Савчук-Баловсяк Г.Д. Творчий STEM-проєкт на тему: «Виготовлення світлодіодних джерел світла (світлодіодних ліхтариків) своїми руками»

Про матеріал
У сучасних умовах важливе значення має STEM-освіта, яка спрямована на розвиток особистості здобувачів освіти шляхом формування їх компетентностей, природничо-наукової картини світу, світоглядних позицій та життєвих цінностей. Такий підхід використовує міждисциплінарний підхід до навчання, який заснований на практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань і вмінь для розв'язання практичних проблем, а також для подальшого використання набутих знань та навичок у професійній діяльності.
Перегляд файлу

imageТворчий STEM-проєкт на тему: «Виготовлення світлодіодних джерел світла (світлодіодних ліхтариків) своїми руками»

Творча група: учениці 8 групи

Керівник:

Викладач фізики та астрономії, викладач-методист Г.Д. Савчук-Баловсяк

Чернівці, 2023

Кожна людина народжується для якоїсь справи

Е. Хемінгуей

imageSTEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics, тобто наука, технології, інженерія, математика) — термін, яким називають підхід до освітнього процесу; відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ, що дає змогу легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів.

image

У сучасних умовах важливе значення має STEM-освіта, яка спрямована на розвиток особистості здобувачів освіти шляхом формування їх компетентностей, природничо-наукової картини світу, світоглядних позицій та життєвих цінностей. Такий підхід використовує міждисциплінарний підхід до навчання, який заснований на практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та інженерних знань і вмінь для розв'язання практичних проблем, а також для подальшого використання набутих знань та навичок у професійній діяльності.

Розвиток STEM-освіти забезпечується на таких рівнях:

1.             Початковий – стимулювання допитливості та підтримка інтересу до навчання серед здобувачів освіти, їх мотивація до самостійних досліджень, створення простих приладів, конструкцій, науково-технічна творчість.

2.             Базовий – формування стійкого інтересу до предметів, залучення до дослідництва, винахідництва, проєктної діяльності, що популяризує науково-технічні та інженерні професії.

3.             Профільний – поглиблене оволодіння системою знань і умінь STEM-освіти,  методами наукових досліджень, реалізація інноваційних проєктів.

4.             Вищий (професійний) – підвищення професійної майстерності педагогічних працівників із впровадження нових методик викладання, реалізації інноваційних проектів.

image

Під час організації освітнього процесу з фізики та астрономії особлива увага приділяється STEM-освіті, у тому числі під час проведення позаурочних заходів. У рамках декади природничо-математичних дисциплін було проведено інтелектуально-пізнавальний вечір «Фізика у робітничих професіях» і представлено майстер-клас по виготовленню світлодіодних джерел світла (світлодіодних ліхтариків) своїми руками.

                      Це    дало    поштовх    для    реалізації  творчого STEM-проєкту          на        тему:

«Виготовлення світлодіодних джерел світла (світлодіодних ліхтариків) своїми руками» учнями 8 групи під керівництвом викладача фізики та астрономії Савчук-Баловсяк Г.Д.

image


imageЗдобувачі освіти разом з викладачем можуть виготовили ліхтарики максимально простим і швидким способом. Для цього їм знадобиться: коробка від сірників, дві батарейки, світлодіод, монета. В коробку потрібно помістили дві батарейки, закрити коробку, монету вставили з одного боку в коробку, а з іншої сторони прикласти світлодіод так, щоб виводи торкалися контактів батарейки. Якщо все правильно зробити, то отримується маленький ліхтарик, який можна використовувати у разі необхідності або у зв’язку з відключеннями електроенергії.

image

image


imageimageПід час виготовлення світлодіодних ліхтариків

Виготовлені здобувачами освіти світлодіодні ліхтарики

image

Приклади світлодіодних ліхтариків

image

Демонстрація виготовлених світлодіодних ліхтариків

image

Виготовлення світлодіодних джерел світла (світлодіодних ліхтариків) своїми руками є прикладом реалізації STEM-освіти.

Під час реалізації творчого STEM-проєкт здобувачі освіти використовувати теоретичні знання з природничих дисциплін і підручні матеріали. Здобувачі освіти на практиці реалізували принципи STEM-освіти, переконалися у перевагах розроблених джерел світла та важливості технічних дисциплін.

image

Під час виконання проєкту ви поринули у світ фізики, навчилися виробляти саморобні ліхтарики, розширили свій світогляд та з користю провели

час.

pdf
Додано
17 травня 2023
Переглядів
388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку