Самопідготовка "Мандрівка у космос"

Про матеріал
Самопідготовка для учнів 3 класу загальноосвітньої школи. Самопідготовка з презентацією Розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати , формувати навички раціонально використовувати час; закріпити і поглибити знання, отримані на уроці; сприяти розвитку пізнавальної активності учнів; розвивати увагу, мислення, уяву, обчислювальні навички, пам’ять; виховувати відповідальність, охайність, працелюбність, самостійність; інтерес до професії космонавта.
Перегляд файлу

Клас :3-Б

Класний керівник :Герасюта С. С. код міні - модуля :15.1.30

Дата проведення :14.11.2017

Відкрита самопідготовка

Тема:  Самопідготовка "Подорож у космос"

Мета:  1. Сприяти розвитку ціннісних орієнтацій в національно-громадській діяльності учнів через мотивацію вихованців до навчально-пізнавальної діяльності методом заохочення успіху особистості в колективних формах діяльності.

2.                  Підвищити згуртованість учнів в класному колективі через врахування високої інтеграціївихованців в класному колективі, вирішення проблем відторгнутих в класному колективі учнів №4, 10, 11, 14, 17, виведення із зони ізоляції учнів №4,10,15 та сприяти розформуванню в класному колективі "групу ризику" учнів №1, 4, 9, 10 шляхом підвищення соціального статусу вихованців в класному колективі методом демонстрації особистості фізично-оздоровчої активності.

етапу

Зміст

Час, хв.

Форми роботи,

Учасники

 

1. Підготовичй етап

Створення санітарно-гігієнічних умов для виконання домашнього завдання; приготування робочих місць, підручників, зошитів; уточнення домашнього завдання

1

групова, колективна Герасюта С.С.

 

3. Звіт чергового

Чергові розповідають, хто відсутній на самопідготовці, скільки чоловік на самопідготовці, яке було домашнє завдання

1

індивідуальна

11. Ковальська

Марія, 1. Богадиця

Кирило

3.                  Розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати , формувати навичкираціонально використовувати час; закріпити і поглибити знання, отримані на уроці; сприяти розвитку пізнавальної активності учнів; розвивати увагу, мислення, уяву, обчислювальні навички, пам’ять; виховувати відповідальність, охайність, працелюбність, самостійність; інтерес до професії космонавта.

Очікувані результати:  1. Підвищити згуртованість учнів в класному колективі через врахування високої інтеграції вихованців в класному колективі.

2.  Частково вирішити проблеми відторгнутих в класному колективі учнів №4, 10, 11, 14, 17

3.  Вивести із зони ізоляції учнів №4,10,15 та сприяти розформуванню в класному колективі"групу ризику" учнів №1, 4, 9, 10 шляхом підвищення соціального статусу вихованців в класному колективі методом демонстрації особистості фізично-оздоровчої активності.

2. Сприяти розвитку ціннісних орієнтацій в національно-громадській діяльності учнів через мотивацію вихованців до навчально-пізнавальної діяльності методом заохочення успіху особистості в колективних формах діяльності

Обладнання:  підручники, картки з завданнями, скорочені умови задач, ілюстрація ракети.

Карта польоту, мультимедійна дошка, значки зірочки.

 

 

4. Вступний інструктаж. Вибір консультантів

Вступний інструктаж. Консультанти вибираються для допомоги невстигаючим учням

1

індивідуальна, групова 7. Єрьоменко Ярослав, 11.

Ковальська Марія

 

2. Вступне слово вихователя

Вихователь пропонує дітям привітатися з гостями то оголошує тему самопідготовки

3

колективна

Герасюта С.С.

 

5. Хвилинка-цікавинка від Всезнайка

на слайді показане, що таке космос, камети, сонячна система (тема самопідготовки)

2

колективна

Герасюта С.С.

 

6. Гра «Старт»

Рахунок десятками до 100 та у обратну сторону від 100 до 0.

1

індивідуальна, колективна

3-Б, 19. Тупіков Ілля, 13. Лещенко Артем, 14.

Мигденко Дамір,

10. Киричок Ілля

 

7. Знайомство з картою польоту На наших моніторах карта польоту.

1.  Планета Цікавих задач.

2.  Планета Цифрова.

3.  Планета Мовна.

4.  Планета Геометрична.

5.  Планета Графічна.

6.  Планета Успіху.

1

індивідуальна, колективна

3-Б, 19. Тупіков

Ілля

 

 

8. Планета Цікавих задач

Розв язання цікавих задачок

1.                  Чотири індики пішли на музики.

Танцювали, гупали. Скільки ніжок тупали? (8)

2.                  Двоє вулицею йдуть,По три саджанці несуть.

Скільки ямок треба, діти,

Щоб саджанці посадити. (6)

3.                  Чотири полички ми змайстрували,По три книжки на них поклали.

Нас похвалили мама і тато

Й просили книжки порахувати. (12)

4.                  Сім стручків гороху взялиПо сім зернин ми з них дістали.

Усі міркуйте, як один

Скільки буде горошин? (49) 5. Йшли по полю трактори Їх було усього три.

По три плуги кожний вів.

Скільки, друзі, всіх плугів? (9) 6. Раз до себе на обід Запросив сусідів кіт.

Довго ждать не довелося Двадцять тих котів зійшлося. Кожен з’їв з них по три мишки, Не залишилось нітрішки.

Хто зміркує скільки, діти.

Кіт зумів мишей зловити?

3

індивідуальна, групова

3-Б, 10. Киричок

Ілля, 14. Мигденко

Дамір, 18. Таскаєва

Марина

 

9. Планета Цифрова.

Виконання домашнього завдання з математики

15

індивідуальна, колективна 3-Б, 17. Писарев Олександр, 19.

Тупіков Ілля, 3.

Гершун Варвара, 1.

Богадиця Кирило

 

10. Пам ятка під час письма у зошиті

Пам ятка на слайді Зошит свій я відкриваю Навскоси його кладу. Ручку правильно тримаю, Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати гарно,

До роботи вже берусь.

1

колективна

Герасюта С.С.

 

 

11. Фізхвилинка

Раз – в ракети ми сідаєм, Два – у Космос вирушаєм.

Зліва – зорі, справа – зорі,

Навкруги безмежний простір.

Бачим Землю в формі кулі,

Ріднеє село Святогірськ,

Рідна школа і наш клас

Він за парти кличе нас!

2

колективна

3-Б

 

12. Планета «Мовна»

Виконання домашнього завдання з української мови

15

індивідуальна, колективна 3-Б, 3. Гершун Варвара, 14.

Мигденко Дамір,

13. Лещенко Артем

 

13. Планета «Геометрична»

Наша ракета наблизилась до планети. Де мешкають невідомі істоти. Давайте спробуємо їх відтворити з геометричних фігур. ( у кожного на парті лежать вирізанні з кольорового паперу геометричні фігури, клей, чистий аркуш. Ви повинні створити невідому істоту з геометричних фігур та показати класу.)

2

індивідуальна, групова 3-Б, 3. Гершун Варвара, 1.

Богадиця Кирило,

13.  Лещенко Артем,

14.  Мигденко

Дамір, 17. Писарев Олександр, 19.

Тупіков Ілля, 10.

Киричок Ілля

 

14. Планета «Графічна»

У кожного з вас на партах лежать аркуші з графічними диктантом. Ви повинні відобразити на своєму аркуші малюнок.

2

індивідуальна, групова, колективна 3-Б, 1. Богадиця Кирило, 3. Гершун Варвара, 10.

Киричок Ілля

 

15. Планета Успіху

Ми потрапили на останню планету нашої мандрівки. Ви – молодці! Справилися з усіма завданнями, були старанними. Охайними. Дружними, працьовитими. Наша подорож закінчується і ми повертаємося в клас.

1

колективна

3-Б

 

16. Гра «Мікрофон»

А тепер я буду кореспондентом і візьму у вас інтерв’ю.

-  Куди ми сьогодні мандрували?

-  Яке завдання було найважче?

-  Яке найлегше?

-  Що цікавого ви дізналися на самопідготовці?

-  Що входить до нашої галактики?

-  Скільки є планет?

-  Хто такі космонавти?

-  На чому літають космонавти

-  Щоб більше дізнатися про Космос. Прочитайте в енциклопедії

2

індивідуальна, колективна 3-Б, 3. Гершун Варвара, 1.

Богадиця Кирило,

17. Писарев Олександр, 19.

Тупіков Ілля

 

 

17. Заохочення кращих учнів

1

індивідуальна

6. Добрунова Владислава, 7.

Єрьоменко Ярослав,

8. Ігнатенко Поліна,

12. Котова Софія,

16. Невмирич

Ростислав, 15.

Моссур Василиса, 4. Гришина Софія, 2.

Гандера Олексій,

11. Ковальська

Марія

 

18. Огляд кращих зошитів

1

індивідуальна

6. Добрунова Владислава, 7.

Єрьоменко Ярослав,

11. Ковальська

Марія

 

19. Недоліки окремих учнів

1

індивідуальна 13. Лещенко Артем,

9.      Іскендеров Гліб,

10.  Киричок Ілля

 

20. Підсумки самопідготовки

1

колективна

3-Б

 

21. Аналіз самопідготовки

5

колективна Герасюта С.С., Деркач Т.М., Вихователі 1-4 класів

 

pdf
Додано
22 лютого 2019
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку