Самостійна робота біологія 6 клас
«Рослина-живий організм»
1. Доповніть речення:
а). Рослина – це...
б). 3 яких органів складається суниця?
в). На які групи поділяються перелічені рослини?
(клен, ліщина, дуб, калина, малина, барвінок, ромашки, ялина)...
г). Чим розмножуються рослини?
2. Чому рослини відносять до живої природи?
Що спільного та чим відрізняються між собою клен і сосна?
3. Заповни таблицю. Запиши, які дерева, кущі та трав'янисті рослини ростуть у твоїй місцевості.
Дерева |
Кущі |
Трав'янисті рослини |
Береза |
Калина |
Ромашки |
|
|
|
— Що спільного між деревом та кущем? Чим вони відрізняються?
— Доведи, що смородина — це кущ.
4. За допомогою чого розмножуються рослини?
— Плід – це...
— Серед перелічених умов життя рослин підкресліть ті, які позитивно впливають на їх життєдіяльність: сонце, вода, шум, повітря, бруд, поживні речовини.
5. Обери вірну відповідь.
Рослини розмножуються: насінням, плодами, листками, стеблом, кореневищем, цвітом, цибулинами, вусами, корою.
6. Заповни таблицю.
Чим розмножуються |
Приклади рослин |
1. Вусами |
Полуниця, суниці |
2. Коренем |
|
3. Живцями |
|
4. Бульбами |
|
5. Листками |
|
6. Цибулинами |
|
7. Насінням |
|
|
|
7. Гра „Де мій дім". Учні повинні назвати, де ростуть рослини (на городі; у лісі; в полі, річці). Підбирають рослини чи їх зображення та обґрунтовують свою відповідь.
8. Напиши пам'ятку „Як доглядати за кімнатними рослинами"; „Як слід себе поводити з рослинами у лісі".
9. Склади розповідь „Що ми робили для того, щоб охороняти рослини."
10. Заповніть табличку.
Рослини |
||
Зернові |
Овочеві |
Технічні |
1. Пшениця 2.... 3.... 4…. |
1. Кабачки 2.... 3.... 4.... |
1. Картопля 2.... 3.... 4.... |