Самостійна робота з теми " Життєдіяльність тварин "

Про матеріал

З метою перевірки та контролю знань учнів, а іноді для зацікавлення учнів чи створення проблемної ситуації можна використовувати різні методи та засоби: самостійні роботи, кросворди, тести, біологічні диктанти. Самостійна робота з теми "Життєдіяльність тварин " дозволяє вчителю перевірити рівень знань учнів, використовуючи розробку повністю або лише певні вибрані питання.

Перегляд файлу

 

варіант 1

1. Назвіть середовища існування тварин.

2. Що є найменшою одиницею будови організму тва-

рин?

3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування.

4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: дихання, виділення,  розвиток, розмноження,

5. Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з іншими органами й підпорядкований усьому організму?

6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин?

7. Наведіть 2-3 приклади значення тварин у природі.

8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особливості їх будови й життєдіяльності.

9. Наведіть приклади кільчастих червів та опишіть особливості їх зовнішньої  будови.

 

варіант 2

1. Які найзагальніші прояви життєдіяльності тварин ви запам’ятали?

2. Що таке гетеротрофне живлення?

3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування.

4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: транспорт речовин,  ріст,  живлення, подразливість

5.Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з

іншими органами й підпорядкований усьому організму?

6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин?

 7. Наведіть 2-3 приклади,

які ілюструють значення тварин для людини.

8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особ-

ливості їх будови й життєдіяльності.

9. Наведіть приклади кільчастих червів та охарактеризуйте, які внутрішні органи характерні для кільчастих червів.

 

варіант 1

1. Назвіть середовища існування тварин.

2. Що є найменшою одиницею будови організму тва-

рин?

3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування.

4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: дихання, виділення,  розвиток, розмноження,

5. Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з іншими органами й підпорядкований усьому організму?

6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин?

7. Наведіть 2-3 приклади значення тварин у природі.

8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особливості їх будови й життєдіяльності.

9. Наведіть приклади кільчастих червів та опишіть особливості їх зовнішньої  будови.

 

варіант 2

1. Які найзагальніші прояви життєдіяльності тварин ви запам’ятали?

2. Що таке гетеротрофне живлення?

3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування.

4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: транспорт речовин,  ріст,  живлення, подразливість

5.Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з

іншими органами й підпорядкований усьому організму?

6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин?

 7. Наведіть 2-3 приклади,

які ілюструють значення тварин для людини.

8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особ-

ливості їх будови й життєдіяльності.

9. Наведіть приклади кільчастих червів та охарактеризуйте, які внутрішні органи характерні для кільчастих червів

варіант 1

1. Назвіть середовища існування тварин.

2. Що є найменшою одиницею будови організму тва-

рин?

3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування.

4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: дихання, виділення,  розвиток, розмноження,

5. Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з іншими органами й підпорядкований усьому організму?

6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин?

7. Наведіть 2-3 приклади значення тварин у природі.

8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особливості їх будови й життєдіяльності.

9. Наведіть приклади кільчастих червів та опишіть особливості їх зовнішньої  будови.

 

варіант 2

1. Які найзагальніші прояви життєдіяльності тварин ви запам’ятали?

2. Що таке гетеротрофне живлення?

3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування.

4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: транспорт речовин,  ріст,  живлення, подразливість

5.Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з

іншими органами й підпорядкований усьому організму?

6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин?

 7. Наведіть 2-3 приклади,

які ілюструють значення тварин для людини.

8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особ-

ливості їх будови й життєдіяльності.

9. Наведіть приклади кільчастих червів та охарактеризуйте, які внутрішні органи характерні для кільчастих червів

 

doc
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку