Матеріал допоможе організувати у школі день сміху, веселого настрою, рухову активність учнів та вчителів.
День гумору у школі № 3
« 1» Ми начинаем КВН…
І. Ранок.
Наклеїти надписи на дверях, вхід у школу лише зі смайликами
ІІ. Шкільна лінійка. По дзвінку старости шикують свої класи на лінійку
Директор. Добрий день! Вітаю з святом
Всіх, хто любить жартувати!
Сьогодні буде торба сміху,
Вам, любі діти, на утіху.
Перше квітня всі чекають,
Бо сміятись полюбляють.
Хай звучить веселий сміх,
Щоб гарний настрій був у всіх!
Заступник.Тож, наше свято гумору починається!
Дозвольте зачитати урочистий наказ директора школи:
Наказ № 1 від 1 квітня цього року «Про святкування Дня гумору в школі № 3
У зв’язку зі славною датою всього веселого людства наказую:
© Поздоровити зі святом всіх, хто розуміє жарт і полюбляє сміх.
© Забороняється: плакати, сумувати, нудьгу наганяти. Нехай сльози на ваших очах з’являються лише від сміху.
© Дозволяється: фантазувати, сміятися, співати і жартувати.
© На великій перерві обов’язково всім зібратися на жартівливу лінійку.
© В ознаменування Дня сміху оголосити святковий салют — гучні оплески.
« 2» (Звучать святкові фанфари, лунають гучні оплески)
З наказом ознайомити всіх гостей, працівників, а також усіх дітей: слухняних і неслухняних, веселих і сумних, високих і низеньких, худеньких і повненьких, кучерявих і гладеньких, білявих, чорнявих і руденьких. Хай весела вдача ніколи не залишає вас!
Помічник 1: Шкільне життя — не шоколад,
І щоб воно ішло на лад,
Нам треба більше жартувати,
Невдачі гумором долати.
Помічник 2: Тож для сміху,
Вам, любі гості, на утіху.
Всім пропонуєм «Венігрет»
Шкільний веселий ко-ло-верт.
«3» Музика для клоунів. Клоуни, вітаються за руки зі всіма, один з одним.
Бім: Добрий день усім в цім залі!
Бом: Здається нас уже впізнали.
Бім: Аплодуйте нам обом. Звусь я Бім!
Бом: Мене звуть Бом!
Бім: Ми – посмішок продавці , Гей, підходьте покупці!
Бом: Наш товар непростий, – Він веселий, весняний.
Бім: Весняний розпродаж, поспішайте,
Посмішку приміряйте! Кому посмішку? (діти піднімають руки)
Ой, як багато бажаючих! Воно і зрозуміло. Гарний настрій сьогодні нікому не завадить.
(роздають смайлики вчителям)
- Вам ось ця подобається? Тримайте!
- Зверніть увагу на цю.
- Поміряйте ось цю посмішку.
- Візьміть, це ваш розмір.
- А для вас особливий екземпляр.
- А ця вам підійде, будете задоволені.
Бом: Всі свої посмішки одягайте і сміятися починайте!
Бом: А тепер всі в шахматному порядку ставайте та друзів своїх привітайте.
«4» колективний танок « МАКАРЕЛА»
Клоуни разом: Молодці, діти, один одного привітали і настрій підняли.
А тепер ми з радістю послухаємо вас, дорогі дітки!
ВИСТУПИ УЧНІВ 5 – 7 КЛАСІВ
Конкурс « ПИТАННЯ - ВІДПОВІДІ»
Клоун 1. Друзі, жартуйте щодня, а не лише першого квітня, адже сміх дає нам здоров’я і силу, продовжує життя. Тож, смійтеся на здоров’я!
Клоун 2. Діти, який у вас настрій? (Діти показують, що чудовий) Тож, давайте свій гарний настрій розвеземо по всьому світу!
Всі: До нових зустрічей!
Заступник. Тож слухайте другий наказ:
Учням 5 класу вишикуватися за вагою
Учням 6 класу вишикуватися за розміром взуття
Учням 7 класу вишикуватися в алфавітному порядку
Учням 8 класу вишикуватися по зросту
Учням 9 класу вишикуватися по довжині волосся
Педагогічному колективу вишикуватися за віком, тобто за роком народження.
Клоуни.
Слухайте нашу команду:
під музику всі бадьоро і весело відправляємося на уроки.
«5» Клоуни утворюють 2 паровозики під веселу музику просуваються змійкою і виходять.
– ми маленькие дети