З метою перевірки та контролю знань учнів, а іноді для зацікавлення учнів чи створення проблемної ситуації можна використовувати різні методи та засоби: самостійні роботи, кросворди, тести, біологічні диктанти. Самостійна робота з теми "Життєдіяльність тварин " дозволяє вчителю перевірити рівень знань учнів, використовуючи розробку повністю або лише певні вибрані питання.
варіант 1 1. Назвіть середовища існування тварин. 2. Що є найменшою одиницею будови організму тва- рин? 3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування. 4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: дихання, виділення, розвиток, розмноження, 5. Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з іншими органами й підпорядкований усьому організму? 6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин? 7. Наведіть 2-3 приклади значення тварин у природі. 8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особливості їх будови й життєдіяльності. 9. Наведіть приклади кільчастих червів та опишіть особливості їх зовнішньої будови.
|
варіант 2 1. Які найзагальніші прояви життєдіяльності тварин ви запам’ятали? 2. Що таке гетеротрофне живлення? 3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування. 4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: транспорт речовин, ріст, живлення, подразливість 5.Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з іншими органами й підпорядкований усьому організму? 6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин? 7. Наведіть 2-3 приклади, які ілюструють значення тварин для людини. 8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особ- ливості їх будови й життєдіяльності. 9. Наведіть приклади кільчастих червів та охарактеризуйте, які внутрішні органи характерні для кільчастих червів.
|
варіант 1 1. Назвіть середовища існування тварин. 2. Що є найменшою одиницею будови організму тва- рин? 3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування. 4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: дихання, виділення, розвиток, розмноження, 5. Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з іншими органами й підпорядкований усьому організму? 6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин? 7. Наведіть 2-3 приклади значення тварин у природі. 8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особливості їх будови й життєдіяльності. 9. Наведіть приклади кільчастих червів та опишіть особливості їх зовнішньої будови.
|
варіант 2 1. Які найзагальніші прояви життєдіяльності тварин ви запам’ятали? 2. Що таке гетеротрофне живлення? 3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування. 4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: транспорт речовин, ріст, живлення, подразливість 5.Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з іншими органами й підпорядкований усьому організму? 6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин? 7. Наведіть 2-3 приклади, які ілюструють значення тварин для людини. 8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особ- ливості їх будови й життєдіяльності. 9. Наведіть приклади кільчастих червів та охарактеризуйте, які внутрішні органи характерні для кільчастих червів |
варіант 1 1. Назвіть середовища існування тварин. 2. Що є найменшою одиницею будови організму тва- рин? 3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування. 4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: дихання, виділення, розвиток, розмноження, 5. Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з іншими органами й підпорядкований усьому організму? 6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин? 7. Наведіть 2-3 приклади значення тварин у природі. 8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особливості їх будови й життєдіяльності. 9. Наведіть приклади кільчастих червів та опишіть особливості їх зовнішньої будови.
|
варіант 2 1. Які найзагальніші прояви життєдіяльності тварин ви запам’ятали? 2. Що таке гетеротрофне живлення? 3. Наведіть три приклади тварин, які проживають у різних середовищах існування. 4. Дайте визначення таким проявам життєдіяльності тварин, як: транспорт речовин, ріст, живлення, подразливість 5.Чому жоден орган багатоклітинної тварини не працює сам по собі, а зв’язаний з іншими органами й підпорядкований усьому організму? 6. За якими ознаками можна розрізнити на малюнках клітини й тканини тварин і рослин? 7. Наведіть 2-3 приклади, які ілюструють значення тварин для людини. 8. Порівняйте гідроїдні, сцифоїдні й коралові поліпи та визначте характерні особ- ливості їх будови й життєдіяльності. 9. Наведіть приклади кільчастих червів та охарактеризуйте, які внутрішні органи характерні для кільчастих червів |