Самостійні роботи з математики 5 клас НУШ , ІІ семестр

Про матеріал
Самостійні роботи з математики 5 клас НУШ , ІІ семестр. За групами результатів навчання.
Перегляд файлу

 

                     ІІ семестр

Подільність натуральних чисел

 

  Самостійна робота

(Критичне мислення ГРН №3)

           І варіант

1. Дати відповідь на питання,

   словом так , чи ні.

   Чи правильно, що:

 а) 8 – просте число ; б) 15- дільник 45 ;

 в) 18 – кратне 36 ; г) 2345 – кратне 2345 .

2. Укажіть, які з чисел

  2025,  91215,  37342488,  9714832 діляться на :

  а) 2 ;    б) 3 ;    в) 5 ;  г) 9.

3. У числі  36*1 замість * вставте такі цифри,

   щоб отримане число ділилось на

   а) 3 ;  б) 9.  Числа записати.

4. Серед розв’язків нерівності

      27< х < 50 , вказати числа, які :

  а) парні ;  б) непарні ; в) прості ;

  г) складені .

5. Знайдіть усі значення  х , кратні 9, які

 задовольняють нерівність  119 < х < 153 .

6. Вставте замість зірочки найбільшу цифру таку,

  щоб значення суми 12 + 2*3 було кратним 3.

 

 

 

  Самостійна робота

(Критичне мислення ГРН №3)

           ІІ варіант

1. Дати відповідь на питання,

   словом так , чи ні.

   Чи правильно, що:

 а) 19 – просте число ; б) 18- дільник 36 ;

 в) 15 – кратне 5 ; г) 6745 – кратне 6745 .

2. Укажіть, які з чисел

  2160,  5184,  8756442,  48478300 діляться на :

  а) 2 ;    б) 3 ;    в) 5 ;  г) 9.

3. У числі  25 *4 замість * вставте такі цифри,

   щоб отримане число ділилось на

   а) 3 ;  б) 9.  Числа записати.

4. Серед розв’язків нерівності

      19< х < 49 , вказати числа, які :

  а) парні ;  б) непарні ; в) прості ;

  г) складені .

5. Знайдіть усі значення  х , кратні 9, які

 задовольняють нерівність  213 < х < 257 .

6. Вставте замість зірочки найбільшу цифру таку,

  щоб значення суми 21 + 1 *2 було кратним 3.

 

 

 

Самостійна робота.

(Створення математичних моделей ГРН №1)

                     І варіант

1. Знайти НСД(70, 98) та НСК(70,98) .

2. У п’ятому класі роздали подарунки, в які

   порівну  розклали 84 мандарини і 56

   апельсинів . Скільки учнів у класі, якщо

   відомо, що їх більше ніж 25 ? По скільки

   апельсин та мандарин було в кожному

   подарунку ?

3. На змаганнях з бігу через кожні 300м

  від старту стоїть спостерігач, а через кожні

  800 м від старту можна попити води.

 На якій найменшій відстані від старту

  можна попити води поруч із спостерігачем ?

Всі завдання по 4 бали.

 В задачах - обов’язкова коротка умова

                    обчислення з поясненням,

                    відповідь.

 

Самостійна робота.

(Створення математичних моделей ГРН №1)

                     ІІ варіант

1. Знайти НСД(36, 54) та НСК(36,54).

2. У  класі порівну поділили 72

   бутерброди  і 48 тістечок. Скільки учнів

  у класі, якщо  відомо, що їх більше ніж 20 ?

  По скільки  бутербродів  та тісточок

  отримав кожен учень ?

3. По маршруту рухається звичайний автобус

  та автобус експрес. У звичайного автобуса

  зупинка через кожні 400 м, а у експреса –

  кожні 900 м. Яку найменшу однакову відстань

  має проїхати кожний з них, щоб їх зупинки

  збіглися ?

Всі завдання по 4 бали.

 В задачах - обов’язкова коротка умова

                    обчислення з поясненням,

                    відповідь.

 

Дробові числа і дії над ними.

Звичайні дроби.

 

 

    Самостійна робота

   (Критичне мислення – ГРН №3)

               І варіант

1. Дано дроби : , , , , , , ,

  , , , , . Дайте відповідь на питання.

  1) Скільки серед даних дробів правильних

   із чисельником 9 ?

      а) 1 . б) 2.  в) 3. г) жодного.

  2) Який із дробів зі знаменником 5 є найбільшим ?

     а)   .  б)   .  в)   .  г) .

  3) Серед даних дробів оберіть дроби зі знаменником 11

     та  розмістіть їх у порядку спадання.

    а) , , , . б) , , , .

    в) , , , . г) , , , .

2.У саду росте 12 яблунь, що становить усіх дерев саду.

  Скільки дерев у саду ?

 а) 7   б) 9    в) 16  г) 18.

3. Який з дробів на координатному промені розташований

  правіше ?  Установіть відповідність.

  1) чи       2) чи       3) чи 1        4) чи 1

   а)        б)          в) 1       г)               д)

4. При яких натуральних значеннях х правильна нерівність.

   Записати всі можливі значення.

 а)   ;  б)   ;   в)   .

5. Запишіть всі натуральні значення х, при яких дріб

      буде неправильним.

 

1 – 3 бали,  2, 3 – по 2 бали, 4 – 3 бали, 5 – 2 бали. 

 

           Самостійна робота

   (Критичне мислення – ГРН №3)

               ІІ варіант

1. Дано дроби : , , ,   , ,

      , відповідь на питання.  

  1) Скільки серед даних дробів правильних

   із чисельником 9 ?

      а) 1 . б) 2.  в) 3. г) жодного.

  2) Який із дробів зі знаменником 3 є найбільшим ?

     а) .  б) .  в)   .  г)  .

  3) Серед даних дробів оберіть дроби зі знаменником 7

     та  розмістіть їх у порядку зростання.

    а) , , , .     б) , , , .

    в) , , , .  г) , , , .

2.У парку росте 18 кленів, що становить усіх дерев парку.

  Скільки дерев у парку ?

 а) 32   б) 27    в) 30  г) 12.

3. Який з дробів на координатному промені розташований

  лівіше ?  Установіть відповідність.

  1) чи      2)   чи       3)  чи 1        4)    чи

   а)        б) 1         в)        г)               д)

4. При яких натуральних значеннях х правильна нерівність.

   Записати всі можливі значення.

 а)   ;  б) ;   в)   .

5. Запишіть всі натуральні значення х, при яких дріб

      буде правильним.

 

1 – 3 бали,  2, 3 – по 2 бали, 4 – 3 бали, 5 – 2 бали. 

 

 

 

 

Самостійна робота.(ГРН №2)

                 І варіант

1. Запишіть дріб у вигляді мішаного числа.

2. Подайте мішане число 3 у вигляді

   неправильного дробу.

3. Виконайте дії :

  а) + - ;  б) - +   ;  в) 6 +   ;

  г) 4 +   ; д) 8 + 7 - 4  ; е) 13 - 5 + 16 .

4. Розв’яжіть рівняння :

  а) 8 – х = 3  ; б) у - 4 = 2  ;

  в) ( х + 2 ) - 4 = 6  .

  1 і 2 – 3 бали , 3 – 3бали, 4 – 6 балів

 

 

Самостійна робота.(ГРН №2)

                 ІІ варіант

1. Запишіть дріб у вигляді мішаного числа.

2. Подайте мішане число 4 у вигляді

   неправильного дробу.

3. Виконайте дії :

  а)   +   - б)   - в) 8 +   ;

  г)   + 2 ; д) 10  + 4  - 6; е) 15  - 9.

4. Розв’яжіть рівняння :

  а)  6; б) у - 5  = 3;

  в) 8  - ( 3 – х) = 7  .

  1 і 2 – 3 бали , 3 – 3бали, 4 – 6 балів

 

 

 

 

Самостійна робота. Десяткові дроби.

Порівняння десяткових дробів (ГРН №3)

                      І варіант

1. Запишіть у вигляді десяткового дробу :

 5 ; ; 4 ; 8 .

2. Порівняйте числа :

  1) 2,9  і  2,8  ;            4) 56,45  і  56,903  ;

  2) 6,7  і  4,9  ;            5) 0,1  і  0,08  ;

  3) 15,3  і  15,26  ;      6) 22,62  і  22,621  .

3. Виразити в дециметрах і записати у

   вигляді десяткового дробу :

  1) 39 см ;               2) 618 см ;

  3) 4 см 8 мм ;        4) 56 см 7 мм .

4. Записати числа в порядку зростання :

  8,3 ;  9,25 ;  4,121 ;  9,36 ;  8,301 ;  4,122  .

5. Які цифри можна підставити замість

   зірочки , щоб утворилась правильна

   нерівність :

   1) 8,65 8,7  ;       2) 1,055 1,04  .

6. Записати два десяткові дроби які

   знаходяться між числами :

            4,15 х 4,16  .

 

 

 

Самостійна робота. Десяткові дроби.

Порівняння десяткових дробів (ГРН №3)

                      ІІ варіант

1. Запишіть у вигляді десяткового дробу :

     ; 5  ; 1  ; 8  .

2. Порівняйте числа :

  1) 3,6  і  3,8  ;            4) 83,87  і  83,908  ;

  2) 8,5  і  4,8  ;            5) 0,02  і  0,009  ;

  3) 16,8  і  16,79  ;      6) 81,36  і  81,3602  .

3. Виразити в метрах і записати у

   вигляді десяткового дробу :

  1) 125 см ;               2) 36 см ;

  3) 4 дм 9 см ;        4) 42 дм 9 см .

4. Записати числа в порядку зростання :

  6,4  ;  7,1  ;  3, 146  ;  6,28  ;  7,08  ;  7,123  .

5. Які цифри можна підставити замість

   зірочки , щоб утворилась правильна

   нерівність :

   1) 4,36   4,3 ;       2) 2,06 2,057  .

6. Записати два десяткові дроби які

   знаходяться між числами :

           7,21 х 7,22  .

 

 

 

Самостійна робота

Округлення, додавання і віднімання

десяткових дробів (ГРН №2)

               І варіант

1. Знайти значення виразу :

      17,9 – 5,125 + 2,1

2. Округлити :

  1) до десятих : 8,263 ;  12,4398 ;

  2) до сотих : 3,274 ;  11,958 ;

  3) до одиниць : 35,24 ;  125,608 .

3. Розв’язати рівняння :

   ( х + 3,8) – 5,04 = 7,8   .

4. Першого дня розвантажили 3287,4 кг

  вантажу , другого – на 164,37 кг менше,

  ніж першого, а третього – решту. Скільки

  розвантажили третього дня, якщо всього

  було 9847,24 кг ?

5. Записати в метрах і обчислити :

 1) 23,4 м – 82 см ;  2) 3,4 км + 630 м.

 

1 – 2 бали, 2 – 3 бали, 3 – 2 бали, 4 – 3 бали, 5 – 2 бали.

 

 

 

 

Самостійна робота

Округлення, додавання і віднімання

десяткових дробів (ГРН №2)

               ІІ варіант

1. Знайти значення виразу :

      723,09 + 88,738 – 3,09  .

2. Округлити :

  1) до десятих : 2,112 ; 6,289 ;

  2) до сотих : 3,251 ;  5.386 ;

  3) до одиниць : 86,39 ;  26,839 .

3. Розв’язати рівняння :

   ( х – 9,3) + 13,86 = 20,7   .

4. Три бригади трактористів зорали

   3542,58 га землі. Перша бригада зорала

   1573,24 га, а третя – на 242,34 га менше,

   ніж перша. Скільки гектарів землі

  зорала друга бригада ?

5. Записати в метрах і обчислити :

 1) 18,2 м – 67 см ;  2) 2,7 км + 360 м.

 

1 – 2 бали, 2 – 3 бали, 3 – 2 бали, 4 – 3 бали, 5 – 2 бали.

 

 

Дробові числа і дії над ними.

Десяткові дроби. Множення і ділення

 десяткових дробів

 

Самостійна робота (Критичне мислення ГРН №3)

Множення десяткових дробів

                    І варіант

1. Виконати множення :

  а) 7,8 ∙ 5,12  ;  б) 9,54 ∙ 1000   ; в) 9,54 ∙ 0,001  .

2. Обчислити зручним способом :

              1,25 ∙ 5,2 ∙ 0,08

3. Обчислити, використовуючи розподільну

   властивість множення :

          2,1 ∙ 0,125 – 2,1 ∙ 0,005

4. Знайти значення виразу

   ( 8,4 ∙ 0,55 + 3,28) ∙ 9,2 – 43,78

5. Купили 2,3 кг огірків за ціною 8,5 грн за

  кілограм  і 1,8 кг помідорів за ціною 10,6 грн

  за кілограм. За які овочі заплатили більше і

  на скільки ?

 

1 – 3бали, 2,3 – по 1,5 бали, 4,5 - по 3 бали.

 

 

Самостійна робота (Критичне мислення ГРН №3)

Множення десяткових дробів.

                    ІІ варіант

1. Виконати множення :

  а) 6,4 ∙ 5,23  ;  б) 3,57 ∙ 1000   ; в) 3,57 ∙ 0,001  .

2. Обчислити зручним способом :

              12,5 ∙ 9,3 ∙ 8

3. Обчислити, використовуючи розподільну

   властивість множення :

          18,75 ∙ 0,12 – 3,25 ∙ 0,12

4. Знайти значення виразу

   ( 7,92 - 3,4 ∙ 0,49) ∙ 2,7 – 11,29

5. Купили 1,3 кг груш за ціною 12,8 грн за

  кілограм  і 2,4 кг яблук за ціною 6,7 грн

  за кілограм. За які фрукти заплатили більше і

  на скільки ?

 

1 – 3бали, 2,3 – по 1,5 бали, 4,5 по -  3 бали.

 

 

Самостійна робота (ГРН №2).

Ділення десяткових дробів

                 І варіант

1.Знайти значення виразу :

( 48,72 : 1,2 + 1,696 : 0,32) ∙ 1,2 – 3,4

2. Розв’язати рівняння :

  2,4х + 3,8х = 21,142

3. Моторний човен проплив 93,36 км за

   течією річки та 152,65 км проти течії.

  Скільки часу витратив човен на весь

  шлях, якщо його власна швидкість

  37,2 км/год., а швидкість течії 1,7 км/год. ?

4. Значення якого з виразів

  86,1 : (12,5 – 2,25)  чи  86,1 : 12,5 – 2,25

  більше і на скільки ?

 

 

Самостійна робота (ГРН №2).

Ділення десяткових дробів

                 ІІ варіант

1.Знайти значення виразу :

( 52,91 : 1,3 – 1,472 : 0,46) ∙ 2,6 + 1,138

2. Розв’язати рівняння :

   3,5х + 6,7х = 35,802

3. Катер проплив 100,1 км за

   течією річки та 99,47 км проти течії.

  Скільки часу витратив катер на весь

  шлях, якщо його власна швидкість

  36,4 км/год., а швидкість течії 2,1 км/год. ?

4. Значення якого з виразів

  12,7 – 4,5 : 2,5  чи  (12,7 – 4,5) : 2,5

  менше і на скільки ?

 

 

Дробові числа і дії над ними.

Середнє арифметичне.

Вправи на всі дії з дробовими числами.

 

Самостійна робота (ГРН №1)

                 І Варіант

1. Знайти значення виразу  й округліть

  його до десятих :

   (4,1 – 0,66 : 1,2) ∙ 0,6 + 0,125 .

2. Розв’яжіть рівняння :

   7,8х – 4,6х + 0,8 = 12 .

3. Човен плив 2 год зі швидкістю 12,3 км/год

  і 4 год зі швидкістю 13,2 км/год. Знайдіть

  середню швидкість човна на всьому шляху.

4. Відстань між двома селами 82,8 км. З цих сіл

  одночасно в одному напрямі вирушили

  вантажівка і велосипедист, причому велосипедист

   рухався попереду. Через 6 годин після початку

  руху вантажівка наздогнала велосипедиста.

  Яка була швидкість велосипедиста, якщо

  швидкість вантажівки 27,2 км/год ?

 

 

Самостійна робота (ГРН №1)

                 ІІ Варіант

1. Знайти значення виразу  й округліть

  його до десятих :

   (8 – 1,6) ∙ 4,5 + 0,9728 : 3,2 .

2. Розв’яжіть рівняння :

   3,23х + 0,97х + 0,74 = 2 .

3. Черепаха повзе 2 год зі швидкістю 15,3 м/год

  і 3 год зі швидкістю 12,4 м/год. Знайдіть

  середню швидкість черепахи на всьому шляху.

4. Відстань між двома станціями 25,6 км. З цих 

  станцій одночасно в одному напрямі вийшли

  два поїзди. Попереду рухався поїзд зі швидкістю

  58,4 км/год. і через 4 години його наздогнав

  другий поїзд . Знайти швидкість другого поїзда.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

 

 

Самостійна робота (ГРН №3)

                   І варіант

1. Порівняйте :

   а) 3986 г  і  4 кг  ;  б) 586 см  і  6 м .

2. Знайдіть значення виразу, обираючи

   зручний порядок обчислень :

   а) (713 + 529) – 413  ;  б) 624 – ( 137 + 224)  ;

   в) 25 ∙ 79 ∙ 4   ;    г) 43 ∙ 89 + 89 ∙ 57  .

3. Периметр трикутника 54 дм, одна із сторін –

   х дм, друга – 16 дм. Скласти вираз для

   обчислення третьої сторони трикутника

   і знайти його значення, якщо х = 23 дм.

4. Квадрат зі стороною 12 см і прямокутник,

   довжина якого 18 см, мають однакові площі.

   Знайти периметр прямокутника.

 

1 – 2 бали, 2 – 4 бали, 3 – 3 бали, 4 – 3 бали.

 

Самостійна робота (ГРН №3)

                   ІІ варіант

1. Порівняйте :

   а) 6 т  і  5934 кг  ;  б) 4 м  і  512 см .

2. Знайдіть значення виразу, обираючи

   зручний порядок обчислень :

   а) (837 + 641) – 537  ;  б) 923 – ( 215 + 623)  ;

   в) 2 ∙ 83 ∙ 50   ;    г) 54 ∙ 73 + 73 ∙ 46  .

3. Периметр трикутника 43 см, одна із сторін –

   х см, друга – 17 см. Скласти вираз для

   обчислення третьої сторони трикутника

   і знайти його значення, якщо х = 20 см.

4. Квадрат зі стороною 32 см і прямокутник,

   довжина якого 37 см, мають  рівні периметри.

   Знайти площу прямокутника.

 

1 – 2 бали, 2 – 4 бали, 3 – 3 бали, 4 – 3 бали.

 

 

 

 

Самостійна робота (ГРН №2)

             І варіант

1. Знайти НСД та НСК чисел 14 і 35.

2. Виконати дії :

 1) 4 - 2 + 7  ; 2) 3 -   ; 3) 6 - 4  .

3. Розв’язати рівняння :

   7,8х – 4,6х + 0,8 = 12  .

4. Рибалка піймав 20 коропів. П’ять коропів

    важило по 0,85 кг, чотири – по 0,36 кг, три

    - по 0,94 кг і решта – по 0,62 кг. Знайдіть

    середню масу коропів. Результат округліть

    до сотих.

5. Запишіть усі можливі дроби, сума чисельника

    і знаменника яких дорівнює 26, а їх різниця

   дорівнює 8, 10 або 12.

 

1 – 2 бали, 2 – 3бали, 3 – 2 бали. 4 – 3 бали, 5 – 2бали

 

 

Самостійна робота (ГРН №2)

             ІІ варіант

1. Знайти НСД та НСК чисел 14 і 21 .

2. Виконати дії :

 1)   - 4 + 2 ;  2) 4 -   ; 3) 7  - 2 .

3. Розв’язати рівняння :

   3,23х + 0,97х + 0,74 = 2 .

4. З баштану принесли 20 динь. Дві дині важили по

   2,4 кг, чотири – по 2,8 кг, шість – по 2,2 кг, решта

    - по 2.3 кг. Обчисліть середню масу динь.

   Результат округліть до десятих.

5. Запишіть усі можливі дроби, різниця чисельника

    і знаменника яких дорівнює 13, а їх сума

   дорівнює 27, 29 або 31.

 

1 – 2 бали, 2 – 3бали, 3 – 2 бали. 4 – 3 бали, 5 – 2бали

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ridko Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 жовтня 2023
Переглядів
13363
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку