Розробка містить завдання для проведення самостійних робіт по темах: "Пароутворення", "Закон Кулона", "Плавлення", "Теплові процеси", "Послідовне та паралельне з'єднання провідників".
Пароутворення
ВАРІАНТ 1
1.Яку кількість теплоти потрібно витратити, щоб 2 кгводи, яку взято при температурі 10 °С, перетворитиу пару при 100 °С? 2.Яку кількість теплоти потрібно відібрати від 50 г водяної пари, взятої при температурі 100 °С, щоб отримати 50 г льоду при 0 °С? 3.У калориметрі міститься 1 кг води, взятої при температурі 10 °С. Скільки пари при 100 °С потрібно впустити в калориметр, щоб температура у ньому піднялась до 60 °С?
|
ВАРІАНТ 2
1.Яка кількість теплоти виділиться при конденсації 250 г водяної пари, що має температуру 100 °С, та охолодженні утвореної води до 20 °С? 2.Яку кількість теплоти потрібно витратити, щоб 4 кг льоду, який взято при температурі –30 °С, перетво- рити у пару при 100 °С? 3.Скільки води при 0 °С було у калориметрі, якщо після того, як туди впустили 10 г водяної пари при 100 °С, температура піднялася до 40 °С? |
ВАРІАНТ 3
1.Яку кількість теплоти потрібно витратити, щоб 3 кг води, яку взято при температурі 20 °С, перетворитиу пару при 100 °С? 2.Яку кількість теплоти потрібно відібрати від 200г водяної пари, взятої при температурі 100 °С, щоб отримати 200 г льоду при 0 °С? 3.У калориметрі міститься 1 кг води, взятої при температурі 10 °С. Скільки пари при 100 °С потрібно впустити в калориметр, щоб температура у ньому піднялась до 60 °С?
|
ВАРІАНТ 4
1.Яка кількість теплоти виділиться при конденсації 500 г водяної пари, що має температуру 100 °С, та охолодженні утвореної води до 30 °С? 2.Яку кількість теплоти потрібно витратити, щоб 5 кг льоду, який взято при температурі –20 °С, перетво- рити у пару при 100 °С? 3.Скільки води при 0 °С було у калориметрі, якщо після того, як туди впустили 10 г водяної пари при 100 °С, температура піднялася до 40 °С?
|
Плавлення
|
||||
Послідовне та паралельне з’єднання провідників |
1варіант 1.Зобразіть на першій схемі послідовне з’єднання та на другій паралельне з’єднання трьох резисторів. Вкажіть стрілками напрям сили струму та варіанти підключення амперметра та вольтметра.
4.Знайти силу струму в кожному резисторі та силу струму у всьому колі, якщо =12Ом, =8Ом, =20Ом, а вольтметр показує 4В.
|
2варіант 1. Зобразіть на першій схемі послідовне з’єднання та на другій паралельне з’єднання трьох ламп. Вкажіть стрілками напрям сили струму та варіанти підключення амперметра та вольтметра.
4.Знайти силу струму в кожному резисторі та силу струму у всьому колі, якщо =20Ом, =30Ом, =60Ом, а вольтметр показує 48В.
|
||||
1варіант 1.Зобразіть на першій схемі послідовне з’єднання та на другій паралельне з’єднання трьох резисторів. Вкажіть стрілками напрям сили струму та варіанти підключення амперметра та вольтметра.
4.Знайти силу струму в кожному резисторі та силу струму у всьому колі, якщо =12Ом, =8Ом, =20Ом, а вольтметр показує 4В.
|
2варіант 1. Зобразіть на першій схемі послідовне з’єднання та на другій паралельне з’єднання трьох ламп. Вкажіть стрілками напрям сили струму та варіанти підключення амперметра та вольтметра.
4.Знайти силу струму в кожному резисторі та силу струму у всьому колі, якщо =20Ом, =30Ом, =60Ом, а вольтметр показує 48В.
|
Закон Кулона
1варіант 1.Два точкові заряди притягуються, якщо : А: заряди різнойменні; В: обидва заряди позитивні; С: обидва заряди негативні. 2.Крапля води з електричним зарядом + q з′єдналася з іншою краплею ,яка має заряд –q. Яким став електричний заряд нової краплі? А) -2q; Б) -q; В) 0; Г) +q. 3.За напрям електричного струму взято умовно напрям… 4.Визначте силу із якою взаємодіють дві заряджені частинки із зарядами по 10 нКл кожна,що перебувають на відстані 3 см одна від одної. |
2варіант 1.Два точкові заряди відштовхуються, якщо: А: заряди різнойменні; В: заряди однойменні; 2.Крапля води з електричним зарядом +2 q з′єдналася з іншою краплею ,яка має заряд –2q. Яким став електричний заряд нової краплі? А) -4q; Б) -q; В) 0; Г) +q. 3. Для виникнення та існування електричного струму необхідне здійснення таких двох умов:… 4.Визначте,на якій відстані одна від одної частинки із зарядами 1 нКл і 10 нКл взаємодіють із силою 9 мН |
||
5.Розгляньте малюнок. Вкажіть, які прилади будуть працювати, якщо замкнути ключі: а) К3 б) К2 і К3: в) К1 і К2: г) К1 і К3 |
|
5.Розгляньте малюнок. Вкажіть, які прилади будуть працювати, якщо замкнути ключі: а) К3 б) К2 і К3: в) К1 і К2: г) К1 і К3 |
|
1варіант 1.Два точкові заряди притягуються, якщо : А: заряди різнойменні; В: обидва заряди позитивні; С: обидва заряди негативні. 2.Крапля води з електричним зарядом + q з′єдналася з іншою краплею ,яка має заряд –q. Яким став електричний заряд нової краплі? А) -2q; Б) -q; В) 0; Г) +q. 3.За напрям електричного струму взято умовно напрям… 4.Визначте силу із якою взаємодіють дві заряджені частинки із зарядами по 10 нКл кожна,що перебувають на відстані 3 см одна від одної. |
2варіант 1.Два точкові заряди відштовхуються, якщо: А: заряди різнойменні; В: заряди однойменні; 2.Крапля води з електричним зарядом +2 q з′єдналася з іншою краплею ,яка має заряд –2q. Яким став електричний заряд нової краплі? А) -4q; Б) -q; В) 0; Г) +q. 3. Для виникнення та існування електричного струму необхідне здійснення таких двох умов:… 4.Визначте,на якій відстані одна від одної частинки із зарядами 1 нКл і 10 нКл взаємодіють із силою 9 мН |
||
5.Розгляньте малюнок. Вкажіть, які прилади будуть працювати, якщо замкнути ключі: а) К3 б) К2 і К3: в) К1 і К2: г) К1 і К3 |
|
5.Розгляньте малюнок. Вкажіть, які прилади будуть працювати, якщо замкнути ключі: а) К3 б) К2 і К3: в) К1 і К2: г) К1 і К3 |
|
Теплові процеси
|