Самостійна робота Воєнне лихоліття через призму слова (творчість О.Довженка та О.Гончара) Комбіновані завдання

Про матеріал
Самостійна робота для 11-класників з ілюстративним матеріалом, що дозволить проаналізувати глибоке розуміння текстів, залучаючи уяву
Перегляд файлу

                      D:\УКР.Л-РА\11 клас\images.jpg                              D:\УКР.Л-РА\11 клас\_3.dsc07841.jpg

      (Іл.1)                                      (Іл.2)

 

  1. Укажіть рід, жанр твору Олександра Довженка, у якому є такі слова: «І, можливо, під впливом гнітючих обставин письменник звертається до чарівного оазису свого трудового життя - до незабутнього, здивованого, "зеленоокого" дитинства...» (Іл.1)
  2. Виконати літературознавчий аналіз твору, що зображений на ілюстрації (рід, жанр, головні герої, тема твору) (Іл.2)

 

 

 

 

  1. Хто написав ці рядки: «Тільки було це так давно, що майже все вже розтануло в далекім мареві часу, як сон, і потонуло. Одна лишень Десна зосталася нетлінною у стомленій уяві. Свята чиста ріка моїх дитячих незабутніх літ і мрій»? Випишіть ключові слова, які  допомогли визначити автора?

 

  1. Хто (місцеві мешканці, радянські бійці, німецькі солдати, члени родини Терези) містечко у творі Олеся Гончара називають «Мудрий Камінь»?

 

  1. Напишіть назву твору, якого стосується твердження «психологічна новела з ранньої творчості письменника, написана із фронтових спогадів».

 

  1. Хто автор рядків: «Чомусь я часто, коли не щодня згадую про Сосницю і про вас усіх, особливо про батька і про Вас, моя рідна старенька мамо. Очевидно тому, що й сам уже сивий.., почав визирати в холодне чуже вікно — а чи не пливуть до мене в гості молоді літа деснянською водою на дубах»?

 

 

 

 

 

 

  1. Які ілюстрації вказують на твір О.Довженка? Напишіть їхні номери.
  1. 2) D:\УКР.Л-РА\11 клас\10-470x214.original.jpg

3)D:\УКР.Л-РА\11 клас\843068_1671007370.jpg4) D:\УКР.Л-РА\11 клас\img15.jpg 5)

 

 

 

 

  1. Якого автора провідною ідеєю твору було утвердження сили кохання, що долає будь-які бар’єри і навіть смерть і чи правильно підібрана ілюстрація? Поясніть. D:\УКР.Л-РА\11 клас\pl_29.12.14_zacharovana_desna_01.jpg

 

 

 

  1. Напишіть ім’я героїні О.Гончара.

 

  1.                  Чи вдало підібрані слова «Мамаша, ми ще прийдемо!.. З «катюшами» та гарматами. Я поставлю вам новий приймач, і ви будете слухати весь світ…» до ілюстрації? Поясніть.

 

 

 

 

  1.                  Яка ілюстрація зайва? Поясніть.

D:\УКР.Л-РА\11 клас\Modry-Kamen.jpg D:\УКР.Л-РА\11 клас\_0046.pngD:\УКР.Л-РА\11 клас\987269_1671006486.jpg

Іл.1      Іл.2           Іл.3                  Іл.4

 

  1.                  Що найбільше лякала малого Сашка («Зачарована Десна» Олександра Довженка) картина, на якій зображено пейзаж, натюрморт, Страшний суд, портрет, карикатуру?
  2.                  Що партизани хотіли занести до будинку, і це дуже налякало матір Терези?
  3.                  Який фінал новели «Модри Камень»?
  4.                  Яким напоєм пригостила Тереза партизанів удома?

 

 

 

  1.                  Історія кохання безіменного вояка й словацької дівчини Терези – тема кіноповісті  «Тигролови», до якої подані ілюстрації. Якщо є помилки, то виправте їх.

D:\УКР.Л-РА\11 клас\269922_1671005974.jpgD:\УКР.Л-РА\11 клас\6019d8e3d424d-60185f3d5e0e780013efd9da_250x250.jpg

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота

Воєнне лихоліття через призму слова

(творчість О.Довженка та О.Гончара)

Комбіновані завдання

 

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2023
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку