Stem-урок на тему: " Електричне коло".

Про матеріал

Stem урок на тему : "Електричне коло та його елементи". Конспект уроку подається у вигляді схеми структурних елементів та шляхів їх формування. Пропоную використати stem іграшку для вивчення даної теми та як приклад створення свєї іграшки для проекту.

Перегляд файлу

 

STEM- УРОК НА ТЕМУ: Електричне коло та його елементи

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УРОКУ :

  • навчальна : сформувати знання про елементи електричного кола та їх позначення в електричній схемі, орієнтувати діяльність учнів на використання знань на практиці;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дисциплінованість, самоконтроль, розвивати базові знання з даної галузі науки;
  • розвиваюча:  розвивати спостережливість, критичне мислення, вміння працювати у команді.

 

ТИП УРОКУ: урок засвоєння та застосування нових знань

ОБЛАДНАННЯ : stem-іграшка

ХІД УРОКУ

Таблиця елементів структурних знань та шляхи їх формувань

 

 

 

 

 

 

 

Етап уроку,

час

Завдання етапу

Методи, прийоми навчання

Форми навчальної взаємодії

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

 

I.Органі

заційний

етап (2хв)

Налаштувати на продуктивну працю.

Словесно-інформаційні

 

Фронтальна

Привітання з класом.

Привітання з вчителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

II.Перевірка виконання д/з. Актуалізація опорних знань (5хв).

 

Виявити рівень знань.

Бесіда, «спіймай помилку».

Фронтальна

 

1.Перевіряє виконання д/з.

2.Наводить приклади джерел електричного струму.

3.Пояснює що є носієм електричного струму.

 Виправляють  помилки, наводять свої приклади, доводять правильність своєї відповіді.

 

III.Мотивація навчальної діяльності (3хв)

Викликати пізнавальний інтерес; організувати самостійне формулювання теми і  мети уроку.

Демонстрація.

Мотивація, спонукання до пошуку.

Загальнокласна

 

Демонструє роботу stem-іграшки.

Просить пояснити спосіб руху іграшки.

Спостерігають, записують у стовпчик складові іграшки, обговорюють.

IV.Засвоєння нових знань. Пошуково-дослідницький етап. Практичний етап.

(20 хв)

Організувати пошук  методу отримання інформації.

Евристичний. Робота з підручником, мережа інтернет.

 

Робота в групах.

1. Пояснює поняття електричного кола та схеми.           2.Пропонує біля кожного елемента електричного кола

намалювати його зображення в електричній схемі.

3. Пропонує нарисувати електричну схему та рух носіїв струму.

 

1.Працюють із підручником та з мережею інтернет.

2. Виконують завдання в зошиті, обговорюють у групах.

3. Звіряють із схемою на дошці.

 

 

 

 

 

 

V. Узагальнення та систематизація знань.

(10хв)

Орієнтувати діяльність учнів на використання знань на практиці.

Аналіз і логічне мислення.

Групова робота.

1.Пропонує обговорити створення своєї іграшки, яка буде представлена на захисті проектів.

2.Пропонує самостійно розвязати задачу на застосування закону Кулона.

1.Обговорюють свої ідеї.

2.Самостійно розв’язують вправу.

 

VI.Підсумок уроку.

(5хв)

 

 

Забезпечити осмислення процесу і результати діяльності.

Таблиця З.

Робота в четвірках.

1.Пропонує зробити запис у  таблиці – «Знав» - «Дізнався».

2.Підводить підсумок по роботі з таблицею, підсумок уроку.

 

1.Записують дані до таблиці

2. Озвучують свої записи.

3.Записують домашнє завдання в щоденник.

 

 Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Знаннєвий компонент:

Діяльнісний компонент:

Ціннісний компонент:

знає поняття електричного заряду,

розуміє природу електричного струму в різних середовищах; формулює закони Кулона, збереження електричного заряду,

знає умови виникнення електричного струмую.

 

застосовує закони Кулона, в процесі розв’язування фізичних задач;

креслить схеми простих електричних кіл.

 

оцінює параметри струму, безпечні для людського організму, значення енергії електричного струму в побуті й техніці.

 

D:\моя\школа\STEM\IMG_20180604_134518.jpg

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Оніщенко Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Охотник Галина Григорівна
    Методично вірно спланоований урок
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 26. Електричне коло та його елементи
Додано
6 липня 2018
Переглядів
3107
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку