Сценарій до 8 Березня "Блондинки проти брюнеток".

Про матеріал

Сценарій до 8 Березня "Блондинки проти брюнеток" . Команда блондинок чи команда брюнеток? Вічні суперечки... А в нас з цього вийшло чудове свято.

Текст для ведучих, завдання для дівчат, гарний музичний супровід та відповідні слайди на інтерактивній дошці (презентація салонів, які "відвідували" дівчата) і все вдалося...

Презентацію додаю в інших моїх завантаженнях.

Перегляд файлу

Конкурсно-розважальна програма

 «БЛОНДИНКИ проти БРЮНЕТОК»

 

Ведуча. Добрий день, шановні  друзі!

Ведучий. Привіт усім. Ми щиро вітаємо найпрекраснішу половину нашої шкільної спільноти зі святом весни. Любі дівчата, весна — то ваша пора. Вона схожа на вас, бо така ж гарна, юна, весела і ніжна. Тож, ми, хлопці школи, вирішили зробити вам подарунок — присвятити сьогоднішню конкурсну програму весні і вам.

Ведуча. (звертається до ведучого). Ти і мене вітаєш?

Ведучий. Звичайно, я навіть висловив тобі комплімент, ще там, за кулісами.

Ведуча. Так, пригадую. Ти назвав моє святкове вбрання «класним прикидом», а вигляд — просто «відпадним». Нічого собі компліментик...

Ведучий. Між іншим, ці слова красномовно свідчать, що сьогодні я у захваті від тебе.

Ведуча. Знаєш, щиро кажучи, мені б хотілося, щоб ви - хлопці, захоплювалися нами не лише у свято, а й у будь-які інші дні. І компліменти висловлювали  у більш приємній формі.

До речі, ти не забув, що нам доручено вести конкурсну програму? До того ж не звичайну, а святково-весняну. І учасники її — дівчата нашої школи.

Ведучий. Це я пам'ятаю добре.

Ведуча. Тож постарайся сьогодні час від часу відзначати їхню красу та чарівність. І підбери якомога витонченіші компліменти, щоб не образити конкурсанток. Вони і так хвилюються.

Ведучий. НУ… добре!

Ведуча. Чудово, ти схоплюєш усе на льоту.

Ведучий. Отже, запрошуємо наших учасниць!

 

(Звучить музика. До залу входять учасниці, поділяються на дві команди, по 5 осіб у кожній. Глядачі та ведучі вітають їх оплесками.)

 

Ведуча. А сьогоднішня конкурсна програма має назву «Блондинки проти брюнеток». Команди наших дівчат  здійснять невеличку приємну прогулянку та відвідають кілька салонів в яких треба буде виконати деякі завдання.

Ведучий: А зараз у присутності наших конкурсанток та глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання : « А судді хто?»

Ведуча: Що ж, це явний симптом того, що настав час представити журі нашого конкурсу – справжніх експертів.

Ведучий: ___________________________________________________

____________________________________________________________

_____________________________________________________________

____________________________________________________________

Ведуча: Отже, журі представлено, конкурсантки на сцені, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси, творчості та кмітливості!

 

Ведучий: Розпочнеться наша мандрівка з «Образотворчого» салону. Завдання для команд наступні:

1.  Намалювати емблему команди.

2.  Скласти девіз команди.

 

(  Виступ учнів …….. класу)

 

Ведуча: Слово надається журі.

 

 

Ведучий. Що ж, продовжуємо нашу прогулянку. Наступна зупинка — «Модельний» салон. Власник салону підготував для дівчат такі завдання:

1.  Загальне для обох команд.

За допомогою туалетного  паперу, газет,різноманітних прикрас, ножиць та шпильок створити вбрання сезону весна-літо 2019.

-   Продемонструвати вбрання і прорекламувати його.

 

2.  Дати відповіді на запитання:

Запитання команді «Блондинки»

А) Як називається зйомний елемент жіночої зачіски, вироблений зі штучного або натурального волосся? (Шиньйон.)

 Б) У якій країні до національного чоловічого костюму входить спідниця? (Шотландія.)

В) Назвіть 5  відомих кутюр'є. (Валентино, Карден, Зайцев, Юдашкін, Лагерфельд, Пако Рабана, Гуччі, Версаче, Шанель , Марк Спенсер та ін.)

 

Запитання команді «Брюнетки»

А) Назвіть три класичні довжини спідниці? (Міні, міді та максі.)

Б) Що роблять з волоссям за допомогою спеціальних прасочок? (Вирівнюють)

В) Назвіть 5  відомих кутюр'є. (Валентино, Карден, Зайцев, Юдашкін, Лагерфельд, Пако Рабана, Гуччі, Версаче, Шанель, Марк Спенсер та ін.)

 

Ведуча: Дуже дякуємо нашим учасницям. А зараз слово надається журі.

Ведучий:  Ну і поки наші дівчатка трохи відпочинуть ми пропонуємо.

(Виступ учнів …….. класу)

 

Ведучий.Щойно ми переконалися, що наші учасниці виявляють не лише ерудицію, але й дивовижні винахідливість, фантазію та чудові грацію й смак.

Ведуча. А тим часом ми наближаємось до «Світського» салону. У давнину освіченими вважались дівчата, які добре зналися на музиці, літературі та знали всі секрети сервіровки столу. От ми і перевіримо, чи відповідають цим вимогам знання наших учасниць.

А завдання будуть наступні:

1. Показати декілька видів укладання серветок для святкового столу.

( Час – 3 хвилини)

2. Дати відповіді на запитання.

 

Запитання команді «Блондинки»

А) Як називається найменший музичний ансамбль? (Дует — складається з двох осіб.)

Б) Як у музиці називають найнижчий чоловічий голос? (Бас.)

В) Як називається найменша складова будь-якого музичного твору? (Нота.)

 

Запитання команді «Брюнетки»

 А) Як називається вищий навчальний музичний заклад? (Консерваторія.)

Б) Як називається музичний ансамбль, що складається з чотирьох осіб? (Квартет.)

В) Як у музиці називають високий голос хлопчика? (Дискант.)

 

Ведучий:  Поки  Журі підбиває підсумки другого конкурсу,

 до вашої уваги виступ учнів … класу)

Ведуча: Слово надається журі.

Ведуча: Послухай, а ти знаєш, як з’явилася жінка на світ?

Ведучий: Звичайно!  Бог наслав на чоловіка сон, і коли той міцно спав, з ребра Адама зробив Єву.

Ведуча: А мені відома цілком інша версія. Ось послухай. Після того, як до Бога звернувся чоловік і поскаржився на свою нудьгу, Бог замислився,  з чого ж зробити жінку, якщо ввесь людський матеріал пішов на чоловіка. І  тому став створювати жінку з кількох яскравих променів сонця, всіх чарівних фарб зорі, задумливого смутку, краси лебедя, грайливості кошеняти, граційності газелі,притягальної сили магніту.

Ведучий: А потім все змішав і додав: в’їдливості мухи, впертості осла, зажерливості акули, ревнощів тигриці, мстивості пантери, кровожерливості п’явки, дурману опіуму та невблаганності стихії.

Ведуча: Цю жінку Бог вручив чоловікові зі словами: « Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся її переробити. Зазнавай щастя з нею впродовж життя та терпи муки від неї до самої смерті». Ця легенда – жарт, але у ній є й доля істини, адже жінка – це одвічний біль і одвічна втіха. Вона може перетворити життя і на рай і на пекло. А ще вона може з нічого зробити скандал, салат і зачіску.

Ведучий: Бо кожна жінка по своїй суті – справжня фея, богиня. Тому ми і пропонуємо вам, шановні конкурсантки, зупинитись біля салону «Юних чарівниць». І самім створити справжню земну кулю з її  мешканцями.

Ведуча:  А завдання у Вас буде таке:

Вам треба «створити» нову планету – надути як можна  швидше повітряну  кульку  , придумати назву для  неї, а потім «заселити» цю планету людьми  швидко намалювати  на кульці  фігурки чоловічків  фломастерами. В кого за 1 хвилину  «жителів» на планеті  виявиться більше – той переможець.

Ведуча: Цей конкурс  журі оцінює за п'ятибальною системою.

 

( Виступ учнів …….. класу)

Ведучий: Далі ми запрошуємо наших конкурсанток до «Театрального» салону.

Ведуча: Кожна з команд отримує  дитячий віршик написаний на папері. Дівчатам треба прочитати його у різних художніх стилях, з  різним інтонуванням та настроєм:

1.  Комедійно, смішно .

2. Драмтично, сумно.

 3. Жахливо, страшно.

4. Як кішка, муркотячи.

5. Як частівку.

6. Як маленька дівчинка у  дитячому  садочку.

7.  Як диктор теленовин.

Віршик для команди  1.

Наша Таня гірко плаче,

Упустила в річку м*ячик!

Годі, Танечко, не плач

Не потоне в річці м*яч.

 

Віршик для команди  2.

 

Впав ведмедик на підлогу.

Відірвали йому ногу…

Все одно він самий кращий,

Не віддам його нізащо!

 

( виступи команд)

( Журі підбиває підсумки. Виступ учнів …….. класу)

 

Ведуча: Ну звичайно ж ми не можемо не перевірити наскільки наші дівчата розумні.

Ведучий: Тому  зараз  пропонуємо їм відвідати салон «Інтелектуальний». Та перевірити чи зможуть вони, як майбутні матусі,  допомагати своїй дитині у виконанні домашніх завдань.

Ведуча: А завдання в них буде таке: уявіть ,  що ваш першокласник сплутав усі слова в реченні  і вам треба розібрати цю плутанину, та записати текст правильно. Отже розпочнемо!

 

 

Плутанина.

Ужи летают в облаках,

Стрижи на севере во льдах
Орлы упрямы просто страх!

Чижи охотяться в горах,

Моржи в болоте, в комишах!

Киты  мечтают о мышах,

Ослы расселись на кустах,

Коты плывут в крутых волнах!

 

Виправити:

Ужи__ _____________________________________

Стрижи_____________________________________

Орлы ______________________________________

Чижи_______________________________________

Моржи_____________________________________

Киты________________________________________

Ослы_______________________________________

Коты_______________________________________

Ведуча:  Молодці наші дівчата, дуже добре впоралися з цим завданням.

І ми надаємо слово журі.

Ведучий:

Вітаєм Вас зі святом щиро нині,

Щоб Ви усі були щасливі

Щоб радості було доволі

І гроші Вам лились рікою.

 

 

Аби завжди в душі у вас
Горів вогонь кохання;
І хай у цей весняний час
Здійсняться всі бажання.
 

 

Ведуча :

Ой який ти молодець, дуже вчасно згадав про привітання для нашої жіночої половини. Тому , що саме зараз підійшов час відвідати нашим дівчатам останній «Творчий » салон. І показати свою творчість , креативність та художній смак.

 

 

Ведучий:

Так , тому , що із запропонованих речей (ватман , ножиці, журнали, фломастери)  їм треба буде зробити вітальний плакат до свята 8 березня.

Отже почали…

 

Ведуча:

А поки наші дівчатка працюють ми пропонуємо Вам переглянути муз. Номер від ______класу.

 

Ведуча: Шановні пані та панове! Наш конкурс підходить до свого логічного завершення, а це означає, що вердикт журі готовий, і ось уже через декілька хвилин стане відомо, яка ж з команд стала переможницею.

Ну а ми ще раз хочемо привітати Вас зі святом 8 Березня!

Ведучий:

Весна, як жінка. Жінка, як весна:

Буває ніжна, а бува примхлива,

То зазвучить грайливо, як струна,

А то раптово вибухне, мов злива!..

Весна і жінка. Жінка і весна:

У них обох свої земні турботи

Своя морська бездонна глибина,

Свої космічні зоряні висоти.

І не спізнаєш істину сповна,

Бо хміль думок обсиплеться, мов сонях...

Весна -це жінка. Жінка-це весна:

Чиясь розрада і чиєсь безсоння...

 

 

 

 

 

Ведуча.

Я просто жінка… Грішна і земна.

Не ангел я, не перший витвір Бога.

Так легко мною впитись без вина,

Я ж на устах залишу тільки здогад.

Я просто жінка… Суміш сміху й сліз,

Фонтан емоцій, джерело любові.

Я загадка, незвіданість, ескіз,

Рожеві сни і мрії кольорові.

Я просто жінка… Та в усі віки

В моє ім’я творили і вмирали,

З небес  зривали в пристрасті зірки,

Співали солов’ї нічні хорали.

Я просто жінка… Різна для усіх:

Для когось подруга, ну а комусь єдина.

В міцну я дружбу вірю, мов горіх,

А як любов, то тільки лебедина.

Я просто жінка… Та лише мені

Одній дано святе наймення Мати.

Я послана на землю, щоб в вогні

Своїх діток від бід охороняти.

Я просто жінка… Ніжна і слабка.

І в слабкості моя таємна сила.

Жіноча доля, кажуть, не легка,

Та іншої я в Бога не просила.

Я просто жінка...

 (Олена Іськова)

Ведучий.

З 8 Березня щиро вітаємо,

Вам любов і тепло віддаємо,

Хай у серці весна розквітає,

І життя щасливішим стає!

 

Ведуча.

Бажаємо щастя і тепла,

Весни, усмішок, сонця,

Щоб доля світла увійшла

До кожного віконця.

 

 

( Виступ журі)

Ведучий: Що ж, на жаль, навіть найчудовіше свято добігає кінця і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин.  То ж давайте ж іще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!

Ведуча: Шановні наші красуні – дівчата! Ми вітаємо вас всіх.  Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди! Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща!

Ведучий: А ми, чоловіки, давайте спробуємо дивитися на світ очима наших дівчат , любити і поважати їх, створювати їм всі умови для розквіту їхньої краси і інтелекту. Адже від того, як ставимося ми до жінки, матері, подруги, коханої і визначається культура цілої нації, а зрештою – культура нашої держави!

Ведучі: До побачення! До нових зустрічей!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 кл. (сценка від хлопців)

Вед.

Колись давно на славному Олімпі,

Жили одні Боги-чоловіки,

Так існували ще б вони довіку

Якби та не з*явилися жінки….

 

Гермес: - Я Гермес - вісник богів, вітаю тебе, о могутній Зевсе. А що це ти робиш? Ти ж бог, а працюєш,  як простолюдин?

Зевс: - Бог, Бог…  Та це  моя люба Гера відлучилася у салон краси. Бач, свято у неї… Та мало того, ще подарунок замовила -  крем заморський - «чорна перлина» називається. І де його шукати? Біда, тай годі... (миє далі). А ти не вештайся тут,  Гермесе, не заважай порядному чоловікові працювати.

Гермес: - Тобою керує жінка? Який же ти бог?

Зевс: - (витираючи піт з чола,  сідає) А знав би ти, який у Гери характер. З нею не посперечаєшся. Не зроблю всього, то вона не подивиться, що я бог. Як почне метати блискавиці з очей - спопелить до тла!

(З’являється Юпітер у фартусі та з качалкою в руці)

Юпітер: - Оце так маячня ця домашня робота! Жив собі, не тужив, і от зустрів Афіну і почалося: милий, помий посуд, милий, приготуй сніданок, милий, випери білизну,... годі з нас (скидає фартух). Знущаються, Зевсе, давай виженемо наших богинь на землю!

Гермес: - Ви що? Та чого ми варті без жінок? Вони такі ніжні, красиві, витончені.

Юпітер: - А ти не лізь! Добре тобі говорити,  ти ж іще не одружений!

(Суперечка між Гермесом і Юпітером)

Зевс: - Ну,  годі сперечатися! Я  - головний бог, і останнє слово за мною. Вигнати їх ми завжди встигнемо, краще подивимось у мій срібний піднос, як ставляться до жінки жителі землі? Чи жаліють їх? І що це за жіноче свято? Принеси, Гермесе, мій срібний піднос і золоте яблуко.

(Всі троє дивляться на піднос, по якому котиться золоте яблуко, Зевс, Юпітер і Гермес зникають.  Виходять ведучі.)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 вересня 2019
Переглядів
1888
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку