Контрольна робота
Пісні літературного походження.
Творчість Т.Шевченка, М. Вороного (тести)
І варіант
І рівень
Виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.
1. Автор гімну України
А О Кониський
Б П.Чубинський
В Т.Шевченко
Г М. Вороний.
2. У «Молитві» виловлено прохання до Бога просвітити
А простий безграмотний люд
Б дітей
В усіх, хто бажає цього
Г панів.
3. Наприкінці твору «Євшан-зілля»М. Вороний звертається до
А молоді
Б юнака
В України
Г князя.
4. Прославляється мужність, відвага січових стрільців у пісні
А «Ще не вмерла Україна» П. Чубинського
Б «Молитва» О. Кониського
В «Ой у лузі червона калина похилилася»
Г «Ой у полі криниченька»
5. На початку твору «Іван Підкова» автор згадує про
А щасливе життя українського селянства
Б сміливість і мужність запорожців
В нещасливе власне дитинство
Г красу українського села.
6. Яка річка згадується в поемі Т.Шевченка «Іван Підкова»:
А Дунай;
Б Дніпро;
В Ока;
Г Каяла.
ІІ рівень
1. Установіть відповідність персонажами та назвою твору.
А січові стрільці 1 «Іван Підкова»
Б князь Володимир 2 «Ой у лузі червона калина похилилася»
В Грицик 3 «Євшан-зілля»
Г отаман 4 «Думка»
2. Допишіть речення.
Гімн – це …
ІІІ рівень
1.Які особливості ліро-епічних творів? Наведіть приклад такого твору.
2. Назвіть художні засоби у поезії «Молитва»
ІV рівень
Яку людину можна назвати патріотом? У чому проявляється патріотизм людини? Наведіть приклади із вивчених творів та сучасного життя.
Даючи відповідь на запитання, побудуйте текст-роздум.
Контрольна робота
Пісні літературного походження.
Творчість Т.Шевченка, М. Вороного (тести)
ІІ варіант
І рівень
Виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.
1. Автор молитви за Україну
А О Кониський
Б П.Чубинський
В Т.Шевченко
Г М. Вороний.
2. У рядках гімну стверджується думка, що народу необхідно боротися за
А власне майно
Б волю
В радість
Г землю.
3. У творі М. Вороного «Євшан-зілля» згадується про князя
А Ігоря
Б Всеволода
В Володимира Мономаха
Г Святослава.
4. Портове місто, що згадується поемі Т.Шевченка «Іван Підкова», знаходиться:
А у Німеччині;
Б у Польщі;
В у Росії;
Г у Туреччині.
5. Роздуми молодого козака про свою нещасну долю покладено в основу твору
А «Іван Підкова» Т.Шевченка
Б «Думка» Т.Шевченка
В «Євшан-зілля» М. Вороного
Г «Молитва» О. Кониського й М. Лисенка
ІІ рівень
1. Установіть відповідність персонажами та назвою твору.
А гудець 1 «Думка»
Б нещасний козак 2 «Ой у лузі червона калина похилилася»
В сумна Україна 3 «Євшан-зілля»
Г Санько 4 «Іван Підкова»
2. Допишіть речення.
Літературна пісня – це … .
ІІІ рівень
1. Які особливості поеми? Наведіть приклад такого твору.
2. Назвіть художні засоби у поезії «Ще не вмерла Україна»
ІV рівень
Яку людину можна назвати патріотом? У чому проявляється патріотизм людини? Наведіть приклади із вивчених творів та сучасного життя.
Даючи відповідь на запитання, побудуйте текст-роздум.