самостійна робота "Правильні та неправильні дроби. Знаходження дробу від числа та числа за дробом"

Про матеріал
Самостійна робота з математики 5 клас "Правильні та неправильні дроби, знаходження дробу від числа і чмсла за дробом"
Перегляд файлу

                                    Варіант 1

  1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

 

  1. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.

 

  1. Виділіть цілу частину чисел .
  2. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

 

  1. Подайте дробові числа у вигляді неправильного дробу:

а) ;    б) ;    в) .

  1. Олесь зловив 12 карасів, що становить всього вилову. Скільки всього рибин зловив Олесь?

 

 

  1. Довжина відрізка 12 см. Знайдіть довжину його частини, якщо вона становить довжини всього відрізка.

 

 

 

                                 Варіант 2

  1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

 

  1. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.

 

  1. Виділіть цілу частину чисел .
  2. Порівняйте числа:

        а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

 

  1. Подайте дробові числа у вигляді неправильного дробу:

а) ;    б) ;    в) .

6. Довжинапевного відрізка становить 9 см. Знайдіть довжину всього відрізка.

 

 

7. На клумбі росте 18 кущів троянд, з них червоного кольору. Скільки кущів червоних троянд росте наклумбі

 

 

 

                                    Варіант 1

  1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

 

  1. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.

 

  1. Виділіть цілу частину чисел .
  2. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

 

  1. Подайте дробові числа у вигляді неправильного дробу:

а) ;    б) ;    в) .

  1. Олесь зловив 12 карасів, що становить всього вилову. Скільки всього рибин зловив Олесь?

 

 

  1. Довжина відрізка 12 см. Знайдіть довжину його частини, якщо вона становить довжини всього відрізка.

 

                                 Варіант 2

1.З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

 

2.Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.

 

  1. Виділіть цілу частину чисел .
  2. Порівняйте числа:

        а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

 

  1. Подайте дробові числа у вигляді неправильного дробу:

а) ;    б) ;    в) .

6. Довжинапевного відрізка становить 9 см. Знайдіть довжину всього відрізка.

 

 

7. На клумбі росте 18 кущів троянд, з них червоного кольору. Скільки кущів червоних троянд росте на клумбі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:  Звичайні дроби  

Варіант 1

Початковий та середній рівні

1. Яка з наведених нерівностей неправильна?

   а) >;   б) 1 <;   в) < 1;   г) >.

2. Яка з наведених рівностей неправильна?

   а)    б)    в)    г)

3. У парку росте 72 дерева, з них  становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?                                                          а) 27;   б) 24;   в) 32;   г) 21.

 

4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці?                                                                      а) 92;   б) 100;   в) 88;   г) 96.

 

 

 

 

Тема:  Звичайні дроби 

Варіант 2

Початковий та середній рівні

1. Яка з наведених нерівностей неправильна?

   а) >;   б) 1 <;   в) < 1;   г) >.

2. Яка з наведених рівностей неправильна?

   а)    б)    в) ;   г)

3. У книзі 108 сторінок, з них  займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації?                                                      а) 36;   б) 18;   в) 32;   г) 24.

 

4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка?                                                          а) 24;   б) 30;   в) 18;   г) 32.

 

Тема:  Звичайні дроби  

Варіант 1

Початковий та середній рівні

1. Яка з наведених нерівностей неправильна?

   а) >;   б) 1 <;   в) < 1;   г) >.

2. Яка з наведених рівностей неправильна?

   а)    б)    в)    г)

3. У парку росте 72 дерева, з них  становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?                                                          а) 27;   б) 24;   в) 32;   г) 21.

 

4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці?                                                                      а) 92;   б) 100;   в) 88;   г) 96.

 

 

 

 

Тема:  Звичайні дроби 

Варіант 2

Початковий та середній рівні

1. Яка з наведених нерівностей неправильна?

   а) >;   б) 1 <;   в) < 1;   г) >.

2. Яка з наведених рівностей неправильна?

   а)    б)    в) ;   г)

3. У книзі 108 сторінок, з них  займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації?                                                      а) 36;   б) 18;   в) 32;   г) 24.

 

4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка?                                                          а) 24;   б) 30;   в) 18;   г) 32.

Тема:  Звичайні дроби  

Варіант 1

Початковий та середній рівні

1. Яка з наведених нерівностей неправильна?

   а) >;   б) 1 <;   в) < 1;   г) >.

2. Яка з наведених рівностей неправильна?

   а)    б)    в)    г)

3. У парку росте 72 дерева, з них  становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?                                                          а) 27;   б) 24;   в) 32;   г) 21.

 

4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці?                                                                      а) 92;   б) 100;   в) 88;   г) 96.

 

 

Тема:  Звичайні дроби 

Варіант 2

Початковий та середній рівні

1. Яка з наведених нерівностей неправильна?

   а) >;   б) 1 <;   в) < 1;   г) >.

2. Яка з наведених рівностей неправильна?

   а)    б)    в) ;   г)

 

3. У книзі 108 сторінок, з них  займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації?                                                      а) 36;   б) 18;   в) 32;   г) 24.

 

4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка?                                                          а) 24;   б) 30;   в) 18;   г) 32.

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<.

6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів                               у такі нерівності:

а) ;    б) ;     в) .

7. Петрик, Олег і Сашко зібрали 96 горіхів. Петрик зібрав усіх горіхів, а Сашко - решти. Скільки горіхів зібрав Олег?

 

Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є          правильною нерівність       <<.

  1. Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності

а) ;    б) ;     в) .

  7.Наталка, Світлана та Юля збирали рослини для гербарію. Разом дівчатка зібрали 450 експонатів. Наталка зібрала усіх зібраних експонатів, Юля - решти. Скільки експонатів зібрала Світлана?

        Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях х  дріб   дорівнює    одиниці?

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність

<<.

6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів                               у такі нерівності:

а) ;    б) ;     в) .

7. Петрик, Олег і Сашко зібрали 96 горіхів. Петрик зібрав усіх горіхів, а Сашко - решти. Скільки горіхів зібрав Олег?

 

Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є          правильною нерівність       <<.

6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності

а) ;    б) ;     в) .

  7.Наталка, Світлана та Юля збирали рослини для гербарію. Разом дівчатка зібрали 450 експонатів. Наталка зібрала усіх зібраних експонатів, Юля - решти. Скільки експонатів зібрала Світлана?

        Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях х  дріб   дорівнює    одиниці?

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність

<<.

6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів                               у такі нерівності:

а) ;    б) ;     в) .

7. Петрик, Олег і Сашко зібрали 96 горіхів. Петрик зібрав усіх горіхів, а Сашко - решти. Скільки горіхів зібрав Олег?

 

Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є          правильною нерівність       <<.

6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності

а) ;    б) ;     в) .

  7.Наталка, Світлана та Юля збирали рослини для гербарію. Разом дівчатка зібрали 450 експонатів. Наталка зібрала усіх зібраних експонатів, Юля - решти. Скільки експонатів зібрала Світлана?

        Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях х  дріб   дорівнює    одиниці?

 

 

Тема:  Звичайні дроби  

Варіант 1

Початковий та середній рівні

1.  Записати у вигляді дробу: 

п’ять шостих;        сім десятих;       три двадцять других

2. Порівняти числа:                                                                         а) ;    б)  і 1 ;    в) 1 і ;   г) і 1 ;  д)

3. У парку росте 72 дерева, з них  становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?                                                    

 

4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці?                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

Тема:  Звичайні дроби 

Варіант 2

Початковий та середній рівні                                                              

  1. Записати у вигляді дробу: 

шість одинадцятих;    дві сотих;    п’ять сорок п’ятих

2. порівняти числа: а) ;  б)  і 1 ; в) 1 і ; г) і 1 ; д)

 

3. У книзі 108 сторінок, з них  займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації?                                                     

 

4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка?                                                         

Тема:  Звичайні дроби  

Варіант 1

Початковий та середній рівні

1.  Записати у вигляді дробу: 

п’ять шостих;        сім десятих;       три двадцять других

2. Порівняти числа:                                                                         а) ;    б)  і 1 ;    в) 1 і ;   г) і 1 ;  д)

3. У парку росте 72 дерева, з них  становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?                                                    

 

4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці?                                                                     

 

 

 

 

 

 

Тема:  Звичайні дроби 

Варіант 2

Початковий та середній рівні                                                              

  1. Записати у вигляді дробу: 

шість одинадцятих;    дві сотих;    п’ять сорок п’ятих

2. порівняти числа:                                                                         а) ;    б)  і 1 ;     в) 1 і ;    г) і 1 ;    д)

 

3. У книзі 108 сторінок, з них  займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації?                                                     

 

4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка?                                                         

Тема:  Звичайні дроби  

Варіант 1

Початковий та середній рівні

1.  Записати у вигляді дробу: 

п’ять шостих;        сім десятих;       три двадцять других

2. Порівняти числа:                                                                         а) ;    б)  і 1 ;    в) 1 і ;   г) і 1 ;  д)

3. У парку росте 72 дерева, з них  становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?                                                    

 

4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці?                                                                     

 

 

 

 

 

 

Тема:  Звичайні дроби 

Варіант 2

Початковий та середній рівні                                                              

  1. Записати у вигляді дробу: 

шість одинадцятих;    дві сотих;    п’ять сорок п’ятих

2. порівняти числа:                                                                         а) ;    б)  і 1 ;     в) 1 і ;    г) і 1 ;    д)

 

3. У книзі 108 сторінок, з них  займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації?                                                     

 

4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка?                                                         

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність      <<.

6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів                               у такі нерівності:

а) ;    б) ;     в) .

7. Бабуся спекла 21 пиріжок з яблуками, що становить    кількості пиріжків з вишнями. А з сиром –   кількості пиріжків із вишнями. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?

 

Високий рівень

8.При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?

 

 

 

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є          правильною нерівність       <<.

  1. Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності

а) ;    б) ;     в) .

  7.Тарасик  прочитав 12 сторінок книги за перший день , що становить    кількості сторінок, прочитаних за другий день. А за третій день –   кількості сторінок, прочитаних за другий день. Скільки всього сторінок у книжці?  

        Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях х  дріб   дорівнює    одиниці?

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність      <<.

6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів                               у такі нерівності:

а) ;    б) ;     в) .

7. Бабуся спекла 21 пиріжок з яблуками, що становить    кількості пиріжків з вишнями. А з сиром –   кількості пиріжків із вишнями. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?

 

Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?

 

 

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є          правильною нерівність       <<.

  1. Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності

а) ;    б) ;     в) .

  7.Тарасик  прочитав 12 сторінок книги за перший день , що становить    кількості сторінок, прочитаних за другий день. А за третій день –   кількості сторінок, прочитаних за другий день. Скільки всього сторінок у книжці?  

        Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях х  дріб   дорівнює    одиниці?

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність      <<.

6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів                               у такі нерівності:

а) ;    б) ;     в) .

7. Бабуся спекла 21 пиріжок з яблуками, що становить    кількості пиріжків з вишнями. А з сиром –   кількості пиріжків із вишнями. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?

Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?

 

 

 

Достатній рівень

5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є          правильною нерівність       <<.

6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності

а) ;    б) ;     в) .

  7.Тарасик  прочитав 12 сторінок книги за перший день , що становить    кількості сторінок, прочитаних за другий день. А за третій день –   кількості сторінок, прочитаних за другий день. Скільки всього сторінок у книжці?  

        Високий рівень

8. При яких натуральних значеннях х  дріб   дорівнює    одиниці?

 

 

Варіант 1

1. а)°Записати усі правильні дроби іззнаменником 6.

б)* При яких значеннях х дріб буде неправильним?

в)** При яких натуральних значен­нях тдріббуде правильним?

2.а)° Порівняти числа:і;і.

б)* Розташувати дроби в порядку спадання:; ; ; ; .

в)** Розташувати числа в порядку зростання: 1; ; ; ; .

 

Варіант 2

1.а)° Записати усі неправильні дробиіз чисельником 7.

б)* При яких значеннях а дріб буде правильним?

в)** При яких натуральних значен­нях тдріб буде правильним?

2.а)° Порівняти дроби:і; і.

б)* Розташувати дані дроби в поряд­ку зростання:; ; ; ; .

в)** Розташувати числа в порядку спадання: ; 1;; ; .
 

Варіант 1

1. а)°Записати усі правильні дроби іззнаменником 6.

б)* При яких значеннях х дріб буде неправильним?

в)** При яких натуральних значен­нях тдріббуде правильним?

2.а)° Порівняти числа:і;і.

б)* Розташувати дроби в порядку спадання:; ; ; ; .

в)** Розташувати числа в порядкузростання: 1; ; ; ; .

 

Варіант 2

1.а)° Записати усі неправильні дробиіз чисельником 7.

б)* При яких значеннях а дріб буде правильним?

в)** При яких натуральних значен­нях тдріб буде правильним?

2.а)° Порівняти дроби:і; і.

б)* Розташувати дані дроби в поряд­ку зростання:; ; ; ; .

в)** Розташувати числа в порядкуспадання: ; 1;; ; .
 

Варіант 1

1. а)°Записати усі правильні дроби іззнаменником 6.

б)* При яких значеннях х дріб буде неправильним?

в)** При яких натуральних значен­нях т дріб   буде правильним?

2.а)° Порівняти числа:і;і.

б)* Розташувати дроби в порядку спадання:; ; ; ; .

в)** Розташувати числа в порядкузростання: 1; ; ; ; .

 

Варіант 2

1.а)° Записати усі неправильні дробиіз чисельником 7.

б)* При яких значеннях а дріб буде правильним?

в)** При яких натуральних значен­нях тдріб буде правильним?

2.а)° Порівняти дроби:і; і.

б)* Розташувати дані дроби в поряд­ку зростання:; ; ; ; .

в)** Розташувати числа в порядкуспадання: ; 1;; ; .
 

 

 

 

Самостійна робота №10                          5 кл                                                                             Варіант 1

  1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

 

  1. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 9.
  2. Виділіть цілу частину чисел .
  3. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

Самостійна робота №10                          5 кл                                                                               Варіант 2

  1. З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

 

  1. Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.
  2. Виділіть цілу частину чисел .
  3. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

 

 

Самостійна робота №10                          5 кл                                                                             Варіант 1

  1.           1.З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
  2.            
  3. Запишіть усі правильні дроби зі              знаменником 9.
  4. Виділіть цілу частину чисел .
  5. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

Самостійна робота №10                          5 кл                                                                               Варіант 2

1.З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

 

  1. Запишіть усі правильні дроби зі              знаменником 10.
  2. Виділіть цілу частину чисел .
  3. Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

 

 

 

Самостійна робота №10                          5 кл                                                                             Варіант 1

  1.           1.З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
  2.            
  3.           2.Запишіть усі правильні дроби зі              знаменником 9.

3. Виділіть цілу частину чисел .

4.Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

Самостійна робота №10                          5 кл                                                                               Варіант 2

1.З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.

 

2.Запишіть усі правильні дроби зі              знаменником 10.

3.Виділіть цілу частину чисел .

4.Порівняйте числа:

а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

 

 

 

 

 

 

  1.           1.  З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
  2.            

2. Порівняйте числа:

          а) ;   б) і 1;    в) ;   г)

 

3.Запишіть у вигляді мішаного числа  

 

4.У парку росте 72 дерева, з них  становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?

  

5. Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів  у такі нерівності:

                а) ;    б) ;     в) .

6. Петрик, Олег і Сашко зібрали 96 горіхів. Петрик зібрав усіх горіхів, а Сашко - решти. Скільки горіхів зібрав Олег?

 

7.Запишіть у вигляді неправильного дробу мішані числа

                          

                     

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Таня Мотицина
Додано
14 грудня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку