Сценарій для виховного заходу з хімії "Юні Хіміки"

Про матеріал
Сценарій для виховного заходу "Юні хіміки". Позаурочний захід розрахований на учнів 7-11 класів
Перегляд файлу

Виховний захід «Сходинками хімії»

Вчитель. Доброго дня, дорогі присутні. Сьогоднішнє свято ми присвячуємо науці хімії тому, що ми живемо в час, коли хімія стала всесильною, проникла до всіх сфер життя, до всіх наук.

Любі одинадцятикласники, вже п’ятий рік ви живете в країні Хімія. Ви не помітили як стали найстаршими жителями. А всі менші мають рівнятися на  старших. Сьогодні кращі учні нашої школи підготовили для вас випробування. Ми перевіримо чи знаєте ви закони країни Хімія і чи можете далі тут проживати і отримати звання «Юний хімік»

Девіз нашого заходу:

«Думати – колективно,

Діяти – оперативно,

Сперечатись – доказово,

Це для всіх обов’язково!»

Отож першими вас будуть випробовувати семикласники.

Учень.  Привіт усім. Ми потрапили у чарівну країну лише місяць назад і ще не багато знаємо.

Учень. Тому назва нашої першої сходинки є «Чомучки».

Учень. Як ви вже здогадалися ми будемо вам по черзі задавати питання на які ви повинні відповісти і отримати бал.

1. Хто побудував будиночок у якому живуть 115 квартир де живуть різні жителі?(Д. І. Менделєєв)

2. А як він називається? (ПСХЕ)

3. Зараз ми вам показуватимемо посуд та прилади, але не кухонні, а хімічні. Ви повинні їх назвати:             

 Пробірка;

 Лійка;

 Тримач;

 Спиртівка;

 Мірний циліндр;

 колба;

 Штатив для пробірок.

1. Тепер давайте трішки пожартуємо. Перекладіть рідною мовою такі вирази:

 Не все те Аурум що блищить.

 Ферумний характер.

 За купрумний гріш продався.

 Слова це Арґентум, а мовчання Аурум.

 Куй ферум поки гаряче.

 Білий,як кальцій карбонат

 Багато H2O витекло.

Учень. Ну що ж, ми вам вручаємо першу частинку сходинок до замку.

Вчитель. Дякую вам діти за гру. І передаємо естафету 8-класникам.

                   Бажаю успіху!

Учень.  Ну із завданнями від 7 класу ви добре справилися. Але далі на вас чекає важче завдання. Слухайте уважно умови.

Учень.  Гра називається «Чарівний куб». Кожен по черзі виходить і кидає куб де висвітлиться запитання на яке ви маєте дати відповідь. (Додаток1)

                            (Грають учні….)

Вчитель. Дякую учням 8 класу. Ну що ж, любі 11-класники, втомилися? Пропоную трохи розслабитися і послухати музику. Але не все так просто – пісні ми будемо слухати як справжні хіміки. Я вам вмикатиму пісні, а ви маєте сказати що в них є хімічне.

(Мамаріка «Щастя», Калуш «Хвилі», Дакоока «Жива», Піанобой «Все, що тебе не вбиває», Скрябін «Добряк» (приспів))

Вчитель. От просять слово 9-класники.

Учениця. Всім привіт!  Ви знаєте, ми скоро луснимо від цікавості. Якось,  розмовляючи із вчителькою хімії, ми дізналися що на нас чекає новий розділ хімії –  це «Органічна хімія»

Учениця. От  і поясніть нам чим відрізняється органічна хімія від неорганічної. І це ви зможете зробити пройшовши лабіринт. (Додаток2)

                              (учні проходять лабіринт)

Учениця. Бачимо, що ви добре засвоїли ці теми.

Учениця. Тому тримайте нагороду. Ви заслуговуєте на неї.

Вчитель. Надаємо слово учням 10 класу.

Учениця. Навчаючись у 9 та 10 класі на деяких уроках ми не розуміли який у нас урок біологія чи хімія.

Учениця. Вивчаючі дані теми ми зрозуміли, що хімія і біологія дуже тісно пов’язані між собою. Ну і скажіть нам, будь ласка, які речовини потрібні для функціонування нашого організму. (білки, жири, вуглеводи)

Учениця. Ну і мова зараз піде про «солодке життя». У вас є соти із різними вуглеводами. Тож визначте властивості вуглеводів (Додаток 3)

Вчитель. Дякую всім за працю – всі потрудилися, як бджілки. Але вам, 11-класники, не вистачає декількох сходинок, щоб потрапити у чарівний замок і отримати звання «Юний хімік» ліцею. Прошу вас розважити присутніх використовуючи хімію. Якщо вам це вдасться – перемога за вами.

(учні виконують досліди)

 

Вчитель. Дорогі мої юні хіміки, скажіть, будь ласка, чи хімія приносить лише користь?

Учень.     Ми довго думали, що є хімія для нас? Яку роль вона відіграє для життя?

Учень.    По-перше, це наше життя – все, що ми відчуваємо, бачимо навколо, та й самі складаємося з хімічних речовин, які постійно реагують між собою.

Учень.     Віруси, мурашки, люди, планети, зірки, галактики – все у світі складається з хімічних елементів. По суті, увесь Всесвіт є дуже великим і дуже складним хімічним реактором. 

Учень.    По-друге – це найважливіша галузь економіки. Немає такої промисловості, в якій не була б задіяна хімія і розвиток якої не залежав би від досягнень у цій галузі. 

Учень.    По-третє – глобальні проблеми, що нині стоять перед нашою планетою (забруднене середовище, глобальне потепління, енергетична криза), можуть вирішити на практиці лише хіміки різних спеціальностей.

Учениця. А я хочу розказати про вплив харчових добавок на організм людини. Дану тему ми досліджували з моїми однокласниками.

(учениця захищає проєкт та роздає буклетики)

 Вчитель. Тепер ви точно заслуговуєте на звання «Юний хімік». Тож отримуйте нагороди.

Вчитель. Гарно дякую всім за увагу

                Бажаю всім, щоб в житті успішно протікали реакції любові.

                Щоб атомів щастя вашого серця не було рахунку.

                 Щоб головними елементами у вашому житті завжди

                                 залишалися здоров’я,

                                                        добро, успіх, достаток

                                                                            і найдорожчі люди!

 

 

 

 

 


 Додаток 1


Додаток 2


Додаток 3


 

docx
Додано
21 січня 2023
Переглядів
539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку