Сценарій до 8 Березня "Блондинки проти брюнеток" . Команда блондинок чи команда брюнеток? Вічні суперечки... А в нас з цього вийшло чудове свято.
Текст для ведучих, завдання для дівчат, гарний музичний супровід та відповідні слайди на інтерактивній дошці (презентація салонів, які "відвідували" дівчата) і все вдалося...
Презентацію додаю в інших моїх завантаженнях.
Конкурсно-розважальна програма
«БЛОНДИНКИ проти БРЮНЕТОК»
Ведуча. Добрий день, шановні друзі!
Ведучий. Привіт усім. Ми щиро вітаємо найпрекраснішу половину нашої шкільної спільноти зі святом весни. Любі дівчата, весна — то ваша пора. Вона схожа на вас, бо така ж гарна, юна, весела і ніжна. Тож, ми, хлопці школи, вирішили зробити вам подарунок — присвятити сьогоднішню конкурсну програму весні і вам.
Ведуча. (звертається до ведучого). Ти і мене вітаєш?
Ведучий. Звичайно, я навіть висловив тобі комплімент, ще там, за кулісами.
Ведуча. Так, пригадую. Ти назвав моє святкове вбрання «класним прикидом», а вигляд — просто «відпадним». Нічого собі компліментик...
Ведучий. Між іншим, ці слова красномовно свідчать, що сьогодні я у захваті від тебе.
Ведуча. Знаєш, щиро кажучи, мені б хотілося, щоб ви - хлопці, захоплювалися нами не лише у свято, а й у будь-які інші дні. І компліменти висловлювали у більш приємній формі.
До речі, ти не забув, що нам доручено вести конкурсну програму? До того ж не звичайну, а святково-весняну. І учасники її — дівчата нашої школи.
Ведучий. Це я пам'ятаю добре.
Ведуча. Тож постарайся сьогодні час від часу відзначати їхню красу та чарівність. І підбери якомога витонченіші компліменти, щоб не образити конкурсанток. Вони і так хвилюються.
Ведучий. НУ… добре!
Ведуча. Чудово, ти схоплюєш усе на льоту.
Ведучий. Отже, запрошуємо наших учасниць!
(Звучить музика. До залу входять учасниці, поділяються на дві команди, по 5 осіб у кожній. Глядачі та ведучі вітають їх оплесками.)
Ведуча. А сьогоднішня конкурсна програма має назву «Блондинки проти брюнеток». Команди наших дівчат здійснять невеличку приємну прогулянку та відвідають кілька салонів в яких треба буде виконати деякі завдання.
Ведучий: А зараз у присутності наших конкурсанток та глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання : « А судді хто?»
Ведуча: Що ж, це явний симптом того, що настав час представити журі нашого конкурсу – справжніх експертів.
Ведучий: ___________________________________________________
____________________________________________________________
_____________________________________________________________
____________________________________________________________
Ведуча: Отже, журі представлено, конкурсантки на сцені, а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси, творчості та кмітливості!
Ведучий: Розпочнеться наша мандрівка з «Образотворчого» салону. Завдання для команд наступні:
1. Намалювати емблему команди.
2. Скласти девіз команди.
( Виступ учнів …….. класу)
Ведуча: Слово надається журі.
Ведучий. Що ж, продовжуємо нашу прогулянку. Наступна зупинка — «Модельний» салон. Власник салону підготував для дівчат такі завдання:
1. Загальне для обох команд.
За допомогою туалетного паперу, газет,різноманітних прикрас, ножиць та шпильок створити вбрання сезону весна-літо 2019.
- Продемонструвати вбрання і прорекламувати його.
2. Дати відповіді на запитання:
Запитання команді «Блондинки»
А) Як називається зйомний елемент жіночої зачіски, вироблений зі штучного або натурального волосся? (Шиньйон.)
Б) У якій країні до національного чоловічого костюму входить спідниця? (Шотландія.)
