Сценарій до дня вчителя "Телешоу"

Про матеріал
Професія вчителя одна з найшанованіших, найпочесніших та найвідповідальніших професій. Можна сказати, що вчитель створює майбутнє країни, тому що від його праці багато в чому залежить різнобічність розвитку знань молодого покоління, його переконання, світогляд, моральні якості. Педагогічна діяльність вимагає особливого покликання. Вихованням і навчанням можуть займатися люди зі схильністю і любов'ю до цієї справи. Учитель повинен любити і передавати свої знання іншим, захоплюватися самим процесом навчання і виховання людини. Успіх педагогічної діяльності багато в чому залежить від комунікативних здібностей вчителя, від його уміння налагодити правильні взаємини з дітьми.
Перегляд файлу

Пісня

Вед. 1 Добрий день, дорогі педагоги та гості сьогоднішнього ток-шоу!

Вед 2.В ефірі «Учитель-не змінює професію». У цій студії ми обговоримо не вигадані історії, про які не можливо мовчати. Наш сьогоднішній випуск присвячений святу Дня вчителя.

Вед 1.У прямому ефірі для вас працюють -_____________________________

Вед 2. Ми розпочинаємо!

Звучить музика

Вед 1.Як відомо вчителем не можливо стати, учителем ти повинен народитися і пронести це звання, через роки!

Вед 2.Тому сьогодні ми вам хочемо сказати

Що щиро вдячні за знання

До вас любов ми особливу маєм

За вашу впертість і невгамовність
Вед 1.За лагідний та теплий сміх

За те що так турбуєтесь про нас

Спасибі вам

Вед 2.Тож залишайтесь тими, хто ви є.

Вед 1. А тепер ми Вас ознайомимо з програмою телепередач, які сьогодні будуть транслюватися, при цьому будуть представлені практично всі канали . А вам, дорогі педагоги залишиться тільки перемикати пульт телевізора.

Світ навиворіт з________________

Телепередача «Грай, гармонь!»

На МузТВ - хіти  цієї осені.

Астрологічний прогноз від «Воланда».

Канал Тонус ТВ покаже вам, як бути завжди у формі і без проблем робити будь-яку стійку перед начальником.

Також анонс програми «Говорить Україна»

Гумористичні шоу

Інтерв ю зі студії
«Битва вчителів»

Вед 1.звичайно ж, не обійдемося без реклами ....

Вед 2. і сюрпризів від ваших учнів.

Вед 1.отже: шановні педагоги натискайте на пульт починаємо .

_____________________________________________________________________________________

Вед 1. Дорогі телегладячі! Дозвольте довести до вашого відома деякі дані соціологічного дослідження Шолохівської загально освітньої школи:

Загальна кількість вчителів ____

Із них ___ представників жіночої статі, а ___ - чоловічої, що свідчить про дискредитацію чоловіків в народній освіті.

Середній вік нашого педколективу____.

Наймолодшому вчителю____. А найстаршому____.

За всі роки існування нашої шкли розбито вікон___. Розквашено носів – 92. Набито синців – 457, викурено цигарок в перерахунку на кожного вчителя-283.

За цей рік ви сказали «Добрий день» більш 7 тисяч разів, а почули у відповідь лише 917 раз.

Вед 2. А зараз до вашої уваги Муз ТВ -хіти цієї осені.

___________________________________________________________________________

Вед 1. Далі у випуску прогноз погоди. Слово кореспонденту "____________" ____________

Сьогодні ввечері в районі душі всім буде тепло від усмішок і святкового настрою. І тільки іноді буде пробігати легкий морозець при думці про те, що скоро ми всі розійдемося і наша телепередача підійде до кінця. За прогнозами в цей навчальний рік в міру буде і сонця, і опадів. Дівчата і хлопці підростуть і навчаться багато чому новому, завдяки нашим натхненним педагогам. Осінь може виявитися сирої від поту, який проллють наші хлопці, танцюючи на сцені, репетируючи номера, розминаючись на килимі, роблячи різні вироби. Зима буде тривалою, адже на зимовий період заплановано дуже багато заходів.Весна буде сонячною - від посмішок ваших підопічних, від поїздок на різні конкурси і промені від завойованих кубків будуть світити саме для Вас дорогі педагоги! А літо буде-.... - ну дуже жарким - від жару нічного багаття, від присвят в поході і теплого рукостискання при зустрічі.А сьогодні буде вибух емоцій і оплесків на честь наших педагогів.

Вед 2. Який чудовий прогноз нам розповіла -______________. А ми продовжуємо. Інно ти знаєш на днях замислилась над деякими речами…

Вед 1. Поділишся??

Вед 2. От чому Т9 замінює слово «вчитель» на слово «мучитель»? Невже розробники не розуміють до чого це може привести: був на уроці і випадково замучав.

-Хто придумав, що учні на уроці повинні виглядати модніше ніж вчителі?

-Чому на уроці фізкультури учень не може здати нормативи, а в їдальню мчить зі швидкістю світла? Де логіка друзі?

Вед.1 Ой ну й намудрила ти. Давай краще запросимо до нашої студії астролога. Нехай краще нам майбутнє прояснить.

Вед 2. Зустрічайте астрологічний прогноз з Воландом.

(Звучить музика )

Астролог: Доброго дня шановні присутні. До вашої уваги астрологічний прогноз на майбутній тиждень.

Овен: у вас можливі проблеми зі здоровям., тому кожного ранку проводьте в позі лотоса. А на роботі можете подрімати. Тільки не забувайте зосереджено зсунути брови, тримаючи в руках журнал і крейду, якщо вам вдасться знайти її в школі.

Тільці: В стосунках з завучем у вас почнеться новий етап коли в кожному класі виявите по кілька двієчників.

Близнята: чекайте постійної навали інспекторів райво, завуча, батьків, їхніх друзів та сусідів. Для них можете скласти графік відвідувань. Але за окрему плату у вигляді щорічної премії можете пропускати без черг.

Раки: Стримуйте емоції на уроках, інакше вони звільняться і розбіжаться по класу. На їх шум може завітати директор, що негативно вплине на стан здоровя здорової вашої зарплати.

Леви: Фінансові проблеми найкраще вирішувати шляхом позичання грошей у знайомої профспілки. Якщо її не виявиться дома, можете сміливо не вчити на завтра свій предмет.

Діви: У спілкуванні з дітьми виявляйте підвищену агресивність, аби вас першим не образили.

Терези : Займіться гімнастикою на вашому городі.Подихайте свіжим повітрям біля забійного цеху.

Скорпіон:Дайте відпочинок язик. Стримуватись буде нелегко, а тому і не стримуйтесь. Коллеги вас вірно зрозуміють і самі підкажуть , коли замовкнути.

Стрільці: Чергове осіннє підвищення цін та невиплата зарплати вплине на ваші справи. А тому не свистіть у класі, бо не буде грошей.

Козероги: Головне для вас зараз спокій і ще раз спокій. Тому забудьте про все, візьміть лікарняний і спостерігайте , як росте домашній кактус.

Водолій: Якщо відчуєте наближення завуча під час проведення уроку, негайно ховайтесь  іншому класі і почекайте поки вона розважатиме учнів. Не забудьте подякувати ій за це на перерві.

Риби: Ваша творчість і ініціатива неприпустима. Інакше навісять справ більше, ніж ви зробите за час, що залишився до пенсії.

Вед1. Дякуємо вам за те що завітали. А ми продовжуємо.

Вед 2.  Так як сьогодні гості нашої студії це вчителі то ми би хотіли трошечки з вами поспілкувавсь.

Вед 1. В цьому нам допоможе ________

Опитування вчителів:

Вчитель зарубіжної літ.: Ходять чутки, що ви винайшли еліксир молодості. Чи будете ви продавати еліксир і яка його вартість?

Вчителя фізкультури: Дошли до нас чутки що ви були першим тренером Кличка. Чи підтримуєте ви з ним зв’язки? Чи часто він буває у вас в гостях?

До вчителя початкових класів: Ми чули, що вам пропонували балотуватися на пост президента України. Але ви відмовились. Чому? Які ваші плани надалі?

Вчитель трудового навчання: Вас запрошували на роботу Валентіно, Версачі, Гучі?Чому ви всім їм відмовили?

Вчитель біології: Будь ласка, розкажіть усім де ви тримаєте слона, котрого придбали два роки тому на аукціонні в Делі? І ще одне запитання – чим ви годуєте слона?

Вчитель іноземних мов: Ми чули що ви є таємним агентом  спецслужб. Яких саме? Яка ваша місія?

Вчитель інформатики:Про вас ми не чули пліток. Ваша охоронна служба працює бездоганно, інформація не просочується.Тому самі поділіться своїми планами на майбутнє.

Вчитель укр.. мови: Ми чули що Вірка Сердючка пропонувала вам долари. Щоб ви навчили її розмовляти чисто українською мовою? Чому ви відмовились? Невже вона геть безнадійна?

До бібліотекаря: Вас запрошували на роботу до Гарвардського університету. Ви погодились чи ні? Чому?

До директора: Ви як керівник закладу, висловіть будь ласка свою думку на тему «Школа вашої мрії»

 

Вед 2. Ну що ж ______________ дякуємо вам за невеликі інтерв’ю .А до нашої програми надіслали відео «Один день із життя вчителя»

Вед 1. Хм … ну що ж цікаво, давайте поглянемо.

«Один день із життя вчителя»

Вед 1. Зараз до вашої уваги коротенька реклама.

(Анонс випуску Говорить Україна)

Шановні прошу уваги.Для вас є термінова телеграмма із районного відділу освіти.

Телеграмма

У зв’язку з тим що пед. Колектив замучив учнів їхніми обов’язками, наказую:

1.Розклад уроків відмінити.Хай учні самі вирішують коли і на які уроки їм ходити.

2.Із фонду благодійних внесків виділити кошти на відшкодування в десятикратному розмірі матеріальних збитків ученицям 9-11 класів за ацетон, що вони витратили на стирання лаку з нігтів.

3.Вчителям школи відшкодувати моральні збитки учням за пропуски дискотек та не відвідані походи в бар через написання творів і рефератів, лабораторних робіт і море сліз пролитих у пошуках творів.

Підпис: зав райвно Шовкопляс А.І.

 

Вед 1. Ми знову з вами.  І в мене назріло таке запитання до гостей нашої студії

Педагог - це ... Покликання Назва Покарання чи Діагноз?

Вед2. А мені здається що це все в одному флаконі. Взагалі наші вчителі - самовідданий народ. У мене таке враження, що вони постійно перебувають в школі. Приходиш вранці в школу - вчителі вже там, йдеш зі школи – а вони ще там.

Вед 1.  Пропонуємо вам заслухати листи які нам приходять на вайбер на протязі програми.

 Лист 1. Ввечері лягаю спати, прошу казку розказати,
Як всім дітям перед сном. Де там — мама за столом!
Пише, пише, щось листає і на мене не зважає,
А що скаже, я вже знаю: «Плани тільки допишу,
І практичні перевірю, все що хочеш розкажу», тільки я уже не вірю.
Мовчки в ліжко я лягаю, покручуся й засинаю.

Лист надіслав Савостьянов Станіслав.

Лист 2. Якщо театр починається з вішалки, то школа починається з директора.

Памятка для учителів

Директор правий

Директор завжди правий

Якщо директор не правий – дивись пункт перший.

Якщо ти неправий – значить ти не директор.

Лист надіслав анонім Віталій Вікторович

Лист 3. «Шановна передача! Нам дуже хотілося б в цей день привітати наших улюблених вчителів. Як багато клопоту ми доставляємо їм, а вони завжди ставиляться до нас з материнською ніжністю і ділиляться теплом своєї душі. Ми просимо вибачення за свої маленькі прокази і хочемо вам сказати, що ми любимо Вас. Просимо виконати для них гарну пісню».

Лист надійшов від усіх учнів Шолохівської ЗОШ.

______________________________________________________________________

Вед 1.Дорогі вчителі. Я думаю, що прийшов час фізкультхвилинки, тому що всі ви втомилися. До вашої уваги тренер з фітнесу_______________
Учень роздає всім вчителям по цукерці і проводить фізкультхвилинку

Фізкультхвилинка

Ви сиділи, ви трудились,вже й голівоньки втомились,
Раз, 2, 3, 4, 5 — можна ними похитать.
А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.
Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.
Раз, 2, 3, 4, 5 — можна вже її ковтать.
Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

 Вед 2. День вчителя! - Вслухайся серцем .У ці звуки, такі рідні для нас. Всім, що пов'язано з юністю - Ми зобов'язані ВЧИТЕЛЯМ!

  Вед 1.Так….Завдяки вам, учителі, світ повниться добром і красою. Ви даруєте нам мету,   прагнення знань, відчуття прекрасногок же  чудово, що на світі є ви – освітяни.

Вед 2. Знаєшь Інно а багацько вчителів працює в нашій школі і кожен справжній майстер своєї справи.А вдумайся скільки по всьому світу педагогів…

Вед 1. А знаєш до нас сьогодні завітав гість, який перетнув всю земну кулю… Хочу вам представити  ________________________ «Світ навиворіт».

«Світ навиворіт»

Від Корсики до Нової Землі,

Від Флориди і аж до Сахаліну -

В усіх куточках світу вчителі

Повагу й шану здобули незмінну.

 

У Африці оцінювання знань

Проходить за якимось дивним планом:

Не вивчив - то отримаєш банан,

А якщо вивчив - навіть два банани.

Є на Кавказі правило старе:

Щоб кожен Гіві твердо знав програму.

Грузинський педагог кинджал бере

І в школу виклика грузинську маму.

 

В Бразилії ніхто з нас не бував,

Тому й знання про неї в нас убогі:

Є там у джунглях безліч диких мавп,

А в школах - безліч диких педагогів.

 

В Італії учительські ряди

Міцнішатимуть здавна і понині -

Тамтешні діти гратимуть завжди

На нервах, як на скрипці Паганіні.

 

Китайський педагог до скрути звик,

І тим своє засвідчує величчя...

Там в кожнім класі - двісті чоловік,

І всі, звичайно, на одне обличчя.

  А для педагогів Шолохівської школи в мене є невеликий подарунок

___________________сценка 10 кл __________________________________________________

Вед .1 Сьогодні уроки не здаються такими тривалими, а вчителі такими суворими.Взагалі сьогодні не хочеться думати ані про контрольні. Ані про екзамени.

Вед 2. Так екзамени та тестування задають нам багато клопотів. Мабуть, учителям подобається нас тестувати. Цікаво чи складуть вони самі тест?

Вед1. Який ще тест?

Вед 2. Тест на відчуття гумору.Запрошуємо на сцену. Волошину Ларису Іванів та Волкова Олександра Юрійовича.

Вед 1 . Ми розпочинаємо  шоу «Битва вчителів»

шоу «Битва вчителів»

Раунд 1.  (довільно обирається картка і по черзі зачитується запитання і відповідь)

1.Чи будитимете ви учня, який заснув на вашому уроці?

2.Чи розповідаєте ви час від часу на своїх уроках анекдоти?

3.Чи збираєтесь ви брати приклад з ваших учнів,які запізнюються на ваші уроки?

4.Чи дозволити ви користуватися шпаргалками?

5.Чи викликатимете Ви до школи батьків своїх учнів?

6.Чи повідомляєте Ви про погану поведінку учнів їхнім батькам.

7.Чи плануєте обрати любимчика у своєму класі?

8. Чи припускаєте ви, що указку можна використовувати як зброю проти лінивих?

Відповіді: 1.Можливо.Я ще над цим поміркую.

2.Навіть на думку не спадало.

3.Так! Я про це давно мрію!

4.Можливо. Все залежить від мого настрою.

5. Ні! У жодному разі!.

6.Не дочекаєтеся!

7.Бач, чого захотіли!

8.Кожного дня так роблю!

Раунд 2.

1Прізвище директора

А) Петренко

Б)Коваленко

В) Натиканий

2.Скільки дітей у школі

А) 112

Б)67

В) 281

3.Скільки років Директору

А)18

Б) 18

В)18

Раунд 3 Вед.1Так як на сцені вчитель російської мови і вчитель інформатики для них є спеціальне завдання. Прочитайте сучасні версії відомих російських прислів’їв та приказок, перероблених програмістами. Відтворіть прислів’я оригінал.

1.Компьютер лучший друг. (Книга – лучший друг)

2. Скажи мне, какой у тебя компьютер, и я скажу, кто ты.(Скажи мне, кто твой друг и я скажу кто ты)

3.По комп’ютеру встречают, по уму провожают(По одежке встречают, по уму провожают )

4. Дареному компьтеру в системный блок не заглядывают(Дареному коню в зубы не заглядывают)

5.Мал микропроцессор, да дорог.(Мал золотник. Да дорог)

6. Два раза подумай, один раз удали(Семь раз отмерь, один раз отрежь)

7.Компьютер памятью не испортишь(Кашу масло не исправишь)

Вед 2.Ну що ж дорогі вчиелі, тест пройшли, нас повеселили.Дякуємо.

