Сценарій до Дня Святого Валентина "Хто зверху?"

Про матеріал
Сценарій заходу до Дня Святого Валентина для старшокласників "Хто зверху?". Нашим учням дуже подобається)
Перегляд файлу

Конкурсна програма до Дня Св.Валентина

«Хто зверху?»

 

(Під музику виходять гравці і ведучі)

 

Ведучий. Доброго дня! Доброго дня пані та панове! Вас вітає шоу  «Хто зверху?»! 

Ведуча. Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що  дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

Ведучий. Й найнаївніша… Адже сьогодні, хлопці покажуть, хто править світом. З Богом! То ж  давайте представляти наших учасників.

Ведучий. (представлення команди хлопців).

Ведуча. (представлення команди дівчат).

Ведучий. Дуже у вас така гарна команда. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри – пані  _________________________!

Суддя. Мої вітання ведучим,  дівчатам, хлопцям та глядачам. Давайте домовимось так – за мною  об’єктивність, за Вами – запальна гра. І нехай переможуть найсильніші!

Ведуча. Тобто ми – дівчата.

Ведучий. Дякуємо пані суддя.  На шляху до перемоги у кожної команди є шість  конкурсів та фінальне завдання. Кожен конкурс оцінюється у  10 балів. Але команда переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на п’ять  балів, якщо  зможе дати відповідь на додаткове питання. 

Ведуча. У нас залишилася одна незавершена справа  – хто починає перший раунд?

 

Міні-конкурс «Орел чи решка».

(Учні кидають монету, щоб визначити, хто першим розпочинатиме конкурсну програму.)

 

Ведучий: Отже, перший конкурс «Жінка чи чоловік».

 

Ведуча: У цьому конкурсі учасникам по черзі будуть ставитися запитання, відповіді на які можуть бути тільки «жінка» або «чоловік».

 

Ведучий: На все про все у команд є по 60 секунд. Ну, що ж, починаємо!

 

(проводиться конкурс).

 

 Бонусне питання

 

Ведуча. Дівчатка, ми знаємо, що у нас немає проблем з інтелектом. Доказом цього стане наш наступний конкурс «Збери слово». 

Ведучий.  Зараз наші асистенти виносять Вам необхідний реквізит.

Ведуча. Дівчатка не лякайтеся. Зараз нам насправді потрібно бути дуже оперативними.

Ведучий. Правила наступні:  моя напарниця або я зачитуємо питання, команди їх відгадують і вибудовують слово з літер, які  в них на табличках. Слово складаємо зліва направо. На це їм дається 1 хвилина. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка  склала меншу кількість слів – 0 балів.

Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов.

 

(проводиться конкурс)

 

Бонусне питання

 

Ведучий: Всі ми любимо слухати музику. Хтось надає перевагу року, хтось слухає реп, а інші обирають поп. Але є пісні, які знають усі. Ось зараз ми і перевіримо, як добре ви знаєте українські пісні. Наступний конкурс «Вгадай пісню».

 

Ведуча: Крім того ми дізнаємося про ваші таланти міма. Зараз ви отримаєте навушники. Ваше завдання прослухати пісню і показати її назву своїй команді. Не можна розмовляти, або видавати певні звуки.

 

Ведучий: І ще одне важливе правило, гравці не можуть показувати виконавця. Лише назву пісні. Якщо ви не знаєте назву, то показуйте сюжет пісні. На це завдання у вас 90 секунд.

 

(проводиться конкурс)

 

Бонусне питання

 

Ведучий. Зараз ми переходимо до конкурсу  «Хто я?».

Ведуча. Гравець команди зображений на картині, на якій може бути один або декілька персонажів. Головна задача вгадати, що це за персонаж. Дорогі учасники, ваша поведінка має бути виваженою, можна відповідати «так» або «ні», а сам учасник буде ставити запитання, на які можна дати лише пряму відповідь.

Ведучий. Почнемо з твоїх?

Ведуча. Дівчатка, давайте вже відстріляємося та будем мати чистий спокій. Кого з  моїх коліжаночок хочеш бачити?

Ведучий. Звісно ________________________! У вас є 90 с.

(Команда відгадує картинку).

 

Ведучий. Кого з цих богатирів ти хочеш бачити на цій картині?

Ведуча. Всі розумні, інтелектуальні, але бачу в цій картині я тебе ____________. У вас є 90 с.

(Команда відгадує картинку)

 

Ведучий. Пані суддя скажіть будь-ласка, як Вам цей конкурс і що ви думаєте?

Суддя.  Обидва учасника – просто молодці, але швидше впоралися в цьому конкурсі - _________________.

 

Бонусне питання

 

Ведуча: Наступний конкурс «Обмін ролями». Ми всі знаємо, які ви вправні і кмітливі, але чи зможете ви виконати завдання, яке зазвичай належить протилежній статі?

 

Ведучий: Так! Сьогодні ми приготували для вас особливе завдання, дівчата. Але я думаю, ви не проти якщо цього разу ми почнемо перші?

 

Ведуча: Звісно! Отже слухайте наше вам завдання:

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

(проводиться конкурс)

 

Бонусне питання

 

Ведучий: Останній перед фіналом конкурс - «Чиє це?». Дівчата, будьте такі ласкаві, розташуйте наших хлопців біля тих речей, які, на вашу думку належать саме їм. А крім того, за кожним предметом ховається певна історія із життя учасника:

 

(ведучий розказує частину історії і повідомляє який предмет схований за нею)

 

(дівчата розставляють)

 

Ведучий: Дякую, дівчата! А тепер на рахунок 3, хлопці, станьте будь-ласка кожен до своїх предметів. Один, два, три! (Підраховуються правильні відповіді)

 

Ведуча: Я вважаю, ми достойно впоралися. А тепер ваша черга. Шановні чоловіки, розташуйте прекрасних леді біля їх предметів.

 

(ведуча розказує частину історії і повідомляє який предмет схований за нею)

 

(хлопці розставляють)

 

Ведуча: Молодці, хлопці! А тепер дівчата, займіть правильні місця на рахунок 3. 1,2,3! (Підраховуються правильні відповіді).

 

Бонусне питання

 

«Фінал»

Ведучий. Ми переходимо до останнього, фінального конкурсу. Кожен з учасників отримав по клаптику картону, які представляють собою половину серця. Ваше завдання знайти другу половину саме свого серця.

 Ведуча. Перед вами купки з половинок сердець і лише по одній з них підходять саме вам. Яка команда закінчить перша – та і перемогла. Все дуже просто. За моїм сигналом – 3, 2,1. Почали!

 

Ведуча. Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Саме тому протягом, майже, всього життя людина наполегливо навчається. І не важливо чоловік ти чи жінка. Важливо лише те, що всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності.  Тож будьте розумними!!!!

 

Ведучий. А великий  російський  письменник  Л.Толстой  казав,  що  людину можна оцінювати дробом, знаменник якого становить те  хороше, що вона думає про себе сама, а чисельник — те хороше,  що  про  цю  людину  думають  інші.  Бажаємо  усім,  щоб  щастя  додавалося,  а 

горе  віднімалося,  щоб  достаток  множився,  а любов ділилась.

 

Ведуча: Надаємо слово нашому судді!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Праута Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шинкарук Олександр Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
8134
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку