Самостійна робота
Варіант 1
1. Назвіть функції літератури?
2. На які три роди ділиться література?
3. Із ким ведуть звитяжну боротьбу козаки в українських історичних піснях «Зажурилась Україна», «Ой Морозе, Морозенку»?
4. Про яку битву під проводом Б. Хмельницького йдеться в пісні «Чи не той то Хміль»?
5. Що стало основою пісень Марусі Чурай?
6. Дайте визначення терміну «історична пісня»?
Самостійна робота
Варіант 2
1. Що відносять до різновидів художніх образів?
2. Чому зажурилася Україна в однойменній пісні «Зажурилась Україна»?
3. Від чиїх рук загинув Морозенко?
4. Чому в пісні «Засвіт встали козаченьки» Марусенька заплакала «ясні очі»?
5. Яка ідея історичної пісні «Ой Морозе, Морозенку»?
Самостійна робота
Варіант 3
1. Хто вперше ввів термін «історична пісня»?
2. До якого роду літератури відносять пісні, гімни, ліричні вірші?
3. Яка ідея пісні «Чи не той то Хміль»?
4. Який прийом застосовано в рядках: «"Не пий, Хмельницький, дуже Золотої Води, — Їде ляхів сорок тисяч Хорошої вроди"?
5. Що свідчить про мужність і силу козаків із пісні « Ой Морозе, Морозенку»?
6. Про що просив син (козак) матір, ідучи в похід? («Засвіт встали козаченьки»)?
Самостійна робота
Варіант 4
1. Які особливості народних пісень?
2. Чому історичні пісні відносять до ліро-епосу?
3. За що помстилася героїня пісні «Ой не ходи, Грицю…»?
4. Про яку битву йдеться в пісні «Чи не той то Хміль»?
5. Хто став до бою в пісні « Зажурилась Україна»?
6. Яка ідея пісні «Ой Морозе, Морозенку»?