Мета:Відзначити День Збройних Сил України, сприяти згуртуванню дитячого колективу. Розвивати розумові і фізичні здібності, кмітливість і спритність. Виховувати патріотичні почуття до рідної землі, взаємоповагу один до одного.
6 грудня – День Збройних Сил України
Мета: Відзначити День Збройних Сил України, сприяти згуртуванню дитячого колективу. Розвивати розумові і фізичні здібності, кмітливість і спритність. Виховувати патріотичні почуття до рідної землі, взаємоповагу один до одного.
Обладнання :
Святково прибраний зал, вгорі напис “6 грудня – День Збройних Сил України”, гімнастичні палаці, баскетбольні і волейбольні м’ячі, кубики, стійки, повітряні кульки, стільці, футболки, секундомір.
Ведуча: Дорогі учні, батьки, вчителі, діти, гості!
Сьогодні ми зібралися на фізкультурно-спортивне свято, присвячене Дню Збройних Сил України, щоб позмагатися у силі, спритності, винахідливості, кмітливості і просто відпочити.
Перемога – 2 бали, нічия – 1 бал, програш – 0 балів.
Команди вітають одна одну, капітани здають рапорт вчителю фізкультури про готовність до змагань.
Привітання команд.
Ведуча: Починаємо наші змагання між трьома командами хлопців 10-11, 9-А і 9-Б класів.
Завдання 1. “Підйом”.
Кожен гравець команди повинен одягнути футболку і передає естафету наступному учаснику.
Завдання 2. “Прибирання”.
Учасники по черзі гімнастичною палицею «підмітають» три кубики.
Завдання 3. “Вікторина”.
Журі підводить підсумки 3-х конкурсів і оголошує результат.
Спортивна пауза.( Виступ групи підтримки дівчат 9-А класу)
Завдання 4. “Футбол”.
Учасники по черзі б'ють повітряну кульку у ворота.
Завдання 5. “Баскетбол”.
Учасники по черзі виконують кидки м'яча у кошик за одну хвилину.
Завдання 6. “Неслухняні шнурки”.
Два учасники тримаючи один одного за руку намагаються вільними руками зашнурувати взуття третього учасника.
Спортивна пауза.( Виступ групи підтримки дівчат 9-Б класу)
Журі підводить підсумки 3-х конкурсів і оголошує результат.
Завдання 7. “Мюнхаузен”.
Учасники по черзі виконують стрибки на баскетбольному м'ячі.
Завдання 8. “Волейбол”.
Учасники виконують передачі м'яча у зустрічних колонах.
Завдання 9. “Джентльмен- шоу”.
Капітани команд повинні познайомитися із дівчиною і запросити її на танок.
Спортивна пауза.( Виступ групи підтримки дівчат 10-11класів).
Журі підводить підсумки 3-х конкурсів і оголошує загальний результат.
Ведуча: На цьому наші змагання закінчилися. Дуже вдячні, що ми знову зібралися разом і добре відпочили.
1-й учень: Ну от і все, звучить свисток,
Гра закінчилась щасливо.
Виходять переможці на місток, вітайте їх! Ось наша сила!
2-й учень: О, спорт! О, спорт!
Це просто клас!
Дружіть із нами завжди,
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої наснаги.
Переможцем стала команда хлопців 10 -11класів.
Я всіх вітаю із цим святом, а особливо наших переможців змагань. Ви сьогодні – молодці! Я впевнена, що вони й надалі будуть, добре навчатися будуть дружити зі спортом і стануть гідними громадянами нашої держави, нашої України!