В) Назвіть 5 відомих кутюр'є. (Валентино, Карден, Зайцев, Юдашкін, Лагерфельд, Пако Рабана, Гуччі, Версаче, Шанель , Марк Спенсер та ін.)
Запитання команді «Брюнетки»
А) Назвіть три класичні довжини спідниці? (Міні, міді та максі.)
Б) Що роблять з волоссям за допомогою спеціальних прасочок? (Вирівнюють)
В) Назвіть 5 відомих кутюр'є. (Валентино, Карден, Зайцев, Юдашкін, Лагерфельд, Пако Рабана, Гуччі, Версаче, Шанель, Марк Спенсер та ін.)
Ведуча: Дуже дякуємо нашим учасницям. А зараз слово надається журі.
Ведучий: Ну і поки наші дівчатка трохи відпочинуть ми пропонуємо.
(Виступ учнів …….. класу)
Ведучий.Щойно ми переконалися, що наші учасниці виявляють не лише ерудицію, але й дивовижні винахідливість, фантазію та чудові грацію й смак.
Ведуча. А тим часом ми наближаємось до «Світського» салону. У давнину освіченими вважались дівчата, які добре зналися на музиці, літературі та знали всі секрети сервіровки столу. От ми і перевіримо, чи відповідають цим вимогам знання наших учасниць.
А завдання будуть наступні:
1. Показати декілька видів укладання серветок для святкового столу.
( Час – 3 хвилини)
2. Дати відповіді на запитання.
Запитання команді «Блондинки»
А) Як називається найменший музичний ансамбль? (Дует — складається з двох осіб.)
Б) Як у музиці називають найнижчий чоловічий голос? (Бас.)
В) Як називається найменша складова будь-якого музичного твору? (Нота.)
Запитання команді «Брюнетки»
А) Як називається вищий навчальний музичний заклад? (Консерваторія.)
Б) Як називається музичний ансамбль, що складається з чотирьох осіб? (Квартет.)
В) Як у музиці називають високий голос хлопчика? (Дискант.)
Ведучий: Поки Журі підбиває підсумки другого конкурсу,
до вашої уваги виступ учнів … класу)
Ведуча: Слово надається журі.
Ведуча: Послухай, а ти знаєш, як з’явилася жінка на світ?
Ведучий: Звичайно! Бог наслав на чоловіка сон, і коли той міцно спав, з ребра Адама зробив Єву.
Ведуча: А мені відома цілком інша версія. Ось послухай. Після того, як до Бога звернувся чоловік і поскаржився на свою нудьгу, Бог замислився, з чого ж зробити жінку, якщо ввесь людський матеріал пішов на чоловіка. І тому став створювати жінку з кількох яскравих променів сонця, всіх чарівних фарб зорі, задумливого смутку, краси лебедя, грайливості кошеняти, граційності газелі,притягальної сили магніту.
Ведучий: А потім все змішав і додав: в’їдливості мухи, впертості осла, зажерливості акули, ревнощів тигриці, мстивості пантери, кровожерливості п’явки, дурману опіуму та невблаганності стихії.
Ведуча: Цю жінку Бог вручив чоловікові зі словами: « Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся її переробити. Зазнавай щастя з нею впродовж життя та терпи муки від неї до самої смерті». Ця легенда – жарт, але у ній є й доля істини, адже жінка – це одвічний біль і одвічна втіха. Вона може перетворити життя і на рай і на пекло. А ще вона може з нічого зробити скандал, салат і зачіску.
Ведучий: Бо кожна жінка по своїй суті – справжня фея, богиня. Тому ми і пропонуємо вам, шановні конкурсантки, зупинитись біля салону «Юних чарівниць». І самім створити справжню земну кулю з її мешканцями.
Ведуча: А завдання у Вас буде таке:
Вам треба «створити» нову планету – надути як можна швидше повітряну кульку , придумати назву для неї, а потім «заселити» цю планету людьми – швидко намалювати на кульці фігурки чоловічків фломастерами. В кого за 1 хвилину «жителів» на планеті виявиться більше – той переможець.
Ведуча: Цей конкурс журі оцінює за п'ятибальною системою.
