Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Сценарій «День гумору»

Про матеріал

Матеріал допоможе організувати у школі день сміху, веселого настрою, рухову активність учнів та вчителів.

Перегляд файлу

День гумору  у школі № 3

« 1» Ми начинаем КВН…

І. Ранок.

Наклеїти надписи на дверях, вхід у школу лише зі смайликами

ІІ. Шкільна лінійка.   По дзвінку старости шикують свої класи на лінійку

Директор. Добрий день! Вітаю з святом

Всіх, хто любить жартувати!

Сьогодні буде торба сміху,

Вам, любі діти, на утіху.

 Перше квітня всі чекають,

Бо сміятись полюбляють.

Хай звучить веселий сміх,

Щоб гарний настрій був у всіх!

 

Заступник.Тож, наше свято гумору починається!

                    Дозвольте зачитати урочистий наказ директора школи:

Наказ № 1 від 1 квітня цього року «Про святкування Дня гумору в  школі № 3

У зв’язку зі славною датою всього весе­лого людства наказую:

© Поздоровити зі святом всіх, хто розуміє жарт і полюбляє сміх.

© Забороняється: плакати, сумувати, нудьгу наганяти. Нехай сльози на ваших очах з’являються лише від сміху.

© Дозволяється: фантазувати, сміятися, співати і жартувати.

© На великій перерві обов’язково всім зібратися на жартівливу лінійку.

© В ознаменування Дня сміху оголосити святковий салют — гучні оплески.

« 2»  (Звучать святкові фанфари, лунають гучні оплески)

      З  наказом ознайомити всіх гостей, працівни­ків, а також усіх дітей: слухняних і не­слухняних,  веселих і сумних, високих і низеньких, худеньких і повненьких, кучерявих і гладеньких, білявих, чорнявих і руденьких.  Хай весела вдача ніколи не залишає вас!

 

Помічник 1: Шкільне життя — не шоколад,

І щоб воно ішло на лад,

Нам треба більше жартувати,

Невдачі гумором долати. 
 

Помічник 2: Тож для сміху,

Вам, любі гості, на утіху.

Всім пропонуєм  «Венігрет»

Шкільний веселий ко-ло-верт.

 

«3» Музика для клоунів.  Клоуни, вітаються за руки зі всіма, один з одним.

Бім: Добрий день усім в цім залі!

Бом:   Здається нас уже впізнали.

Бім:    Аплодуйте нам обом.  Звусь я Бім!

Бом:   Мене звуть Бом!

Бім: Ми – посмішок продавці , Гей, підходьте покупці!

Бом: Наш товар непростий,   Він веселий, весняний.

Бім: Весняний розпродаж, поспішайте,

Посмішку приміряйте! Кому посмішку? (діти піднімають руки)

Ой, як багато бажаючих! Воно і зрозуміло. Гарний настрій сьогодні нікому не завадить.

(роздають смайлики вчителям)

-         Вам ось ця подобається? Тримайте!

-         Зверніть увагу на цю.

-         Поміряйте ось цю посмішку.

-         Візьміть, це ваш розмір.

-         А для вас особливий екземпляр.

-         А ця вам підійде, будете задоволені.

Бом: Всі свої посмішки одягайте і сміятися починайте!

Бом: А тепер  всі в шахматному порядку ставайте та друзів своїх привітайте.

«4» колективний танок « МАКАРЕЛА»

Клоуни разом: Молодці, діти, один одного привітали і настрій підняли.

А тепер ми з радістю послухаємо вас, дорогі дітки!

 ВИСТУПИ УЧНІВ 5 – 7 КЛАСІВ

Конкурс « ПИТАННЯ  - ВІДПОВІДІ»

  • Що робить сторож, коли в нього на шапці сидить горобець? (Спить.)
  • Коли козі виповниться сім років, що буде далі? (Їй піде восьмий рік.)
  • Чому капелюх носять? (Тому що він ходити не вміє.)
  • Чому кішка бігає? (Тому що літати не вміє.)
  • Чому собака гавкає? (Тому що говорити не вміє.)
  • Коли машина їде, яке колесо в неї не крутиться при правому повороті? (Запасне.)
  • Коли чорній кішці найлегше пробратися в дім? (Коли двері відкриті.)
  • Ворона летить, а собака на хвості сидить. Чи може таке бути? (Може, тому що собака сидить на землі на власному хвості.)
  • Що тепліше за шубу? (Літо.)
  • На столі лежать лінійка, олівець, циркуль і транспортир. Необхідно накреслити на аркуші окружність. Із чого ви почнете? (Спочатку потрібно знайти аркуш паперу.)
  • Хто з трьох поросят збудував найкращий дім? (Наф-Наф.)
  • Які улюблені ласощі у персонажа «в розквіті сил»? (Плюшки.)
  • Як звали сестру доктора Айболитя? (Варвара.)
  • Найважчі запитання, тут слід зосередитися. Скільки ніг у сороканіжки? (Сорок.)
  • Хто врятував Муху-Цокотуху? (Комар.)
  • Скільки років прожили разом старі «біля самого синього моря»? («Рівно тридцять літ і три роки».)
  • Що слід зробити, щоб чотири хлопці залишилися в одному чоботі? (Кожному потрібно зняти по одному чоботу.)
  • Яка середня довжина рептилії, вимірювана пернатими? (38 папуг.)
  • На яке запитання неможливо відповісти «ні»? (На запитання «Чи ти живий?»)
  • Що кидають, коли в цьому є потреба, і піднімають, коли потреби немає? (Якір.)

Клоун 1. Друзі, жартуйте  щодня, а не лише першого квітня, адже сміх дає нам здоров’я і силу, продовжує життя. Тож, смійтеся на здоров’я!

 Клоун 2. Діти, який у вас настрій? (Діти показують, що чудовий) Тож, давайте свій гарний настрій розвеземо по всьому світу!

Всі: До нових зустрічей!

 

Заступник.  Тож слухайте другий наказ:

Учням 5 класу вишикуватися за вагою

Учням 6 класу вишикуватися за розміром взуття

Учням 7 класу вишикуватися  в алфавітному порядку

Учням 8 класу вишикуватися  по зросту

Учням 9 класу вишикуватися  по довжині волосся

Педагогічному колективу вишикуватися за  віком, тобто за роком народження.

 

 Клоуни.

Слухайте нашу команду:

                                       під музику всі бадьоро і весело відправляємося на уроки.

 

 «5» Клоуни утворюють 2 паровозики під веселу музику просуваються змійкою і виходять.

 – ми маленькие дети

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
31 січня
Переглядів
49
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку