Stem урок на тему : "Електричне коло та його елементи". Конспект уроку подається у вигляді схеми структурних елементів та шляхів їх формування. Пропоную використати stem іграшку для вивчення даної теми та як приклад створення свєї іграшки для проекту.
STEM- УРОК НА ТЕМУ: Електричне коло та його елементи
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ :
ТИП УРОКУ: урок засвоєння та застосування нових знань
ОБЛАДНАННЯ : stem-іграшка
ХІД УРОКУ
Таблиця елементів структурних знань та шляхи їх формувань
Етап уроку, час |
Завдання етапу |
Методи, прийоми навчання |
Форми навчальної взаємодії |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
|
I.Органі заційний етап (2хв) |
Налаштувати на продуктивну працю. |
Словесно-інформаційні
|
Фронтальна |
Привітання з класом. |
Привітання з вчителем. |
|
II.Перевірка виконання д/з. Актуалізація опорних знань (5хв).
|
Виявити рівень знань. |
Бесіда, «спіймай помилку». |
Фронтальна
|
1.Перевіряє виконання д/з. 2.Наводить приклади джерел електричного струму. 3.Пояснює що є носієм електричного струму. |
Виправляють помилки, наводять свої приклади, доводять правильність своєї відповіді.
|
|
III.Мотивація навчальної діяльності (3хв) |
Викликати пізнавальний інтерес; організувати самостійне формулювання теми і мети уроку. |
Демонстрація. Мотивація, спонукання до пошуку. |
Загальнокласна
|
Демонструє роботу stem-іграшки. Просить пояснити спосіб руху іграшки. |
Спостерігають, записують у стовпчик складові іграшки, обговорюють. |
|
IV.Засвоєння нових знань. Пошуково-дослідницький етап. Практичний етап. (20 хв) |
Організувати пошук методу отримання інформації. |
Евристичний. Робота з підручником, мережа інтернет.
|
Робота в групах. |
1. Пояснює поняття електричного кола та схеми. 2.Пропонує біля кожного елемента електричного кола намалювати його зображення в електричній схемі. 3. Пропонує нарисувати електричну схему та рух носіїв струму. |
1.Працюють із підручником та з мережею інтернет. 2. Виконують завдання в зошиті, обговорюють у групах. 3. Звіряють із схемою на дошці. |
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Узагальнення та систематизація знань. (10хв) |
Орієнтувати діяльність учнів на використання знань на практиці. |
Аналіз і логічне мислення. |
Групова робота. |
1.Пропонує обговорити створення своєї іграшки, яка буде представлена на захисті проектів. 2.Пропонує самостійно розв’язати задачу на застосування закону Кулона. |
1.Обговорюють свої ідеї. 2.Самостійно розв’язують вправу.
|
|
VI.Підсумок уроку. (5хв)
|
Забезпечити осмислення процесу і результати діяльності. |
Таблиця З-Д. |
Робота в четвірках. |
1.Пропонує зробити запис у таблиці – «Знав» - «Дізнався». 2.Підводить підсумок по роботі з таблицею, підсумок уроку.
|
1.Записують дані до таблиці 2. Озвучують свої записи. 3.Записують домашнє завдання в щоденник. |
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Знаннєвий компонент: |
Діяльнісний компонент: |
Ціннісний компонент: |
|||
знає поняття електричного заряду, розуміє природу електричного струму в різних середовищах; формулює закони Кулона, збереження електричного заряду, знає умови виникнення електричного струмую.
|
застосовує закони Кулона, в процесі розв’язування фізичних задач; креслить схеми простих електричних кіл.
|
оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, значення енергії електричного струму в побуті й техніці. |