( Виступ учнів …….. класу)
Ведучий: Далі ми запрошуємо наших конкурсанток до «Театрального» салону.
Ведуча: Кожна з команд отримує дитячий віршик написаний на папері. Дівчатам треба прочитати його у різних художніх стилях, з різним інтонуванням та настроєм:
1. Комедійно, смішно .
2. Драмтично, сумно.
3. Жахливо, страшно.
4. Як кішка, муркотячи.
5. Як частівку.
6. Як маленька дівчинка у дитячому садочку.
7. Як диктор теленовин.
Віршик для команди 1.
Наша Таня гірко плаче,
Упустила в річку м*ячик!
Годі, Танечко, не плач
Не потоне в річці м*яч.
Віршик для команди 2.
Впав ведмедик на підлогу.
Відірвали йому ногу…
Все одно він самий кращий,
Не віддам його нізащо!
( виступи команд)
( Журі підбиває підсумки. Виступ учнів …….. класу)
Ведуча: Ну звичайно ж ми не можемо не перевірити наскільки наші дівчата розумні.
Ведучий: Тому зараз пропонуємо їм відвідати салон «Інтелектуальний». Та перевірити чи зможуть вони, як майбутні матусі, допомагати своїй дитині у виконанні домашніх завдань.
Ведуча: А завдання в них буде таке: уявіть , що ваш першокласник сплутав усі слова в реченні і вам треба розібрати цю плутанину, та записати текст правильно. Отже розпочнемо!
Плутанина.
Ужи летают в облаках,
Стрижи на севере во льдах
Орлы упрямы просто страх!
Чижи охотяться в горах,
Моржи в болоте, в комишах!
Киты мечтают о мышах,
Ослы расселись на кустах,
Коты плывут в крутых волнах!
Виправити:
Ужи__ _____________________________________
Стрижи_____________________________________
Орлы ______________________________________
Чижи_______________________________________
Моржи_____________________________________
Киты________________________________________
Ослы_______________________________________
Коты_______________________________________
Ведуча: Молодці наші дівчата, дуже добре впоралися з цим завданням.
І ми надаємо слово журі.
Ведучий:
Вітаєм Вас зі святом щиро нині,
Щоб Ви усі були щасливі
Щоб радості було доволі
І гроші Вам лились рікою.
Аби завжди в душі у вас
Горів вогонь кохання;
І хай у цей весняний час
Здійсняться всі бажання.
Ведуча :
Ой який ти молодець, дуже вчасно згадав про привітання для нашої жіночої половини. Тому , що саме зараз підійшов час відвідати нашим дівчатам останній «Творчий » салон. І показати свою творчість , креативність та художній смак.
Ведучий:
Так , тому , що із запропонованих речей (ватман , ножиці, журнали, фломастери) їм треба буде зробити вітальний плакат до свята 8 березня.
Отже почали…
Ведуча:
А поки наші дівчатка працюють ми пропонуємо Вам переглянути муз. Номер від ______класу.
Ведуча: Шановні пані та панове! Наш конкурс підходить до свого логічного завершення, а це означає, що вердикт журі готовий, і ось уже через декілька хвилин стане відомо, яка ж з команд стала переможницею.
Ну а ми ще раз хочемо привітати Вас зі святом 8 Березня!
Ведучий:
Весна, як жінка. Жінка, як весна:
Буває ніжна, а бува примхлива,
То зазвучить грайливо, як струна,
А то раптово вибухне, мов злива!..
Весна і жінка. Жінка і весна:
У них обох свої земні турботи
Своя морська бездонна глибина,
Свої космічні зоряні висоти.
І не спізнаєш істину сповна,
Бо хміль думок обсиплеться, мов сонях...
Весна -це жінка. Жінка-це весна:
Чиясь розрада і чиєсь безсоння...
Ведуча.
Я просто жінка… Грішна і земна.
Не ангел я, не перший витвір Бога.
Так легко мною впитись без вина,
Я ж на устах залишу тільки здогад.
Я просто жінка… Суміш сміху й сліз,
Фонтан емоцій, джерело любові.
Я загадка, незвіданість, ескіз,
Рожеві сни і мрії кольорові.
Я просто жінка… Та в усі віки
В моє ім’я творили і вмирали,
З небес зривали в пристрасті зірки,
Співали солов’ї нічні хорали.
Я просто жінка… Різна для усіх:
Для когось подруга, ну а комусь єдина.
В міцну я дружбу вірю, мов горіх,
А як любов, то тільки лебедина.
Я просто жінка… Та лише мені
Одній дано святе наймення Мати.
Я послана на землю, щоб в вогні
Своїх діток від бід охороняти.
Я просто жінка… Ніжна і слабка.
І в слабкості моя таємна сила.
Жіноча доля, кажуть, не легка,
Та іншої я в Бога не просила.
Я просто жінка...
(Олена Іськова)
Ведучий.
З 8 Березня щиро вітаємо,
Вам любов і тепло віддаємо,
Хай у серці весна розквітає,
І життя щасливішим стає!
Ведуча.
Бажаємо щастя і тепла,
Весни, усмішок, сонця,
Щоб доля світла увійшла
До кожного віконця.
( Виступ журі)
Ведучий: Що ж, на жаль, навіть найчудовіше свято добігає кінця і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. То ж давайте ж іще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!
Ведуча: Шановні наші красуні – дівчата! Ми вітаємо вас всіх. Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди! Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща!
Ведучий: А ми, чоловіки, давайте спробуємо дивитися на світ очима наших дівчат , любити і поважати їх, створювати їм всі умови для розквіту їхньої краси і інтелекту. Адже від того, як ставимося ми до жінки, матері, подруги, коханої і визначається культура цілої нації, а зрештою – культура нашої держави!
Ведучі: До побачення! До нових зустрічей!!!!!!!!!!!!
11 кл. (сценка від хлопців)
Вед.
Колись давно на славному Олімпі,
Жили одні Боги-чоловіки,
Так існували ще б вони довіку
Якби та не з*явилися жінки….
Гермес: - Я Гермес - вісник богів, вітаю тебе, о могутній Зевсе. А що це ти робиш? Ти ж бог, а працюєш, як простолюдин?
Зевс: - Бог, Бог… Та це моя люба Гера відлучилася у салон краси. Бач, свято у неї… Та мало того, ще подарунок замовила - крем заморський - «чорна перлина» називається. І де його шукати? Біда, тай годі... (миє далі). А ти не вештайся тут, Гермесе, не заважай порядному чоловікові працювати.
Гермес: - Тобою керує жінка? Який же ти бог?
Зевс: - (витираючи піт з чола, сідає) А знав би ти, який у Гери характер. З нею не посперечаєшся. Не зроблю всього, то вона не подивиться, що я бог. Як почне метати блискавиці з очей - спопелить до тла!
(З’являється Юпітер у фартусі та з качалкою в руці)
Юпітер: - Оце так маячня ця домашня робота! Жив собі, не тужив, і от зустрів Афіну і почалося: милий, помий посуд, милий, приготуй сніданок, милий, випери білизну,... годі з нас (скидає фартух). Знущаються, Зевсе, давай виженемо наших богинь на землю!
Гермес: - Ви що? Та чого ми варті без жінок? Вони такі ніжні, красиві, витончені.
Юпітер: - А ти не лізь! Добре тобі говорити, ти ж іще не одружений!
(Суперечка між Гермесом і Юпітером)
Зевс: - Ну, годі сперечатися! Я - головний бог, і останнє слово за мною. Вигнати їх ми завжди встигнемо, краще подивимось у мій срібний піднос, як ставляться до жінки жителі землі? Чи жаліють їх? І що це за жіноче свято? Принеси, Гермесе, мій срібний піднос і золоте яблуко.
(Всі троє дивляться на піднос, по якому котиться золоте яблуко, Зевс, Юпітер і Гермес зникають. Виходять ведучі.)