Вед.1. А зараз коротка реклама

______________________________________________________________________________

Вед 1. Ми так вдячні вам за турботу про нас! Так хочеться подарувати вам долі світлої.

Вед 2. Ангела –спасителя.

Вед 1. Мрії блакитної.

Вед 2.Надії на краще.

Вед 1.Любові неземної

Вед.2 Краси золотої

Вед 1.Та багато побажань і сердечних привітань.

Вед 2. Тож прийміть їх на свою адресу.

1.Доля

Це я – рідна ваша вчительська доля. 

Чвалаю за вами усюди поволі.

Стомилась я дуже за вами встигати,

Немає спокою ні в будні, ні в свята.

Пишу я конспекти, у зошитах вся,

Ще й пораю вдома мале дитинча.

Сиджу допізна я у школі нашій,

А вдома немає вареної каші.

Коли ж працюватиму тихо поволі?

Таке мені щастя – учительська доля.

2.Ангел

 Я ангел-спаситель вчительської долі,

За спиною в неї завжди в охороні.

Важлива ділянка у мене роботи.

Все долю рятую від зла і гидоти.

Учительський ангел – моя спеціальність,

Не дуже-то втішна буває реальність…

В день свята Всевишнього стану благати,

Щоб дав вчителям він гідну зарплату.

3.Мрія

Учительська мрія – блакитна завжди,

Вона вируча педагога з біди.

Якби ж то не я, зупинився  б процес,

Пропав би життєвий навік інтерес.

Махну рукавом – намалюю я мрію,

Хай кожен до неї спішить, як уміє.

Ось мрія типова, звичайна для вас:

Щоб школа красива, просторий щоб клас,

Учнів багато вступило б до нас,

І все щоб блищало у школі тій,

І вчитель підручник дає геть усім.

А ще телевізор, комп’ютер у клас,

Новітні програми – це теж все для вас.

Прекрасно, коли з вами я, ваша мрія.

Повірте, здійснити себе я зумію ,

Бажаю вам всім не втрачати мене,

І ваша надія вже вас не мине.

4.Надія

Кажуть остання вмирає надія.

Жива я, жива, помирати не смію.

Квітуча я в вас. Я завжди буду поряд,

Ніколи не зраджу ні вас, ані школу.

Лишайтесь з надією в серці завжди.

То разом спасемо любов від біди.

5.Любов

Ох, важко мені з вчителями бува,

Коли не прийду, а в них часу нема.

То пише конспекти, то книжку читає.

І з тих книжечок про любов тільки знає.

Кохані мої, озирніться довкола.

Не буде любові – не буде нікого:

Ні долі, ні мрії , надія помре.

Тож пригадайте, шановні, мене.

Красива любов, а як буде краса,

То світ ми врятуєм від болю і зла.

6.Краса

 Мені з вами добре, вітаю зі святом,

 Мене ви вбачаєте часто й багато.

Красиві в вас душі, обличчя натхненні!

Учитель – красиве, почесне імення.

Прийміть же вітання, учителі,

І знайте – лишили ви слід на Землі!

7.Побажання

Тепер вже останнє слово моє,

Бо я побажання для вас головне.

Хай доля учительська класною буде,

А школа хай рідна про вас не забуде.

Рятує хай ангел-хранитель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Хай ваша надія вам живить серця,

Натхнення і творчість дає без кінця.

Не зникне хай віра в казки й чудеса.

А поруч хай буде любов і краса .

Фінал

Учні по черзі виходять на сцену зі словами

1.Рухливі, веселі, спортивні.

2.Непосидючі, відкриті, активні.

3.Мудрі, строгі, стильні.

4. Ввічливі,успішні, стабільні.

5.Незабутні, дружні, ініціативні.

6.Мужні, жіночі, елітні.

7.Рідні, незабутні, трішки сумні

Разом: Наші улюблені вчителі.

Дякуємо за увагу!

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Руденко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Руденко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
5173
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку