Варіант 1
а) ; б) і 1; в) ; г)
а) ; б) ; в) .
|
Варіант 2
а) ; б) і 1; в) ; г)
а) ; б) ; в) . 6. Довжинапевного відрізка становить 9 см. Знайдіть довжину всього відрізка.
7. На клумбі росте 18 кущів троянд, з них червоного кольору. Скільки кущів червоних троянд росте наклумбі
|
|
|
Варіант 1
а) ; б) і 1; в) ; г)
а) ; б) ; в) .
|
Варіант 2 1.З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
2.Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10.
а) ; б) і 1; в) ; г)
а) ; б) ; в) . 6. Довжинапевного відрізка становить 9 см. Знайдіть довжину всього відрізка.
7. На клумбі росте 18 кущів троянд, з них червоного кольору. Скільки кущів червоних троянд росте на клумбі
|
|
|
Тема: Звичайні дроби Варіант 1 Початковий та середній рівні 1. Яка з наведених нерівностей неправильна? а) >; б) 1 <; в) < 1; г) >. 2. Яка з наведених рівностей неправильна? а) б) в) г) 3. У парку росте 72 дерева, з них становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку? а) 27; б) 24; в) 32; г) 21.
4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці? а) 92; б) 100; в) 88; г) 96.
|
Тема: Звичайні дроби Варіант 2 Початковий та середній рівні 1. Яка з наведених нерівностей неправильна? а) >; б) 1 <; в) < 1; г) >. 2. Яка з наведених рівностей неправильна? а) б) в) ; г) 3. У книзі 108 сторінок, з них займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації? а) 36; б) 18; в) 32; г) 24.
4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка? а) 24; б) 30; в) 18; г) 32.
|
Тема: Звичайні дроби Варіант 1 Початковий та середній рівні 1. Яка з наведених нерівностей неправильна? а) >; б) 1 <; в) < 1; г) >. 2. Яка з наведених рівностей неправильна? а) б) в) г) 3. У парку росте 72 дерева, з них становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку? а) 27; б) 24; в) 32; г) 21.
4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці? а) 92; б) 100; в) 88; г) 96.
|
Тема: Звичайні дроби Варіант 2 Початковий та середній рівні 1. Яка з наведених нерівностей неправильна? а) >; б) 1 <; в) < 1; г) >. 2. Яка з наведених рівностей неправильна? а) б) в) ; г) 3. У книзі 108 сторінок, з них займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації? а) 36; б) 18; в) 32; г) 24.
4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка? а) 24; б) 30; в) 18; г) 32. |
Тема: Звичайні дроби Варіант 1 Початковий та середній рівні 1. Яка з наведених нерівностей неправильна? а) >; б) 1 <; в) < 1; г) >. 2. Яка з наведених рівностей неправильна? а) б) в) г) 3. У парку росте 72 дерева, з них становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку? а) 27; б) 24; в) 32; г) 21.
4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці? а) 92; б) 100; в) 88; г) 96.
|
Тема: Звичайні дроби Варіант 2 Початковий та середній рівні 1. Яка з наведених нерівностей неправильна? а) >; б) 1 <; в) < 1; г) >. 2. Яка з наведених рівностей неправильна? а) б) в) ; г)
3. У книзі 108 сторінок, з них займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації? а) 36; б) 18; в) 32; г) 24.
4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка? а) 24; б) 30; в) 18; г) 32. |
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<. 6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності: а) ; б) ; в) . 7. Петрик, Олег і Сашко зібрали 96 горіхів. Петрик зібрав усіх горіхів, а Сашко - решти. Скільки горіхів зібрав Олег?
Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<.
а) ; б) ; в) . 7.Наталка, Світлана та Юля збирали рослини для гербарію. Разом дівчатка зібрали 450 експонатів. Наталка зібрала усіх зібраних експонатів, Юля - решти. Скільки експонатів зібрала Світлана? Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях х дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<. 6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності: а) ; б) ; в) . 7. Петрик, Олег і Сашко зібрали 96 горіхів. Петрик зібрав усіх горіхів, а Сашко - решти. Скільки горіхів зібрав Олег?
Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<. 6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності а) ; б) ; в) . 7.Наталка, Світлана та Юля збирали рослини для гербарію. Разом дівчатка зібрали 450 експонатів. Наталка зібрала усіх зібраних експонатів, Юля - решти. Скільки експонатів зібрала Світлана? Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях х дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<. 6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності: а) ; б) ; в) . 7. Петрик, Олег і Сашко зібрали 96 горіхів. Петрик зібрав усіх горіхів, а Сашко - решти. Скільки горіхів зібрав Олег?
Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<. 6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності а) ; б) ; в) . 7.Наталка, Світлана та Юля збирали рослини для гербарію. Разом дівчатка зібрали 450 експонатів. Наталка зібрала усіх зібраних експонатів, Юля - решти. Скільки експонатів зібрала Світлана? Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях х дріб дорівнює одиниці?
|
Тема: Звичайні дроби Варіант 1 Початковий та середній рівні 1. Записати у вигляді дробу: п’ять шостих; сім десятих; три двадцять других 2. Порівняти числа: а) ; б) і 1 ; в) 1 і ; г) і 1 ; д) 3. У парку росте 72 дерева, з них становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?
4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці?
|
Тема: Звичайні дроби Варіант 2 Початковий та середній рівні
шість одинадцятих; дві сотих; п’ять сорок п’ятих 2. порівняти числа: а) ; б) і 1 ; в) 1 і ; г) і 1 ; д)
3. У книзі 108 сторінок, з них займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації?
4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка? |
Тема: Звичайні дроби Варіант 1 Початковий та середній рівні 1. Записати у вигляді дробу: п’ять шостих; сім десятих; три двадцять других 2. Порівняти числа: а) ; б) і 1 ; в) 1 і ; г) і 1 ; д) 3. У парку росте 72 дерева, з них становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?
4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці?
|
Тема: Звичайні дроби Варіант 2 Початковий та середній рівні
шість одинадцятих; дві сотих; п’ять сорок п’ятих 2. порівняти числа: а) ; б) і 1 ; в) 1 і ; г) і 1 ; д)
3. У книзі 108 сторінок, з них займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації?
4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка? |
Тема: Звичайні дроби Варіант 1 Початковий та середній рівні 1. Записати у вигляді дробу: п’ять шостих; сім десятих; три двадцять других 2. Порівняти числа: а) ; б) і 1 ; в) 1 і ; г) і 1 ; д) 3. У парку росте 72 дерева, з них становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?
4. Іринка прочитала 56 сторінок, що становлять книжки. Скільки сторінок у книжці?
|
Тема: Звичайні дроби Варіант 2 Початковий та середній рівні
шість одинадцятих; дві сотих; п’ять сорок п’ятих 2. порівняти числа: а) ; б) і 1 ; в) 1 і ; г) і 1 ; д)
3. У книзі 108 сторінок, з них займають ілюстрації. Скільки сторінок займають ілюстрації?
4. Рибалка спіймав 12 окунів, що становить усього вилову. Скільки всього рибин спіймав рибалка? |
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<. 6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності: а) ; б) ; в) . 7. Бабуся спекла 21 пиріжок з яблуками, що становить кількості пиріжків з вишнями. А з сиром – кількості пиріжків із вишнями. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?
Високий рівень 8.При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<.
а) ; б) ; в) . 7.Тарасик прочитав 12 сторінок книги за перший день , що становить кількості сторінок, прочитаних за другий день. А за третій день – кількості сторінок, прочитаних за другий день. Скільки всього сторінок у книжці? Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях х дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<. 6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності: а) ; б) ; в) . 7. Бабуся спекла 21 пиріжок з яблуками, що становить кількості пиріжків з вишнями. А з сиром – кількості пиріжків із вишнями. Скільки всього пиріжків спекла бабуся?
Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<.
а) ; б) ; в) . 7.Тарасик прочитав 12 сторінок книги за перший день , що становить кількості сторінок, прочитаних за другий день. А за третій день – кількості сторінок, прочитаних за другий день. Скільки всього сторінок у книжці? Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях х дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<. 6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності: а) ; б) ; в) . 7. Бабуся спекла 21 пиріжок з яблуками, що становить кількості пиріжків з вишнями. А з сиром – кількості пиріжків із вишнями. Скільки всього пиріжків спекла бабуся? Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях т дріб дорівнює одиниці?
|
Достатній рівень 5. Знайдіть усі натуральні значення а, при яких є правильною нерівність <<. 6.Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності а) ; б) ; в) . 7.Тарасик прочитав 12 сторінок книги за перший день , що становить кількості сторінок, прочитаних за другий день. А за третій день – кількості сторінок, прочитаних за другий день. Скільки всього сторінок у книжці? Високий рівень 8. При яких натуральних значеннях х дріб дорівнює одиниці?
|
Варіант 1 1. а)°Записати усі правильні дроби іззнаменником 6. б)* При яких значеннях х дріб буде неправильним? в)** При яких натуральних значеннях тдріббуде правильним? 2.а)° Порівняти числа:і;і. б)* Розташувати дроби в порядку спадання:; ; ; ; . в)** Розташувати числа в порядку зростання: 1; ; ; ; .
|
Варіант 2 1.а)° Записати усі неправильні дробиіз чисельником 7. б)* При яких значеннях а дріб буде правильним? в)** При яких натуральних значеннях тдріб буде правильним? 2.а)° Порівняти дроби:і; і. б)* Розташувати дані дроби в порядку зростання:; ; ; ; .
в)** Розташувати числа в порядку спадання: ; 1;; ; . |
Варіант 1 1. а)°Записати усі правильні дроби іззнаменником 6. б)* При яких значеннях х дріб буде неправильним? в)** При яких натуральних значеннях тдріббуде правильним? 2.а)° Порівняти числа:і;і. б)* Розташувати дроби в порядку спадання:; ; ; ; . в)** Розташувати числа в порядкузростання: 1; ; ; ; .
|
Варіант 2 1.а)° Записати усі неправильні дробиіз чисельником 7. б)* При яких значеннях а дріб буде правильним? в)** При яких натуральних значеннях тдріб буде правильним? 2.а)° Порівняти дроби:і; і. б)* Розташувати дані дроби в порядку зростання:; ; ; ; .
в)** Розташувати числа в порядкуспадання: ; 1;; ; . |
Варіант 1 1. а)°Записати усі правильні дроби іззнаменником 6. б)* При яких значеннях х дріб буде неправильним? в)** При яких натуральних значеннях т дріб буде правильним? 2.а)° Порівняти числа:і;і. б)* Розташувати дроби в порядку спадання:; ; ; ; . в)** Розташувати числа в порядкузростання: 1; ; ; ; .
|
Варіант 2 1.а)° Записати усі неправильні дробиіз чисельником 7. б)* При яких значеннях а дріб буде правильним? в)** При яких натуральних значеннях тдріб буде правильним? 2.а)° Порівняти дроби:і; і. б)* Розташувати дані дроби в порядку зростання:; ; ; ; .
в)** Розташувати числа в порядкуспадання: ; 1;; ; . |
Самостійна робота №10 5 кл Варіант 1
а) ; б) і 1; в) ; г) |
Самостійна робота №10 5 кл Варіант 2
а) ; б) і 1; в) ; г)
|
Самостійна робота №10 5 кл Варіант 1
а) ; б) і 1; в) ; г) |
Самостійна робота №10 5 кл Варіант 2 1.З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
а) ; б) і 1; в) ; г)
|
Самостійна робота №10 5 кл Варіант 1
3. Виділіть цілу частину чисел . 4.Порівняйте числа: а) ; б) і 1; в) ; г) |
Самостійна робота №10 5 кл Варіант 2 1.З дробів вберіть правильні і неправильні дроби.
2.Запишіть усі правильні дроби зі знаменником 10. 3.Виділіть цілу частину чисел . 4.Порівняйте числа: а) ; б) і 1; в) ; г)
|
2. Порівняйте числа: а) ; б) і 1; в) ; г)
3.Запишіть у вигляді мішаного числа
4.У парку росте 72 дерева, з них становлять каштани. Скільки каштанів росте в парку?
5. Допишіть пропущенні чисельники чи знаменники дробів у такі нерівності: а) ; б) ; в) . 6. Петрик, Олег і Сашко зібрали 96 горіхів. Петрик зібрав усіх горіхів, а Сашко - решти. Скільки горіхів зібрав Олег?
7.Запишіть у вигляді неправильного дробу мішані числа
|
|