Самостійна робота біологія 6 клас "Рослина-живий організм"

Про матеріал
В умовах, коли якість навчання майбутніх випускників школи набуває особливого значення, проблема самостійності і самостійної навчально – пізнавальної діяльності учнів у навчальному процесі повстає особливо гостро. В державних документах про освіту «Освіта. Україна ХХІ століття», «Доктрина національної освіти в Україні» та інших йдеться про докорінне реформування навчального процесу у сучасній школі, про забезпечення особистісто-орієнтовного навчального процесу, з чим і пов’язаний перехід до концептуально нової організації навчання. Для того, щоб дитина могла вільно і міцно засвоювати знання, треба розвивати її аналітичне мислення, навчати виділяти істотне у навчальному матеріалі, порівнювати, робити узагальнення, доводити окремі положення, оцінювати явища і події, встановлювати причинно – наслідкові зв’язки . Сутність самостійної діяльності полягає в тому, що учень виконує завдання без допомоги вчителя, спираючись на своє знання, мислення, вміння, життєвий досвід . Для того, щоб самостійна робота учнів була ефективною, потрібно дотримуватись певних умов. 1. Чіткої, конкретної постановки завдань перед учнем. 2. Характер завдань і запитань для самостійної роботи та їх складність на різних етапах навчання повинен змінюватись. 3. Завдання для самостійної роботи мають бути доступними і посильними. 4. Повинна бути диференціація завдань для самостійної роботи. 5. Повинна дотримуватися систематичність і послідовність застосування самостійної роботи учнів в процесі навчання . 6. Важливо дотримуватись взаємозв’язку різних видів самостійної роботи учнів в процесі навчання. 7. Повинен існувати взаємозв’язок класної і домашньої роботи.
Перегляд файлу

Самостійна робота   біологія 6 клас

«Рослина-живий організм»

 

        1. Доповніть речення:

а). Рослина – це...

б). 3 яких органів складається суниця?

  • корінь
  • стебло

в). На які групи поділяються перелічені рослини?

(клен, ліщина, дуб, калина, малина, барвінок, ромашки, ялина)...

г). Чим розмножуються рослини?

2. Чому рослини відносять до живої природи?

     Що спільного та чим відрізняються між собою клен і сосна?

3.  Заповни таблицю. Запиши, які дерева, кущі та трав'янисті рослини ростуть у твоїй місцевості.

Дерева

Кущі

Трав'янисті рослини

Береза

Калина

Ромашки

 

 

 

 

  Що спільного між деревом та кущем?  Чим вони відрізняються?

  Доведи, що смородина — це кущ.

4. За допомогою чого розмножуються рослини?

      Плід – це...

— Серед перелічених умов життя рослин підкресліть ті, які позитивно впливають на їх життєдіяльність: сонце, вода, шум, повітря, бруд, поживні речовини.

5. Обери вірну відповідь.

Рослини розмножуються: насінням, плодами, листками, стеблом, кореневищем, цвітом, цибулинами, вусами, корою.

6. Заповни таблицю.

Чим розмножуються

Приклади рослин

1. Вусами

Полуниця, суниці

2. Коренем

 

3. Живцями

 

4. Бульбами

 

5. Листками

 

6. Цибулинами

 

7. Насінням

 

 

 

 

7. Гра „Де мій дім". Учні повинні назвати, де ростуть рослини (на городі; у лісі; в полі, річці). Підбирають рослини чи їх зображення та обґрунтовують свою відповідь.

8. Напиши пам'ятку „Як доглядати за кімнатними рослинами"; „Як слід себе поводити з рослинами у лісі".

9. Склади розповідь „Що ми робили для того, щоб охороняти рослини."

10.  Заповніть табличку.

Рослини

Зернові

Овочеві

Технічні

1. Пшениця

2....

3....

4….

1. Кабачки

2....

3....

4....

1. Картопля

2....

3....

4....

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 березня 2021
Переглядів
1142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку