
Окрім того мною проводилася робота й з батьками учнів, які, нажаль, дали забагато самостійності деяким учням, але завдяки своєчасним бесідам з учнями та батьками, ситуацію вдалося виправити і учні покращили свої успіхи у навчанні. Завдяки співпраці з батьками більшість учнів підвищили свій рівень сформованості моральних, естетичних та громадянських якостей.
Я вважаю, що протягом цих двох років мені вдалося досягти головних цілей: згуртувати колектив, покращити стосунки між учнями та допомогти адаптуватися у середній школі. Звісно не все вдавалося одразу та інколи доводилося долучати батьків, але в цілому, результат дуже добрий.
Сподіваюся, що і в подальшому учні так само будуть розвивати свої моральні якості, покращувати та збільшувати багаж знань та досягати поставлених цілей.
Види позанавчальної діяльності учнів:
№ з/п |
П.І.Б. дитини |
Музична школа |
Спорт, секція |
Гурток, клуб ін. |
Інше |
Не відвідує |
Примітка |
1. |
Балцат Ярослав Олександрович |
|
Карате |
|
|
|
|
2. |
Бежан Максим Олексійович |
|
Вільна боротьба |
Курси англ.мови |
|
|
|
3. |
Болокан Евеліна Сергіївна |
|
|
Танці «Райдуга» |
|
|
|
4. |
Бондаренко Андрій Олегович |
|
|
Художня школа |
|
|
|
5. |
Василевський Павло Дмитрович |
|
|
|
|
|
|
6. |
Георгієв Данило Іванович |
|
|
|
|
|
|
7. |
Георгієв Кирило Іванович |
|
|
|
|
|
|
8. |
Горох Мирослава Сергіївна |
|
|
Танці «Райдуга» Курси англ.мови |
|
|
|
9. |
Денисова Крістіна Семенівна |
|
|
Танці «Райдуга» |
|
|
|
10. |
Зозулін Микита Юрійович |
|
|
|
|
|
|
11. |
Каражов Сергій Сергійович |
|
|
|
|
|
|
12. |
Козлова Любов Вячеславівна |
|
|
Танці «Драйв» |
|
|
|
13. |
Козлова Надія Вячеславівна |
|
|
Танці «Драйв» |
|
|
|
14. |
Койчев Андрій Федорович |
|
|
|
|
|
|
15. |
Комарська Кира Антонівна |
|
|
Художня школа |
|
|
|
16. |
Кошевий Олександр Олександрович |
|
|
|
|
|
|
17. |
Кружкова Вікторія Сергіївна |
|
|
Танці «Райдуга» |
|
|
|
18. |
Лобода Юлія Олександрівна |
|
|
|
|
|
|
19. |
Лянка Ігор Ігорович |
|
|
|
|
|
|
20. |
Мутавчі Владислав Михайлович |
|
|
Курси англ.мови |
|
|
|
21. |
Муту Інга Павлівна |
|
|
Танці «Ритм» |
|
|
|
22. |
Северюк Іван Сергійович |
|
|
Кружок моделювання |
|
|
|
23. |
Станєва Анастасія Ігорівна |
|
|
Театральна школа «Солнечный луч» Танці «Райдуга |
|
|
|
24. |
Тариця Денис Георгійович |
|
Карате |
Шахи |
|
|
|
25. |
Тончев Артем Васильович |
|
|
|
|
|
|
26. |
Чорний Микола Володимирович |
|
|
|
|
|
|