Сценарій до дня вчителя 2021

Про матеріал
Сценарій розроблений учнями одинадцятих класів із залученням своїх класних керівників, з допомогою педагога-організатора, для святкування дня вчителя з використанням інтерактивних форм роботи,а саме "dansетерапія",відеопривітання та ін.
Перегляд файлу

День вчителя 2021

Всі вчителі сидять за столами,учнів нема,виходять класні керівники.

1.О.привіт!Хоч тебе знайшла!

2.А що сталося?

1.Ні моїх,ні твоїх!

2.А що сьогодні біологія?

1.Та ні,день вчителя!

2.Що робити?Колеги вже в залі!

1.Прийдеться імпровізувати!

2.А хіба нам уперше?

1.Щось придумаємо!

2.А може,спробуємо їх ще пошукати?

1.Дивись,ото діти,залишили нам вітальне посилання!

Відео-вітання

Завершується відео,заходять діти,разом:

Вітаємо! Вітаємо! Вітаємо!Вітаємо!Вітаємо!

Вед.1 У  нас не має самоврядування,але у нас є свій директор.

Вед.2 ..І у нього звісно є заступники,тому їм слово

(Діти сідають)

Директор: Добрий день, товариство!

 Дозвольте привітати Вас і себе із нашим професійним святом – Днем працівника освіти. Або просто – з Днем вчителя!

Заступник директора з виховної роботи: Ой, дякуємо – дякуємо! І знаєте, у мене вже є ідея, як можна його відсвяткувати!

Директор: Та, почекайте, Леся Антонівна! Що ж Ви вічно з тими ідеями… Я ще ж не встиг навіть нічого побажати…

Заступник директора з навчальної роботи: Правильно. Мудра думка. Швиденько бажайте нам щось і йдемо до мене почитаємо.Я вже книжки для обговорення підготував.

Директор: Товариство! Ви ж знаєте, що в нашій професії головне? Здоров’я і терпіння! То ж я Вам цього насамперед бажаю! То що Ви хотіли сказати, Леся Антонівна?

Заступник директора з виховної роботи : Так, я власне хотіла сказати, щоб ми цього року зробили щось по новому… Ми ж завжди ідемо своїм шляхом, правда? Ми маємо свої самобутні традиції і не будемо від них відступати. А давайте організуємо свій власний справжній хаб!

Директор:Леся Антонівна. А можна якось по українськи. Я розумію, що Ви там англійську десь підпільно вивчаєте… Але ж…

Заступник директора з виховної роботи : Хаб! Це ж так круто! Бачите, у всіх світлиці, кав’ярні, а у нас буде хаб! Це такий центр діяльності, наш професійний вчительський хаб!

Заступник директора з навчальної роботи:: А що? Непогано! Хаб то хаб! Йду по нову кижку!

Директор: Кажете? То гаразд. Затверджую! Що ж, товариство, запрошуємо Вас усіх у наш Teachers hab!

Заступник директора з виховної роботи: У нашому хабі буде декілька рубрик. І для початку, так як всі ми вчителі дуже любимо поговорити ( побалакати) , то відкриваємо локацію «Педагогічні теревені».

      Запрошуємо ведучих цієї рубрики Ірину та Богдана

(оплески)

Вед.1 Як відомо,вчителю не дай поїсти,а дай поговорити

Вед.2 Справді,Ірино,це одна з професійних звичок,тому давайте побалакаємо.

Вед.1. Ми маємо для вас цікаві запитання,тому і даємо вам можливість наговоритись

Вед.2 Пропонуємо рандомно вибрати собі питання…

Вед.1. Кожен стіл вибере собі питання.

(Вибирають,музика)

Вед.2. А тепер проосимо зачитати,яке питання вам попалось і за бажанням відповісти

(Відповідають)

Вед.1 Дякуємо за чудові відповіді,а ми пропонуємо подивитись як діти з батьками готують домашні завдання.

Сценка(мама вчить уроки з дочкою,тато читає газету)

Дочка І  чого я ті уроки не вивчила?

Мама Так ми з тобою домовлялися. Поки всі задачі не вирішиш спати не підеш. Домовлялися?..Домовлялись я запитую?

Дочка Та

Мама Давай пиши перший землекоп… Хто такий землекоп знаєш?

Дочка Знаю. Земляний поліцейський

Мама Ні, землекоп, коп від слова копати, людина, яка копає землю і копає він зі швидкістю 5м\год. Малюй

Дочка  Що малювати?

Мама Малюй лінію

Дочка Як я тобі намалюю лінію, у нас кімната всього 4 метри

Мама Просто на аркуші малюй лінію. Ось це 5 метрів. І так перший землекоп

Дочка Їх що там декілька чи що?

Мама Двоє

Дочка Дякую, Істерень що у тебе такі задачі тяжкі

Мама Перший землекоп копає траншею зі швидкістю 5 м\год. Зрозуміло?

Дочка Я спати хочу

Мама Я також спати хочу, пів друга ночі, а ми сидимо тут задачі вирішуємо. Я тобі казала, зі школи прийдеш, математику зробиш і роби що хочеш. Говорила?

Дочка Говорила.

Мама Говорила і чого ти не зробила?

Дочка Не треба було мене народжувати

Мама Так, ти зі школи, прийшла що ти робила?

Дочка Їла.

Мама А потім?

Дочка Спала

Мама Виспалась?

Дочка Ні

 Мама Чого?

Дочка То що я не сильно спала

Мама Так…. ще раз. Два землекопи копають траншею, уяви що ти землекоп

Дочка Я не хочу бути ніяким землекопом. Я тобі 100 разів говорила, я хочу бути доктором

Мама Добре….. Хірург і анастезіолог копають траншею

Дочка Навіщо?

Мама Операція невдало вийшла, один наркоз неправильно вирахував, інший іще щось. А все через те, що в школі погано вчились. Отже, один  копав траншею зі швидкістю 5 м\год, інший 2 м\год

Дочка Вони,що там зміюку  хоронять

Мама Зміюку… Один – 5, інший 2, отже скільки разом?

- Скільки?

Мама 2 + 5 скільки?

Дочка 7

Мама 7, половину задачі вже вирішили, 7 чого?

Дочка Метрів

Мама 7 метрів. Добре. Метрів що?

Дочка Змія

Мама Я не буду більше з нею то робити, йди сам Це не можливо,взагалі!

Тато Ойй що ви там не можете  так, зараз тобі батя допоможе. Що у нас тут за задача?

Тато Хірург і анастезіолог копають траншею

Тато Це що за підручник?

Дочка Я не винна що такі цікаві задачі

Мама Так зачекай…Отже,перший землекоп копає траншею зі швидкістю 5 м\год,другий 2 м\год Скільки метрів траншеї вони викопають за 1,5 год.Ну що тут не зрозуміло.Давай я тобі напишу,а ти перепишеш

Мама Я тобі зараз напишу,поклади ручку,я хочу,щоб вона сама все зрозуміла…

Дочка Та нууууу…

Мама Так,досить нити…Скільки землекопів?

Дочка Сім

Мама Землекопів скільки?

Дочка Два

Мама Разом вони скільки копають метрів за годину…

Дочка Сім

Мама За годину 7,а за 1,5 ?

Дочка Ви мене не любите!

Мама Що ти таке кажеш?

Дочка Ви мене у циганів купили,так і хочете,щоб я поскоріше вмерла

Мама Так ,все,що ти верзеш?Давай перерву зробимо на пляцок…пляцок будем?

Дочка Так…

Мама Давай ,пляцок будем …і задачу швидко вирішимо..(йде і повертається)

Мама Хто з’їв тортик?

Тато Слухайте,ну звідки я знав,що ваші землекопи в пів другої ночі до пляцка дійдуть…

Мама Так,замість пляцка що хочемо?

- Гамбургер..

Мама Добре,зараз тато поїде за гамбургером зі швидкістю 5 м\год

Тато Та нікуди я не поїду …Давай так,перший землекоп копає траншею зі швидкістю 7м\год,другий за 1,5…. Ні,отже другий -  в 1.5 рази більше… Вірно?

Дочка(до тата) Ти нащо пляцок з’їв?

Тато Я не можу з нею

Мама  Так,ще раз….7 м  вони копають траншею за  1 год,то за 1,5 год скільки?

Дочка (Кричить)Та не знаю я!!!

Мама Так,я зараз буду на телефон знімати  і в інтернет викладати,як  та дівчинка  з бочками та грибами

Дочка (Плаче) Не хочу я

Мама Добре, вчись тоді…Сім метрів траншеї - за одну годину,за 1,5 год скільки?

Дочка Вісім?

Мама Ух ти!!!Цікавіше!

Дочка 9?

 Мама Більше

Дочка 10?

 Мама Більше

Дочка 11?

Мама Менше

 Дочка 10?

Мама Більше

Дочка 11?

Мама Менше

Дочка Ти знущаєшся наді мною?

Мама Між 10 і 11  є щось?

Дочка 10.30?

Мама По-іншому 10.30 це?

Дочка Пізно?

Мама Пів другої це пізно,а 10.30 це скільки?

Дочка Та 10.30 це!!!

Мама Сиди там!Підказувальник! Вже тато підказав!

Дочка Що писати? 10 чи 30?

Мама 10 м 30 см

- Що ти плачеш?

Дочка Хочу вже вирости..

Мама А зараз чого плачеш?

Дочка Щоб на д\н не плакати!!!

 Мама Будеш добре вчитись,буде тобі скутер.Давай пиши відповідь. 10 м - - 30 см…10,5м

Тато Я що?Можна я спати піду

Мама Ніхто спати не піде,.Взагалі це і твоя донька також. Ні ти ,ні твоя донька

Тато Я сумніваюсь,що це моя дитина

Мама А я не сумніваюсь,що це твоя дитина.Пишемо відповідь 10,5 м прокопають два землекопи за 1,5 год год. Записала?

 Дочка Так

Мама Складно було?

Дочка Ні.

(заходить менша донечка)

- Мамо!

Тато  О,ще одна

Ти чого не спиш?

-Мені треба аплікацію з осінніх листочків на трудове.на перший урок

О Боже…..

(сходять)

Виходять інші ведучі

Вед.3 Зазвичай у нашому хабі ми пропонуємо відвідувачам порухатись.

Вед.4 Стаємо всі на руханку…

Руханка

Розімнулись? Молодці!

Починаємо справжні танці!

Вед.3 Сьогодні у нас ча-ча-ча

Вивчимо основні рухи.Я показую!А ви повторюєте!

(Показує)

А тепер зі мною!

(Танцюють)

Молодці!Давайте під музику!

(Танцюють,далі всі плескаютьі знову сідають)

Вед.1 Ми продовжуємо, друзі! І з радістю запрошуємо всіх на інтелектуальну гру "Що? Де? Коли?" Сьогодні ми зібралися на турнір найрозумніших, найкмітливіших, найдотепніших і творчих особистостей.Привітаємо їх!

(Оплески)

Вед.2 Увага! Нагадаю правила нашої гри. Уся гра складається з декількох турів, які являють собою блок питань на певну тему. За правильну відповідь на питання команда отримує один бал. Після озвучення питання починається відлік часу і команда обмірковує та обговорює відповідь на запитання. Для цього дається хвилина. Капітан записує відповідь на окремому листку. Тоді асистентки збирають відповіді команд і підраховують бали.Відповідно, та команда, яка набере найбільшу кількість балів, переможе.

Вед.1 Нехай переможе сильніший. Отже, розпочинаємо.

Вед.2 Перший тур "Хто є хто".

1. Хто сформував закон Всесвітнього тяжіння? (Ісаак Ньютон).

2. На честь кого названо Америку? (Амеріо Веспучі).

3. Хто першим сказав, що Земля обертається навколо Сонця? (Гілілео Галілей).

4. Хто створив першим температурну шкалу? (Швед Андерс Цельсій).

5. Хто першим здійснив кругосвітню подорож? (Магеллан).

6. Хто винайшов телеграфний код? (Морзе).

Вед.1 Другий тур "Література".

1. Що означає слово бібліотека? (Книгосховище).

2. Що означає слово Біблія? (Книга).

3. Хто автор слів пісні "Червона рута"? (І. Івасюк).

4. Хто є автором "Витязя в тигровій шкурі"? (Шота Руставелі).

5. Герой роману, юнак, зберігає свою молодість, тоді як його портрет старіє. Як називається цей твір? ("Портрет Доріна Трея", О. Уайльд).

Вед. 2 Третій тур "Що це означає?"

1. Асорті (Спеціально підібрана суміш).

2. Фантом (Привид).

3. Аксіома (Вислів, що не потребує доведення).

4. Абревіатура (Слово, яке створене скороченням та яке читають за абеткою, назвою початкових літер).

5. Дилема (Вибір із двох однаково неприємних можливостей).

Вед.1  Четвертий тур "Трішки про все"

1. Людина з яким кольором очей більше відчуває біль? (Із голубим).

2. Яке найбільш розповсюджене захворювання людини? (Нежить).

3. Як називається приз, який у США дається найгіршій картині? ("Золота малина").

4. Чиї хромосоми визначають стать дитини? (Батька).

5. Навесні лисиця іноді піднімається на задні лапи й починає так рухатися, ніби танцює. Який танець виконує лисиця? ("Фокстрот", що в перекладі означає "лисячий крок).

Вед.2 Завершилась гра,підведемо підсумки.Чи готові наші асистенти оголосити результати?...То просимо до слова!

(Результати)

Вед.1 Вітаємо переможців!

Вед.2 Чекаємо вас на інших турнірах!Будемо раді вас бачити!

(Оплески)

Виходять ведучі музичної

Імпровізація(Станіслав)

Вед.1 Минають роки…та у серцях вчителів ще довго відлунюють голоси учнів яких вони вчили .

Вед.2  Пропонуємо вам послухати голоси деяких випускників,які сьогодні звертаються до вас з вітальним словом.Для цього запрошуємо перших добровольців,Михайла Степановича,Г.П.,В.Б.,О.М. під ваші бурхливі оплески зайняти свої місця,спиною до екрану…

Сідають

Вед.1 Ви повинні,прослухавши запис,відгадати хто з випускників різних  років до вас звертається …Слухаємо перший відеозапис…Ми всі дивимось,а ви слухаєте …

                                                            Відео 1

Вед.2Як ви думаєте хто б це міг бути?Які у вас варіанти?Ваші версії…

(Відповідають)

Вед.1Дякуємо вам.А ми запрошуємо наступну четвірку охочих під ваші бурхливі оплески….Сідайте будь ласка  Готові?.Слухаємо наступне відео…..

Відео 2

Чи впізнали ви хто це? Ви впевнені?

(Відповідають)

Які спогади у вас повязані з цим випускником(цею)?

 

Вед.1 Давайте послухаємо всі вітання  

Вед.1 Сподіваємось,що нас ви також будете пам’ятати..Василь тебе точно не забудуть…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 лютого 2023
Переглядів
739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку