Самостійна робота по темі «Процеси життєдіяльності. Системи органів.»

Про матеріал

Самостійна робота до підручника "Біологія 7 клас" Остапченко Л.І.

І рівень завдання з одним варіантом відповіді, за правильне виконане завдання 0,5 бала. ІІ рівень, завдання мають декілька варіантів відповідей, за одне завдання 0,75 бала. ІІІ рівень завдання на відповідність, послідовність або на роботу з малюнками, за правильне виконання 1 бал. ІV рівень завдання з вільною відповіддю, за одне завдання 1,5 бала. Всього за роботу можна заробити 12 балів.

Перегляд файлу

Самостійна робота по темі «Процеси життєдіяльності. Системи органів.»

І рівень (по 0,5 бала, вірна 1 відповідь)

1.  Єдиний шийний хребець з’єднує голову з тулубом у:

а) амфібій;     б) плазунів;     в) риб;     г) птахів.

2. Укажіть відділ шлунка жуйних тварин, у якому виділяється шлунковий сік:

а) рубець;       б) сітка;       в) книжка;       г) сичуг.

3.  Укажіть тварин, яким властивий механізм подвійного дихання:

а) комахи;    б) амфібії;               в) птахи;         г) ссавці.

4.  Укажіть назви судин, якими кров рухається до серця:

а) вени;     б) артерії;    в) капіляри;    г) аорта.

5. Укажіть, які органи виділення мають ракоподібні, які мешкають у водному середовищі:  

а)нефридії;  б) зелені залози;  в) мальпігієві судини; г) парні нирки.

6.  Укажіть м’яз, притаманний лише ссавцям:

а) міжреберний;      б)грудний;       в) діафрагма;        г) шийний .

ІІ рівень (по 0,75 бала, вірних кілька відповідей)

7. Укажіть тварин з незамкненою кровоносною системою

а) комахи;    б) рептилії;    в) амфібії;     г) риби;    ґ) молюски;    д) кільчасті черви.

8. Виберіть тварин із замкненим кишечником:

    а) дощовий черв’як;     б) гідра;     в) річковий рак;     г) плоскі черви;     ґ) медузи;     д) риби.

9. Виберіть тварин-сапротрофів:

    а) гриф;    б) кліщ;    в) дощовий черв’як;    г) мідії;    ґ) товстолоб;     д) скарабей священний.

10. Знайдіть малюнки з застережувальним забарвленням тварин:

 

А

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=ff7d0522f5da338c6a6109fc242bc512-127-144&n=21

Г

http://vizr.spb.ru/assets/gallery/49/327.jpg

Е

Б

http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=b6c30c717eb95c16f7064f99593f6e13-118-144&n=21

Ґ

Є

В

Д

Ж

 

            

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ рівень (по 1 балу)

11. Встановіть відповідність між органами виділення та тваринами яким вони належать:

А

Зелені залози

1

Павукоподібні і комахи

Б

Нефредії

2

Кісткові риби

В

Мальпігієві судини

3

Ракоподібні

Г

Стрічкоподібні нирки

4

Ссавці

Д

Парні нирки

5

Кільчасті ченрви

12.Встановіть відповідність між схематичною будовою кровоносних систем та групою тварин якій вони належать:

А – риби;   Б – амфібії;  В – рептилії;  Г – птахи, ссавці.

            

13.                                                                    

C:\Users\Home\Pictures\скелет птаха.pngЯкими цифрами на малюнку позначені                               названі складові скелета птаха:

1) лопатка;

2) кіль;

3) цівка;

4) вилочка (зрослі ключиці);

5) гомілка.

 

 

 

 

ІV рівень (по 1,5 бала)

14. Що спільного та відмінного в будові покривів амфібій і рептилій?

15. Яке біологічне значення процесів газообміну?

 

docx
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
1329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку