Матеріал містить різнорівневі завдання з програмування в середовище Lazarus. Це наглядно допоможе учню з’ясувати рівень своїх вмінь. Також в завданнях є зразки інтерфейсу програми. Це допоможе учню зекономити час виконання роботи та скоріше запам’ятати компоненти середовища програмування.
Самостійна робота.
Елемент керування «кнопка».
Завдання 1 (2 бала)
Відкрити Завдання 2 та додайте дві кнопки з назвами Колір та Спіймай мене! Малюнок1 приховайте під час запуску програми.
Завдання 2 (4 бала)
До кнопки Спіймай мене! додайте подію на наведення миші переміщення вгору на 20 пікселів.
Завдання 3 (5 бала)
До кнопки Колір додайте такі події на натискання мишею:
Завдання 4 (2 бала)
До вікна програми на клацання мишею додайте події: