6 клас
Самостійна робота з теми: «Голонасінні»
1.Серед голонасінних відсутні: (0,5 б.)
А дерева
Б кущі
В трави
2. Голонасінні розмножуються: (0,5 б.)
А спорами
Б насінням
В бруньками
3. Речовини хвойних рослин, які згубно діють на хвороботворні організми: (0,5 б.)
А пестициди
Б інсектициди
В фітонциди
4. Голонасінні запилюються: (0,5 б.)
А вітром
Б комахами
В водою
5.Шишка у хвойних – це видозміна: (0,5 б.)
А пагона
Б листка
В квітки
6. Смоляні ходи у хвойних – це порожнисті утвори в: (0,5 б.)
А камбії
Б деревині
В серцевині
7. Голонасінні отримали таку назву тому, що вони не формують: (1 б.)
А насінну шкірку
Б насіння
В зародок
Г оплодень
8. Щороку скидає листя хвойна рослина: (1 б.)
А сосна звичайна
Б ялина колюча
В модрина польська
Г ялиця біла
9. Пагони хвойних рослин майже неможливо вкорінити тому, що: (1 б.)
А у них відсутня твірна тканина
Б є смоляні ходи, які виділяють смолу
В утворюються фітонциди
Г не утворюються додаткові корені
10. Розгляньте малюнок. Дайте назву представнику голонасінних. (1 б.)
А вельвічія дивна
Б ялина європейська
В тис ягідний
Г гінкго дволопатеве
11. Активоване вугілля виробляють спалюючи деревину(1 б.)
А кедра
Б ялини
В ялівців
Гмодрини
12. Серед перелічених представників голонасінних містить отруйні речовини: (1 б.)
А сосна гірська
Б ялиця сибірська
В тис ягідний
Г сосна італійська
13. Встановіть відповідність між назвою рослини та її зображенням. (1 б.)
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
1туя
2 сосна
3 вельвічія
4 ялина
5 ялівець
14. Визначте послідовність подій у розмноженні сосни звичайної: (1 б.)
А перенесення пилку за допомогою вітру
Б формування пилку і ендосперму з яйцеклітинами
В розвиток зародка, ендосперму і шкірки насінного зачатка
Г злиття одного із двох сперміїв з яйцеклітиною
15. Напишіть значення голонасінних рослин у житті людини. (3 речення). (2 б.)